یافته های یادگیری خرد در گوگل

با ظهور ابزارهای موبایل، بحث های بیشتری در مورد یادگیری خرد مطرح شده است.

منابع زیادی برای یادگیری بیشتر در مورد یادگیری خرد وجود دارد، اما در یک جمله این یک روش برای ارائه محتوای یادگیری است که برای تلفن های هوشمند و رایانه های لوحی بهینه است.

اکنون یک زمان واقعا هیجان انگیز برای صنعت کسب درآمد است. یادگیری موبایل بیانگر گذار برای استاندارد الكترونیكی است كه طی ۱۵ سال گذشته رایج بوده است.

شرکت های بزرگ در سراسر جهان به اهمیت یادگیری خرد از جمله گوگل پی می برند. در واقع، گوگل یک سایت کامل در این زمینه در thinkwithgoogle.com راه اندازی کرده است.

این سایت به تحقیقات و یافته های گوگل اختصاص دارد زیرا مربوط به نحوه فروش، خرید و یادگیری ما با فناوری است.

هدف این سایت این است که منبعی برای پیشبرد صنعت بازاریابی باشد. گوگل داده هایی را که در دست بررسی هستند و روندهایی را که در رابطه با کمپین های بازاریابی دیجیتال در صنایع، سیستم عامل ها و مخاطبان ردیابی می کنند، ارائه می دهد.

شما می توانید در خبرنامه آنها مشترک شوید تا همیشه در مورد آخرین یافته های آنها به روز باشید.

مورد خاص برای ما بخشی به نام “لحظه های خرد” است. این بخش به رفتار مصرف کننده و معنای آن برای برندها اختصاص دارد. در حالی که تمرکز ماهیتی تجاری دارد، نمی توانیم توجه کنیم که چگونه تحلیل رفتار مصرف کننده با نحوه کسب اطلاعات (یا یادگیری) ارتباط مستقیم دارد.

ما به عنوان خریداران آنلاین با تجزیه و تحلیل چند لحظه میکرو محتوا که در نهایت بر رفتار ما تأثیر می گذارد، مشکلات را حل می کنیم و در لحظه پاسخ را می یابیم.

این شکل از یادگیری فی البداهه تقریباً ماهیت دوم برای افراد است. منطقی است که وقتی محتوای دوره آنلاین را ایجاد می کنیم، از این رفتار یادگیری استفاده کنیم. نسل بعدی دوره های آنلاین در حال حاضر به عنوان “اطلاعات درخواستی” دسترسی و مصرف آنها آسان خواهد بود.

اگر می خواهید بیشتر بیاموزید به بخش Google Micro-Moments در سایت “thinkwithgoogle.com” بروید.

سایر مقالات مجله تخصصی آموزش الکترونیکی: