اجاره ادوب کانکت

برای اجاره ادوب کانکت ابتدا لازم است اطلاعاتی درباره ادوبی کانکت داشته باشید. ادوب کانکت یک نرم افزار حرفه ای برای راه اندازی کنفرانس ها و کلاس های مجازی آنلاین است. انعطاف‌پذیرترین، امن‌ترین، گسترده‌ترین و ممتازترین نرم‌افزار کنفرانس وب و کلاس مجازی آنلاین است.

نرم افزار ادوب کانکت در گذشته با نام های Presedia Publishing System، Macromedia Breeze و Adobe Acrobat Connect Pro در دسترس بوده است و برای ایجاد کنفرانس های وب، ماژول های یادگیری و اشتراک گذاری دسکتاپ برای کاربران استفاده می شود.

برخی از ویژگی های نرم افزار ادوب کانکت:

برگزاری وبینار
مدیریت کاربران در وب کنفرانس
آپلود تصاویر
پاورپوینت را آپلود و نمایش دهید
یک تخته سفید برای نوشتن روی آن و نشان دادن به دیگران دارد
با شرکت کنندگان در کنفرانس یا کلاس چت کنید
کنفرانس صوتی آموزش مجازی
ویدئو کنفرانس برای آموزش مجازی
صفحه دسکتاپ را با سایر شرکت کنندگان به اشتراک بگذارید
کنفرانس ها را ضبط کنید و فایل های ویدئویی را به اشتراک بگذارید
برگزاری نظرسنجی

اجاره ادوب کانکت

ادوب کانکت در مقایسه با سایر نرم افزارهای کلاس مجازی، دارای ویژگی ها و جزئیاتی است که همه باید با جزئیات ذکر شوند، اما اگر تجربه کار با آن را پیدا کردید و همه ویژگی ها و گزینه های ادوب کانکت را می دانید، هر بار که استفاده می کنید علاقه مند شوید. با آن، پنجره های جدیدی بر روی شما باز می شود و از تمام ویژگی هایی که در یک برنامه گنجانده شده است شگفت زده خواهید شد.

سرویس های نامحدود اجاره سرور ادوب کانکت در سامانه کلاس روم

قبل از پرداختن به نحوه اجاره ادوب کانکت لازم به ذکر است یکی دیگر از ویژگی های مهم ادوب کانکت در انتقال صدا و تصویر این است که در صورت کندی اینترنت، اعضای جلسه حتی الامکان صدا و تصویر افراد را قطع نمی کنند، بلکه با تاخیر آن را مخابره می کنند. یعنی مثلا اگر سرعت اینترنت شما کم است صدای سایر اعضای جلسه را با چند ثانیه تاخیر اما کامل و بدون وقفه می شنوید. یکی دیگر از ترفندهای ادوب کانکت زمانی که سرعت اینترنت کم است این است که به صورت خودکار کیفیت ویدیو را کاهش می دهد و تصویر را پیکسل به پیکسل نمایش می دهد. یعنی کیفیت نمایش فیلم را با توجه به سرعت اینترنت شما تنظیم می کند.

سرویس های ساعتی اجاره ادوب کانکت در سامانه کلاس آنلاین کلاس روم

یکی دیگر از مزایای اجاره ادوب کانکت در مقایسه با سایر پلتفرم ها وجود امکانات و گزینه های متنوع برای مدیریت سطح دسترسی اعضای کلاس است. امکان تعریف تعداد نامحدود میزبان یا ارائه کننده در یک کلاس، تغییر نقش اعضا در طول کلاس، اعطای دسترسی یا قطع دسترسی گروهی اعضا به دوربین و میکروفون، چت خصوصی مدیران کلاس، راه اندازی اتاق های گفتگو مجزا در طول کلاس کلاس، (به عنوان مثال، مدیران جلسات جداگانه می توانند ارتباط صوتی و تصویری خصوصی داشته باشند بدون اینکه سایر اعضای کلاس متوجه بحث های آنها شوند.) و بسیاری موارد دیگر.

برای شرکت در کلاس آنلاین ادوب کانکت راه های مختلفی وجود دارد که هر کاربر با توجه به علاقه و امکانات خود می تواند در کلاس شرکت کند: ورود مستقیم از طریق مرورگر گوشی یا کامپیوتر، ورود از طریق اپلیکیشن ویندوز، ورود از طریق اپلیکیشن اندروید یا iOS.

اجاره ادوبی کانکت

نحوه اجاره ادوب کانکت

شما برای برگزاری کلاس هایتان در پلتفرم ادوب کانکت دو راه پیش رو دارید. راه اول اینکه یک سرور اختصاصی داشته باشید و نرم افزار ادوب کانکت را روی آن راه اندازی کنید. این راه حل برای مراکز آموزشی بزرگ راه حلی به صرفه است. در صورت تمایل ما می توانیم همه کارهای فنی مربوط به نصب و راه اندازی، فعال کردن لایسنس و پشتیبانی را برای شما انجام دهیم.

راه دوم اجاره ادوب کانکت است. به این صورت که شما یک یا چند کلاس ادوب کانکت را با تعداد ساعت و کاربر دلخواه اجاره کنید و دیگر دغدغه خرید سرور، و هزینه های مربوط به آن را نداشته باشید.

در صورت تمایل به اجاره ادوبی کانکت می توانید به دلخواه خود یکی از سرویس های نامحدود یا ساعتی اجاره ادوب کانکت در سامانه کلاس روم را انتخاب نمایید. راه حل اجاره ادوب کانکت به نسبت خرید آن، راه حلی به صرفه تر و سریع تر هست و بخش زیادی از نیازهای شما را به راحتی برآورده می کند.

همچنین برای انتخاب بهتر در اجاره ادوب کانکت می توانید با کارشناسان کلاس روم در تماس باشید و مشاوره لازم در خصوص اجاره ادوبی کانکت را بگیرید.

سایر مقالات مجله تخصصی آموزش الکترونیکی: