هفت ایده برای اجرای یک رویداد آموزش الکترونیکی

رویدادهای آموزش الکترونیکی به فراگیران شما فرصتی می دهد تا از نظر اجتماعی ارتباط برقرار کرده و به ارزش دوره شما بیفزایند.
دوره های آنلاین به مدرسین این امکان را می دهد تا مطالبی را ایجاد کنند و سپس آن را برای چندین فراگیر بارها و بارها مجدداً تدریس نمایند. با این حال ، دوره ها به ندرت منابع درآمد زایی هستند. در واقع ، آنها به زمان زیادی برای تولید مطالب جدید ، بازاریابی برای جذب فراگیران جدید و پشتیبانی نیاز دارند.

به همین دلیل ، اجرای یک رویداد مجازی که غالباً به آمادگی کمتری نیاز دارد ، اما می تواند قیمت بالاتری را به همراه داشته باشد ، ممکن است غافلگیر کننده و جذاب باشد. فراتر از این ، رویدادهای مجازی به شما فرصتی می دهد تا چیز جدیدی را برای دوره خود تبلیغ کنید و هیجان ایجاد کنید.

نکات زیر را با هم بررسی میکنیم

  1. میزبان یک بحث گروهی به عنوان بخشی از دوره خود باشید.

برای بسیاری از دوره ها ، یکی از جنبه های مفید ، ملاقات با سایر دانش پذیران گروه است. وقتی فراگیران با همسالان خود وارد تعامل می شوند ، به آنها فرصتی می دهد تا از یکدیگر بیاموزند ، دیدگاه های جدیدی را معرفی می کنند و حس جامعه را در بین گروه ایجاد می کنند. این عنصری است که غالباً در دوره های آنلاین غایب است ، اما عنصری است که می تواند از طریق یک بحث مجازی دوباره ایجاد شده و به کمک شما بیاید.

  1. یک جلسه آموزش یا مشاوره فرد به فرد ارائه دهید.

آموزش انفرادی گزینه ای است که بسیاری از دانش پذیران مایل به پرداخت هزینه اضافی برای آن هستند. در حالی که گروه ها می توانند برای بحث و نشاط جالب باشند ، برخی از فراگیران به طور حتم از دیگران خجالتی ترند. همچنین ممکن است تمایلی به طرح سوال در جمع را نداشته باشند. همه نمی خواهند مشخصات شخصی را با گروه در میان بگذارند و همچنین هیچ گروهی بهترین قالب برای ارائه بازخورد فردی نیست. ارائه ی دروس به صورت خصوصی این فرصت را فراهم می کند.

  1. برای آموزش بدنی کلاس زنده بگذارید.

بیشتر ما فقط به فکر تمرینات بدنی هستیم که در استودیو یا سالن بدن سازی انجام می شود. اما اینکه به این روش ورزش کنیم ، فراموش کردن محبوبیت فیلم های تمرینی است. بسیاری از ما نمی خواهیم به ورزشگاه برویم ، اما هنوز می خواهیم تمرین کنیم تا انگیزه خود را حفظ کنیم و اگر می توانید از این طریق مربیگری را ادامه دهید و افراد را در کلاس خود حفظ کنید.

۴- برای نشان دادن مهارت خاص ، یک کلاس استاد ایجاد کنید.

بسیاری از دوره های آنلاین برای آموزش مهارت های سرگرمی استفاده می شود. در حالی که بسیاری از مهارت ها را می توان با ویدئو نشان داد ، اما یک کلاس کارشناسی ارشد زنده به شما امکان می دهد در صورت وجود مشکل ، مستقیماً به سوالات مخاطبان پاسخ دهید. همچنین به شما این فرصت را می دهد تا اظهارات خود را تغییر دهید.

۵- از یک مهمان دعوت کنید تا برای مصاحبه و پرسش و پاسخ مخاطبان به شما بپیوندد

رویدادهای زنده مطمئناً فرصت های عالی روابط عمومی هستند مخصوصا هنگامی که فرد شناخته شده دیگری را در صنعت خود داشته باشید تا برای بحث به شما بپیوندد. این رویدادها می توانند فرصت های عالی برای هر دو طرف باشند ، در حالی که هنگام آماده سازی برای این رویداد و پاسخ به سوالات مخاطبان ، برخی از بارهای کار را با هم تقسیم می کنند.

  1. نسخه نمایشی زنده را برای یک محصول یا ویژگی جدید اجرا کنید.

آیا محصول جدیدی را روانه بازار می کنید یا ویژگی فعلی محصول خود را دارید که سوال های زیادی برای شما ایجاد می کند؟ اجرای یک وبینار برای نشان دادن چگونگی عملکرد این ویژگی به مخاطبان شما نه تنها یک روش عالی برای پاسخگویی به درخواست های مشتری است ، بلکه فرصتی برای ایجاد محتوای بیشتر برای دوره ها یا کانال های اجتماعی خود است.

  1. یک جلسه زبان را برای تمرین مکالمه برگزار کنید.

هر دو روش گروهی و خصوصی برای برگزاری کلاس های زبان مفید هستند. همچنین ایجاد جلسات زبان برای مواردی فراتر از تمرین مکالمه نیز امکان پذیر است. شما می توانید با یک معلم خصوصی مهارت های زبانی را که دوست دارید بهبود ببخشید و گروه ها خلاقیت زیادی را از مکالمه اولیه گرفته تا بازی ها و تمرین های زبانی ارائه دهید.
رویدادهای یادگیری الکترونیکی مجازی قابل تکرار هستند و چیزهای هیجان انگیزی را در اختیار شما قرار می دهند تا درباره دوره خود به اشتراک بگذارید.
به چند دلیل رویدادها ابزار آموزشی شگفت انگیزی هستند. آنها ارتباط شخصی برای یادگیرندگانی فراهم می کنند که ممکن است در غیر این صورت از انزوا رنج می برند ، به شما فرصتی در زمان واقعی می دهند تا فراگیران را درگیر کنید و تولید آنها آسان است. در زمانی که رویدادهای حضوری امکان پذیر نیستند ، رویدادهای مجازی یک گزینه مناسب ارائه می دهند.

بنابراین اگر به دنبال راهی برای گسترش پیشنهادات خود و جذب دانش پذیران جدید هستید ، زمان آن فرا رسیده است که میزبان یک رویداد آموزش الکترونیکی مجازی باشید.

سایر مقالات مجله تخصصی آموزش الکترونیکی: