انتخاب بهترین LMS موبایل

انتخاب بهترین LMS موبایل: یادگیری در هر زمان، هر مکان و حتی در حال حرکت

بسیاری از دانش پذیران نسل جدید ترجیح می دهند با سرعت خود و آنگونه که راحت تر هستند یاد بگیرند. آنها معمولا دوست ندارند در یک محیط کلاس درس محدود بنشینند. بلکه می خواهند فقط گوشی هوشمند یا تبلت خود را در دست بگیرند و آموزش خود را شروع کنند.

سیستم‌های مدیریت یادگیری تحت‌ عنوان برنامه‌های تلفن همراه، محتوای مناسب را در دستگاهی که قبلاً در اختیار دارند، به یادگیرنده ارائه می‌دهند.

سیستم های مدیریت یادگیری به عنوان برنامه های موبایل

LMS های تلفن همراه یادگیری، مدیریت محتوا، ردیابی و موارد دیگر را در دستگاه های تلفن همراه بدون نیاز به دسترسی دائم به اینترنت تسهیل می کند.

امروزه موبایل یا mLearning به طور مداوم در هر صنعتی (مانند خودرو، مراقبت های بهداشتی، حمل و نقل هوایی و خرده فروشی و غیره) در حال پیشرفت است.

نیروی فروش، به‌ویژه در بخش خرده‌فروشی، بهترین استفاده را از دستگاه‌های تلفن همراه شخصی‌سازی شده برای گذراندن دوره‌های آموزشی در مورد کاتالوگ محصولات، فعال‌سازی فروش، مهارت‌های نرم‌افزاری و غیره به کار می‌گیرد.

چرا یک سیستم مدیریت یادگیری تلفن همراه را انتخاب کنید؟

یادگیری به ‌موقع، نیروی کار پراکنده جهانی را قادر می‌سازد تا در هر زمان، هر مکان و در هر دستگاه تلفن همراه به دوره‌های آموزشی دسترسی داشته باشند.

گروه تحقیقاتی Ambient Insights یک تحقیقات جهانی را در مورد بازار یادگیری تلفن همراه انجام داد و به این نتیجه رسید که درآمد یادگیری تلفن همراه در ۳۲ کشور در سراسر جهان تا سال ۲۰۱۹ سه برابر شده است.

آموزش از طریق LMS های تلفن همراه در سراسر جهان از ویژگی های باورنکردنی پشتیبانی می کند تا تجربه یادگیری عالی را تضمین کند.

ویژگی های LMS موبایل

می‌توانید دوره‌های یادگیری آنلاین تعاملی را با استفاده از ابزارهای تألیف ایجاد کنید و محتوا را به‌صورت HTML5 منتشر کنید که هم در گوشی‌های هوشمند و هم در تبلت‌ها قابل دسترسی است. همچنین، ابزارهای نویسندگی، فایل‌های پاورپوینت یا ورد را به فرمت HTML5 تبدیل کنید تا از تحویل محتوای تلفن همراه اطمینان حاصل کنید.

رویکرد mLearning با فراگیرتر شدن ساعت‌های هوشمند و ابزارهای پوشیدنی در محیط یادگیری امروزی در حال تکامل است. به عنوان مثال، یک برنامه تلفن همراه به کاربران امکان می دهد برنامه آموزشی و دوره های آنلاین را در لحظه نیاز دانلود کنند، حتی در صورت آفلاین بودن.

صرف‌نظر از حوزه‌های مختلف، سازمان‌ها باید کارکنان خود را در زمینه رعایت، فروش، نصب و غیره آموزش دهند. با آپلود دوره های مختلف در برنامه های موبایل LMS سفارشی، مدیران به سرعت کارمندان خود را در مورد برنامه های آموزشی آتی مطلع می کنند.

در نتیجه، کارکنان چه در خانه باشند، چه در یک جلسه یا در حال حرکت، با تقویم آموزشی به روز می شوند.

چندین برنامه LMS برای کد QR در یادگیری تلفن همراه وجود دارد. به عنوان مثال، متخصصان فروش می توانند کد QR را در هر محصولی اسکن کنند تا جزئیات دقیق محصول را به مشتری نشان دهند.

بنابراین، مشتریان خود را به طور کامل با ویژگی‌ها و مزایای محصول آشنا می‌کنند و در نتیجه سطح کلی رضایت مشتری، حفظ و رشد کسب‌وکار را افزایش می‌دهند.

برنامه‌های موبایل سفارشی تجربیات آموزشی شخصی‌سازی شده را ارائه می‌کنند و در نتیجه حس انگیزه و تعامل بین دانش پذیران را افزایش می‌دهند.

این واقعیت که دوره‌ها در هر مقطع زمانی قابل دسترسی هستند، فراگیران را قادر می‌سازد تا با آموزش در ارتباط باقی بمانند، که منجر به ترک تحصیل کمتر و ماندگاری بیشتر فراگیران می‌شود.

در دسترس بودن محتوای کوچک مانند بازی های کوچک، ویدیوهای کوتاه، اینفوگرافیک ها، پادکست ها و غیره، نیروی کار را برای یادگیری بیشتر و عملکرد بهتر ترغیب می کند.

همچنین، مدیران شرکت‌ها می‌توانند ارزیابی‌های خرد مانند یک آزمون سریع برای دستگاه‌های تلفن همراه ارائه دهند، در نتیجه به کارمندان کمک می‌کنند پیشرفت و شایستگی مهارت‌های کلی خود را پیگیری کنند.

برنامه‌های موبایل سفارشی از ارائه آزمون‌ها و ارزیابی‌های آنلاین نیز پشتیبانی می‌کنند.

LMS تلفن همراه مناسب باعث بهبود عملکرد فردی، استفاده از محتوا و سطح تعامل بر اساس میزان تکمیل دوره و مشخص نمودن نمرات ارزیابی کلی می شود.

مدیران و مربیان همچنین می توانند محتوای صوتی یا تصویری را برای دستگاه تلفن همراه آپلود کنند.

حتی اندازه فایل‌های صوتی/تصویری بزرگ مطابق با اندازه صفحه نمایش دستگاه تلفن همراه، بدون تأثیر بر کیفیت محتوا، تغییر می‌کند.

با تعداد روزافزون سازمان ها و نیروی کار سیار، دامنه استفاده از سیستم های مدیریت یادگیری شرکتی با پشتیبانی تلفن همراه نیز در حال تغییر است.

انعطاف پذیری برای یادگیری در هر زمان و هر مکان، LMS های تلفن همراه را به “ابزار” بزرگ بعدی در بخش آموزش و توسعه تبدیل می کند. بر اساس گزارش سالانه یادگیری سازمانی CGS 2017، ۵۴ درصد از پاسخ دهندگان در حال برنامه ریزی برای افزایش سرمایه گذاری خود در یادگیری تلفن همراه در سال ۲۰۱۷ و پس از آن هستند.

امروزه سازمان ها می خواهند کارکنان خود را در کمترین زمان ممکن آموزش دهند و در عین حال مشارکت، حفظ و بهره وری بهینه را به همراه داشته باشند.

بنابراین، آنها از بین بهترین LMS های تلفن همراه مورد استفاده در سراسر جهان انتخاب می کنند تا دانش مربوطه را در اختیار شما قرار دهند و از یک تجربه یادگیری یکپارچه در دستگاه دلخواه تلفن هوشمند، iPad، تبلت و غیره اطمینان حاصل کنند.

سایر مقالات مجله تخصصی آموزش الکترونیکی: