استفاده از وردپرس برای برگزاری دوره های آنلاین

اگر معلم هستید، چرا از وردپرس برای تکمیل کلاس خود استفاده نمی کنید؟
در بسیاری از مدارس از قبل سیستم مدیریت یادگیری استفاده شده است، اما حقیقت این است که برخی از آنها واقعاً مناسب و کاربردی نیستند و هیچ کس واقعاً نمی خواهد از آنها استفاده کند.

به همین دلیل معمول است که معلمان سایتهای مخصوص کلاس خود را برای به اشتراک گذاشتن جزئیات و اخبار مربوط به موضوعشان ایجاد می کنند، و وردپرس ثابت می کند که یک انتخاب عالی است.

اگر خودتان از نظر فنی تمایل دارید، پس با مراجعه به WordPress.com و ایجاد یک حساب کاربری رایگان، بهترین کار را می کنید. لازم نیست نگران میزبانی و یا حتی نام دامنه فانتزی باشید.

شما با استفاده از اکوسیستم بسته WordPress.com با مضامین و افزونه های موجود قابلیت های اضافی در دسترس خود خواهید داشت و این مکان خوبی برای شروع خواهد بود!

به عنوان مثال، شما می توانید از ویژگی وبلاگ نویسی برای ارائه به روزرسانی ها و یادآوری ها استفاده کنید (دانش پذیران شما می توانند در وبلاگ مشترک شوند تا از طریق ایمیل برای آنها ارسال شود)، تعامل در نظرات درباره مقاله ها یا موضوعات بحث را تشویق کنید و یک صفحه منبع برای دانش پذیران و والدین ایجاد کنید.

انتقال به کلاس درس LMS

هنگامی که سایت وردپرس خود را آزمایش می کنید، می توانید تشخیص دهید که داشتن یک سیستم مدیریت یادگیری کامل برای شما مفید است. در این صورت، منابع بسیار متنوعی در دسترس شماست.

تنها نکته مهم در اینجا (در حال حاضر) این است که شما باید سایت خود را از WordPress.com خارج کرده و میزبانی خود را شروع کنید. به نظر می رسد این ترسناک تر است. شما می توانید به سادگی یک میزبان وردپرس انتخاب کنید و آنها به موارد فنی رسیدگی خواهند کرد.

دلیل اینکه شما باید شروع به میزبانی خود کنید این است که برای داشتن قابلیت LMS شما نیاز به نصب پلاگین هایی دارید که در حال حاضر پلتفرم WordPress.com اجازه نمی دهد (اما به زودی راه اندازی خواهد شد).

با دراختیار داشتن سایت میزبان خود می توانید از افزونه هایی مانند LearnDash برای تقویت سایت اصلی کلاس خود به یک LMS کاملاً فعال استفاده کنید.

نحوه استفاده موثر از انجمن های دوره

هر یک از اینها ابزارها و تکنیک های پیاده سازی LMS کلاس درس مبتنی بر وردپرس را پوشش می دهد. به یاد داشته باشید که تنظیم این تنظیم مدتی طول می کشد، بنابراین عجله نکنید.

سایر مقالات مجله تخصصی آموزش الکترونیکی: