فعال کردن آرزوهای تحقیق و توسعه در طراحی آموزشی

طراحی آموزشی و گرایش های یادگیری ۲۰۲۰

من دو زمان مورد علاقه در سال دارم. پاییز همیشه اولین خواهد بود، هم از نظر زیبایی طبیعی و هم به دلیل جوهر استعاری آن، یعنی برگرداندن برگی جدید، شروع مدرسه، زمان یادگیری و امتحان چیزهای جدید.

دیگری نزدیک به آغاز سال جدید است. حتی تاثیر آن از پاییز هم بیشتر است، بسیاری از تصمیمات در سال نو گرفته میشود و جرقه درون گرایی را بر می انگیزد. همچنین به بررسی سال قبل می پردازیم و فرصتی برای تبلور امیدها و رویاهای سال پیش رو خواهد بود.

تحقیق و توسعه پیشرفته، قهرمان تفکر آرمانی

عدم اطمینان اقتصادی، تغییرات آب و هوا، و مبارزات سیاسی در سراسر جهان وجود دارد. با این حال ما احساس قوی و مثبتی در مورد صنعت تحقیق و توسعه داریم.

افراد واقعاً به مهم‌ترین منبعی تبدیل شده‌اند که سازمان‌ها در اختیار دارند و برای تقویت تأثیر خود، تشخیص می‌دهند که باید بهترین افراد را در یک بازار کار فشرده جذب و حفظ کنند، برانگیزند، درگیر کنند و مهارتهای‌شان را ارتقا دهند.

در حالی که دستیابی به این سطح از موفقیت یک آرزو است، توسعه ابزار برای دستیابی به آن نقطه دردناکی است که بسیاری از متخصصان تحقیق و توسعه با آن مواجه هستند.

همانطور که برگ ها باید تغییر رنگ دهند، ما معتقدیم که سازمان ها نیز باید رویکرد خود را برای مدیریت اختلال در صنایع خود و کمبود نیروی کار ماهر در معرض تغییر قرار دهند تا انتقالی زیبا به روشی بهتر و موثرتر داشه باشند.

رویکردی تازه به طراحی آموزشی

مدیریت عدم قطعیت مستلزم انعطاف پذیری سازمان ها و پذیرفتن ایده های جدید است.

این ممکن است به معنای پیشروی رویکردهای جدید برای به اشتراک گذاشتن دانش و ایجاد مهارت ها یا تغییر رفتار از طریق استراتژی تحول فرهنگی باشد. ممکن است به سادگی استفاده از ربات چت برای مدیریت محتوا باشد.

ما متوجه شدیم که سازمان‌ها به دنبال بهترین ابزار برای این کار هستند، خواه این یک تجربه VR همه جانبه برای آموزش مهارت‌های ارتباطی باشد یا یک مجموعه ویدیویی تعاملی برای آموزش اطلاعات محصول به تیم‌های فروش.

در نهایت، فناوری قهرمان واقعی نیست. قهرمانان، رهبران L&D هستند که اهمیت همسو کردن نتایج یادگیری و کسب و کار را با شیوه‌های طراحی آموزشی تازه و نوآورانه درک می‌کنند.

پیدا کردن گرایش های طراحی آموزشی و دوست یابی

در SweetRush، ما احساس خوشبختی می کنیم که در موقعیتی هستیم که در صنایع مختلف نگاه می کنیم و چالش ها، فرصت ها و موفقیت های برخی از تأثیرگذارترین سازمان های جهان را می بینیم.

به همین دلیل است که SweetRush گزارش سالانه روند خود را ارائه می دهد، به این امید که گفتگوهای جدیدی در مورد L&D، و گرایش ها و شیوه های طراحی آموزشی باز شود.

ما این مزیت را داریم که شاهد تغییر از هر دو طرف باشیم به عنوان یک مشاور یادگیری و توسعه از دیدگاه مشتریان و شرکای خود به عنوان رهبران L&D.

هر سال ما دقیق ترین مشاهدات را از تیم و شرکای خود جمع آوری می کنیم و سعی می کنیم همه چیز را در کانون توجه قرار دهیم.

در اینجا موضوعاتی است که ما پوشش داده ایم:

پیوند رو به رشد فرهنگ و یادگیری

نیازها و ارزش های کارمند مدرن امروزی را کشف کنید.

تغییر فرهنگ سازمانی: تغییر مدل های ذهنی و اتخاذ یک ذهنیت رشد

معنی تغییر مدل های ذهنی و نقشی که L&D می تواند ایفا کند را بیاموزید.

ایجاد شایستگی های رهبری و مهارت های نرم در همه نقش ها

ما در مورد اهمیت توسعه کارمندان و تیم ها برای تبدیل شدن به رهبران نوآور آینده بحث می کنیم.

L&D تحت فشار: توسعه سریع

در ارائه سریع برنامه های L&D بینش به دست آورید و در مورد رویکرد منحصر به فرد ما بیاموزید.

روند افزایش کارکنان: ظهور مشاور یادگیری

بیاموزید که چگونه نقاط مهم در زمینه استخدام را مدیریت کنید تا در عین کاهش هزینه ها، به سرعت استعدادهای بهتری پیدا کنید.

تأثیر فناوری نوظهور بر یادگیری – کاوش فراتر از کلمات رایج

ما استدلال می کنیم که فناوری یک درمان یک مرحله ای نیست، بلکه بخشی از راه حل کلی یادگیری است.

نگاهی فراتر از گیمیفیکیشن به سمت تجربه های بازی و شبیه سازی

مزایای تجربه‌های بازی و شبیه‌سازی را با برخی اخطارها کشف کنید.

خداحافظی یک اندازه برای همه: یادگیری انسان محور و سازگار

بیاموزید که چگونه یادگیری تطبیقی ​​می تواند تجربیات یادگیری قابل دسترس و منحصر به فردی را برای همه نوع یادگیرندگان فراهم کند.

کاهش تقاضا برای زمان فراگیران

ما ابزارها و استراتژی‌های زیادی را کشف می‌کنیم که می‌توانند یادگیری را هم مستمر و هم تا حد امکان بدون اصطکاک کنند.

معیارهای یادگیری: اعتبار بخشیدن به سرمایه گذاری در L&D

یک نگرانی عمده برای متخصصان L&D. در اینجا برداشت ما از ایجاد یک مورد برای سرمایه گذاری در L&D و نشان دادن بازگشت سرمایه است.

تکامل رهبر L&D

رهبران L&D اکنون نیاز به پذیرش مهارت های جدید دارند. با رشد شغلی خود در این صنعت جذاب و چالش برانگیز، در مکان های غیرمنتظره الهام بگیرید.

امیدواریم چیزی را کشف کنید که الهام بخش شما باشد تا L&D را در خط مقدم استراتژی تجاری سازمان خود قرار دهید. امکانات بی پایان هستند. بیایید امسال کار خاصی انجام دهیم.

سایر مقالات مجله تخصصی آموزش الکترونیکی: