ادوب کانکت فارسی

 تیم فنی «کلاس روم» مفتخر است که توانسته برای اولین بار در ایران بسته فارسی ساز کامل ادوبی کانکت را با عنوان « ادوب کانکت فارسی » طراحی و ارائه نماید. همه مراکز آموزشی می توانند به راحتی با استفاده از بسته ادوب کانکت فارسی، نرم افزار ادوبی کانکت خود را فارسی نمایند.

با گسترش آموزش الکترونیکی و کلاس های آنلاین در سالهای اخیر و به خصوص پس از شیوع کرونا، میزان استفاده از نرم افزار ادوب کانکت برای برگزاری کلاس آنلاین چندین برابر شده است.

ادوب کانکت بهترین و کامل ترین پلتفرم برگزاری کلاس آنلاین در ایران و جهان است و میلیون ها دانشجو و دانش آموز هر روز با استفاده از این نرم افزار در کلاس های درس خود به صورت آنلاین حاضر می شوند.

اما یکی از مشکلات استفاده از این نرم افزار در ایران عدم پشتیبانی از زبان فارسی و تحریم ایران توسط شرکت ادوبی، سازنده این برنامه است. کلاس روم مفتخر است که توانسته این مشکل را حل نماید و برای اولین بار در ایران بسته فارسی ساز کامل ادوبی کانکت را با عنوان ادوب کانکت فارسی طراحی و ارائه نماید.
با استفاده از ادوبی کانکت فارسی همه قسمت های برنامه ادوبی کانکت برای مدرس و دانشجویان به زبان فارسی نمایش داده می شود. در نرم افزار ادوبی کانکت فارسی شده همه آیتم ها و بخش های کلاس، توضیحات و راهنماها، پیام ها، اعلان ها و پیغام های خطای برنامه به زبان فارسی برای کاربران نمایش داده می شود و کاربری این برنامه را فوق العاده راحت و روان می کند.
در ترجمه بخش های مختلف برنامه ادوبی کانکت سعی شده از ترجمه های تحت اللفظی اجتناب شود و با استفاده از کارشناسان خبره طراحی ux برای هر واژه و اصطلاح معادلی کاملا فارسی و قابل فهم برای عموم کاربران استفاده شود و مسیری که کاربر در آن هدایت می شود تا جایی که اقتضاء خود برنامه است روان و کاربرپسند باشد.
بسته فارسی ساز ادوب کانکت شامل متنهای ابتدایی قبل از ورود کاربر به محیط کلاس، نسخه وب (در ادوبی کانکت ۱۰٫۸) و نسخه دسکتاپ ویندوز است و نسخه اپ موبایل را شامل نمی شود.

یکی دیگر از مشکلات ادوبی کانکت ارجاع لینک های مربوط به دانلود برنامه به سایت ادوبی و عدم دسترسی کاربران ایرانی به این سایت است که باعث می شود وقتی کاربر روی لینک دانلود برنامه کلیک می کند با پیغام خطا مواجه شود مگر اینکه از فیلترشکن استفاده کند. در بسته فارسی ساز این مشکل هم برطرف شده و کاربر با کلیک روی دانلود برنامه بلافاصله می تواند برنامه را دانلود و نصب کند.

در بسته فارسی ساز برای حل مشکل بهم ریختگی متن فارسی در چت چند راهکار به کار گرفته شده است: اولا اگر کاربر از طریق نسخه وب وارد شود چتها را بدون بهم ریختگی مشاهده می کند که این البته مزیت نسخه ۱۰٫۸ به بعد ادوبی کانکت است. ثانیا در نسخه وب به طور خودکار در متنهای فارسی چت، کاراکتر ی فارسی تبدیل به ي عربی می شود تا کاربرانی که از طریق نسخه دسکتاپ وارد شده اند چتهای کاربرانی که از طریق مرورگر وارد شده اند را بدون بهم ریختگی ببینند و ثالثا راهکار حل مشکل بهم ریختگی فونت فارسی، نصب و استفاده از کیبورد فارسی ساز روی کامپیوتر است. با نصب این کیبورد همه چتهای فارسی بدون بهم ریختگی نمایش داده می شود. وقتی کاربر روی دانلود برنامه می زند تا نسخه دسکتاپ را دانلود کند در پوشه دانلود شده فایل کیبورد فارسی همراه با راهنما و فایل نسخه دسکتاپ گذاشته شده تا کاربر کیبورد فارسی را همراه با خود برنامه نصب و استفاده کند و از همان ابتدا مشکلی در این زمینه نداشته باشد.

مدارس، دانشگاه ها، آموزشگاه ها و سایر مراکز آموزشی که در حال حاضر از نرم افزار ادوبی کانکت برای برگزاری کلاس های خود استفاده می کنند با انجام مراحل زیر می توانند به راحتی ادوبی کانکت خود را فارسی نمایند.
مرحله اول: خرید یک نسخه از بسته فارسی ساز ادوب کانکت
مرحله دوم: ایجاد دسترسی موقت به سرور ادوبی کانکت مرکز آموزشی خود برای تیم پشتیبانی کلاس روم
مرحله سوم: نصب و فعال کردن بسته فارسی ساز توسط ما (حداکثر تا سه روز پس از ایجاد دسترسی)

چند تذکر:

  • در عملیات فارسی سازی ادوبی کانکت هیچ خللی در برگزاری کلاس ها به وجود نمی آید و نیازی به ریست کردن سرور ادوب کانکت نمی باشد.
  • در عملیات فارسی سازی ادوبی کانکت هیچ تغییری در سرعت و کارایی برنامه، کیفیت صدا و تصویر و… به وجود نمی آید.
  • عملیات فارسی سازی ادوبی کانکت هیچ تأثیری روی لایسنس نرم افزار و همچنین ورژن برنامه ندارد.
  • تیم کلاس روم فقط موظف به پشتیبانی بسته فارسی ساز ادوبی کانکت است و پشتیبانی برنامه اصلی طبق روال قبلی مرکز آموزشی خواهد بود. شما از هر شرکت یا هر طریقی که برنامه ادوب کانکت را روی سرور خود نصب و فعال کرده اید و به هر روشی که آن را پشتیبانی می کنید با همان روال می توانید ادامه دهید و فارسی شدن برنامه هیچ تغییری در روال قبلی شما ایجاد نمی کند.
  • بسته فارسی ساز نسخه وب، فقط روی ادوبی کانکت ۱۰٫۸ به بالا قابل پیاده سازی است. اگر نسخه شما قدیمی تر است می توانید ابتدا ادوبی کانکت خود را آپدیت کنید و سپس این بسته را خریداری کنید یا اینکه بسته ۳ میلیون تومانی (فقط نسخه دسکتاپ) را خریداری نمایید.

قبل از خرید می توانید از طریق لینک زیر به عنوان کاربر مهمان با دسترسی عضو عادی وارد یک کلاس ادوب کانکت فارسی شوید. برای ارتقاء دسترسی شما در این کلاس به مدیر و یا کسب اطلاعات بیشتر، در ساعات اداری با بخش فروش کلاس روم تماس بگیرید.

۰۲۱-۲۸۴۲۵۲۳۳

ادوب کانکت فارسی

نسخه دسکتاپ
۳ میلیون تومان
  • فارسی سازی نسخه دسکتاپ ویندوز
  • فارسی سازی متن‌های ورودی
  • یک سال پشتیبانی رایگان
  • حداکثر زمان پیاده‌سازی: سه روز

ادوب کانکت فارسی

نسخه دسکتاپ و وب
۵ میلیون تومان
  • فارسی سازی نسخه مرورگر کامپیوتر
  • فارسی سازی نسخه مرورگر گوشی
  • فارسی سازی نسخه دسکتاپ ویندوز
  • فارسی سازی متن‌های ورودی
  • یک سال پشتیبانی رایگان

تذکر مهم:

برای استفاده از برنامه ادوب کانکت فارسی شما باید برنامه اصلی ادوبی کانکت را روی سرور خودتان نصب داشته باشید تا با نصب و اضافه شدن بسته ادوبی کانکت فارسی روی سرور شما، ادوبی کانکت شما فارسی شود.
اگر شما سرور اختصاصی ادوبی کانکت ندارید می توانید یکی از سرویس‌های سامانه کلاس آنلاین کلاس روم را انتخاب نمایید و با صرف هزینه ای اندک یک یا چند کلاس ادوبی کانکت فارسی شده با تعداد کاربر دلخواه داشته باشید.

همه حقوق سایت کلاس آنلاین کلاس روم برای مؤسسه فرهنگی «کتاب‌یاران» محفوظ است.

logo-samandehi