مزایای سیستم های مدیریت یادگیری سازگار با گوشی

شما نمی توانید ابتکارات L&D خود را در آینده اثبات کنید، مهم نیست چقدر برای توسعه کارکنان اختصاص می دهید.

فناوری تکامل می‌یابد و تکنیک‌های جدیدی برای تغییر مستمر چشم‌انداز آموزش الکترونیکی پدیدار می‌شوند. با این حال، شما می توانید با انتخاب مناسب LMS پاسخگو، برنامه آموزشی موبایل خود را آماده کنید.

پلتفرم‌های LMS تلفن همراه شما را یک قدم جلوتر از منحنی فناوری می برند تا برای مدیریت عملکرد در هر زمان و هر مکان آماده باشید. اما شما هنوز باید یک مورد تجاری قوی برای سهامداران بی میل ایجاد کنید تا به آنها نشان دهید که سیستم های مدیریت یادگیری ریسپانسیو آینده اجرای موفق LMS هستند.

در اینجا ۸ مزیت قابل توجه ذکر شده است:

۱٫ شکستن موانع جغرافیایی

یک سیستم مدیریت یادگیری سازگار با موبایل بدون در نظر گرفتن موقعیت فیزیکی آنها، تجربه آموزشی مشابهی را به همه می دهد.

کارمندان از راه دور به لطف تلفن های هوشمند و تبلت های خود به منابع آموزشی پشتیبانی از هر کجای دنیا دسترسی دارند. این گزینه ایده آل برای شرکای خارجی و تیم های فروش پراکنده است زیرا سفر بخشی از شرح وظایف آنها است.

برخی از راه‌حل‌های LMS تلفن همراه حتی تطبیق‌پذیر هستند تا شرکت‌کنندگان در آموزش کارمندان، مواد آموزشی مرتبط با موبایل را بر اساس منطقه و زبان ترجیحی خود دریافت کنند.

این برای آینده LMS های شرکتی بسیار مهم است زیرا بسیاری از سازمان ها در حال ایجاد شعبه هستند. آنها به پلتفرمی نیاز دارند که به جای محدود کردن پتانسیل L&D آنها، تکامل و گسترش یابد.

۲٫ بهبود مشارکت و مشارکت کارکنان

راحتی و شخصی‌سازی تعامل کارکنان را بهبود می‌بخشد زیرا آموزش‌های موبایلی به راحتی قابل دسترسی است. آنها مجبور نیستند نگران از دست دادن فرصت های رشد ارزشمند باشند، فقط به این دلیل که از محل دفتر دور هستند.

یا به این دلیل که آنها نمی توانند به دوره آموزشی مبتنی بر رایانه شخصی که مهارت های حیاتی را ایجاد می کند، دسترسی پیدا کنند. هر یک از اعضای تیم شما در جامعه آنلاین گنجانده شده است که به اشتراک گذاری دانش و پشتیبانی همتایان را نیز تسهیل می کند.

اگر دوره ها مطابق میل و شرایط کارمندان باشد، احتمال بیشتری دارد که در تجربه آموزشی موبایل شرکت کنند. در صورتی که هر زمان که نیاز باشد می توانند محتوای آموزشی را در دستگاه ها و مرورگرهای خود مشاهده کنند.

۳٫ آموزش ردیابی در حال حرکت

این فقط کاربران نیستند که از LMS موبایل سود می برند. سازمان شما توانایی ردیابی پیشرفت و عملکرد آموزش از راه دور را دارد. شما به داده های آموزشی در تمام پلتفرم ها دسترسی دارید، نه فقط فعالیت های رایانه شخصی.

برای پرورش مستمر استعدادهای درونی و همچنین تنظیم دقیق استراتژی آموزش موبایلی خود، شکاف های در حال ظهور و زمینه های شخصی را برای بهبود پیدا کنید.

۴٫ ارائه پشتیبانی بدون استرس از کارکنان JIT

کارمندان تقریباً هر روز با مشکلاتی روبرو می شوند. برخی از مشکلات جزئی هستند که به طور مستقل حل می شوند، در حالی که برخی دیگر نیاز به مداخله از سوی همتایان یا رهبران تیم دارند. این پلتفرم به طور خودکار بهترین نسخه از محتوای آموزشی موبایل را بر اساس دستگاه خود نمایش می دهد. دیگر نیازی به کشیدن یا بزرگنمایی برای مشاهده کل اینفوگرافیک آموزش الکترونیکی یا چک لیست وظایف نیست.

۵٫ ارائه امنیت بیشتر داده ها

اکثر سیستم‌های مدیریت یادگیری سازگاربا موبایل، اقدامات امنیتی پیشرفته‌ای را برای ایمن نگه‌داشتن داده‌های شما، از مسدودکننده‌های IP گرفته تا محافظت از آنتی‌ویروس و همچنین پروتکل‌های احراز هویت که تضمین می‌کند تنها کسانی که مجوز دارند می‌توانند به اطلاعات حساس L&D دسترسی داشته باشند، در نظر گرفته‌اند.

این امر خطر نقض امنیت داده و سرقت را کاهش می دهد تا قابلیت اطمینان پلتفرم شما را افزایش دهد. با این حال، شما باید اقدامات ایمنی را که فروشنده انتخابی شما انجام داده است، بررسی کنید تا مطمئن شوید. در واقع، آن را در طول آزمایشی رایگان یا نسخه ی نمایشی آزمایش کنید تا خودتان آن را بسنجید.

۶٫ بهبود بازده آموزش موبایل

هر عنصر از برنامه L&D شما باید به یک نتیجه سالم تر کمک کند. این شامل سیستم مدیریت یادگیری پاسخگو و استراتژی یادگیری تلفن همراه شما می شود. یک پلت فرم یادگیری تلفن همراه با تمام مزایای ذکر شده، بازگشت سرمایه را بهبود می بخشد.

کارمندان بیشتر از تجربه آموزش الکترونیکی بهره می برند و شکاف ها را به طور مستقل برطرف می کنند، در حالی که تیم پشتیبان شما می تواند اثربخشی آموزش تلفن همراه و عملکرد کلی را در هر دستگاهی نظارت کند. استراتژی توسعه کارکنان شما دیگر محدود به فعالیت های داخلی نیست. کارکنان می‌توانند ابزارهای مهارت‌سازی مورد نیاز خود را در هر زمان و هر مکان دریافت کنند.

۷٫ حفظ بازیگران برتر

کارمندان متعهد که تمام آموزش های آنلاین شخصی سازی شده مورد نیاز خود را دریافت می کنند، بیشتر در شرکت شما باقی خواهند ماند.

بنابراین، شما افراد برتر را حفظ می‌کنید و به‌جای پرداخت هزینه برای استخدام و آموزش جانشین‌های آنها که ممکن است سطح تخصص یا تجربه مشابهی را ارائه ندهند، به طور مداوم مهارت‌های آنها را پرورش می‌دهید.

به خاطر داشته باشید که بازیکنان برتر انتظار تمرین مداوم دارند. این یکی از مهمترین امتیازات شغلی است. اگر شما پشتیبانی موبایلی را که برای دستیابی به اهداف شخصی و تقویت نقاط قوت خود نیاز دارند، ارائه نکنید، ممکن است توسط سازمان دیگری جذب شوند.

۸٫ تقویت وفاداری مشتری

آموزش مصرف‌کننده با استفاده از موبایل، وفاداری را تقویت می‌کند، زیرا نشان می‌دهد که برای کسب‌وکار آنها ارزش قائل هستید. شما به آنها به عنوان افرادی واقعی نگاه می کنید که می خواهند با آگاهی کامل تصمیم به خرید بگیرند.

یک سیستم مدیریت یادگیری پاسخگو به مشتریان امکان دسترسی به پایگاه دانش شما، مانند آموزش‌های آنلاین و نمایش محصولات را می‌دهد تا به آنها کمک کند انتخاب درستی داشته باشند و بهترین ارزش را برای پول دریافت کنند، همچنین عمر محصولاتشان را افزایش داده و عملکرد را بهبود بخشند.

یک مزیت دیگر آن افزایش کسب و کار و مراجعات مجدد است. مشتریان راضی می توانند در مورد برند شما و خدمات شگفت انگیز آن صحبت کنند. در نهایت، یک LMS تلفن همراه، تجربه کاربری پلتفرم آموزشی آنلاین شما را بهبود می بخشد و تصویر یکپارچه برند را حفظ می کند. همه تصاویر، نمودارها و طرح‌بندی‌های سازگار با موبایل، تجربه زیبایی را ارائه می‌دهند.

یکی دیگر از استدلال های قانع کننده به نفع سیستم های مدیریت یادگیری پاسخگو، پیشی گرفتن از رقابت است. این نشان می‌دهد که سازمان شما رشد کارکنان و پشتیبانی مداوم را در اولویت قرار می‌دهد، زیرا ارزش دسترسی در هر زمان را برای نیروی کار از راه دور و مشتریان وفادار خود را درک می‌کنید.

بنابراین، راه‌حل‌های آموزشی موبایل، آینده LMS‌های موفق هستند، زیرا تجارب یادگیری سریع، راحت و معنادار را تسهیل می‌کنند. سوال این است که کدام LMS برای موبایل بهترین انتخاب برای بودجه، نیازهای آموزش آنلاین و شکاف های فعلی شماست؟

اگر می‌خواهید تجارب یادگیری سریع، راحت و معنا‌داری را برای نیروی کار خود فراهم کنید، میتوانید سامانه ال ام اس کلاس روم را انتخاب کنید و از امکانات و پشتیبانی ۲۴ساعته آن بهره مند شوید.

سایر مقالات مجله تخصصی آموزش الکترونیکی: