احتیاط درباره استفاده از مطالب خرد

حتما شنیده اید که استفاده از محتوای خرد در حال افزایش است و همچنین به یکی از روشهای اصلی ایجاد دوره تبدیل خواهد شد.

ما خود از طرفداران آموزش به شیوه ی خرد هستیم. از برخی جنبه ها حتی در نحوه به اشتراک گذاری مطالب در این وبلاگ نیز تأثیرگذار بوده است.

به طور خاص، اهمیت درک هر دو نحوه و زمان استفاده از محتوای خرد است. صرف این که چیزی “خوب” تلقی می شود به این معنی نیست که باید از آن در هر شرایطی استفاده شود.

در درجه اول و مهمترین حالت شما باید مخاطبان هدف دوره های خود را در نظر بگیرید و اینکه آیا آنها محتوای خرد را ترجیح می دهند یا نه.

حتی می توانید از آنها بپرسید که چگونه ترجیح می دهند یاد بگیرند. با این حال، شما همچنین باید بررسی کنید که آیا آنها به ابزاری که برای محتوای خرد ایده آل هستند (مانند تلفن های هوشمند) دسترسی دارند یا خیر.

به عنوان یک قاعده، بهترین قالب برای آموزش پیچیده نیست. آموزش الکترونیکی غالباً بهترین گزینه برای مباحث مفصل نیست. اگر هنوز مسیر یادگیری الکترونیکی را طی می کنید، روش های دیگری برای ساختن محتوای دوره ها وجود دارد.

اگرچه استفاده از ابزارهای پیشرفته فناوری برای ارائه تجربه تعاملی ایده خوبی است، شما نمی خواهید زیاده روی کنید. اگر از فیلم استفاده می کنید، آنها را کوتاه کنید و فقط مواد ضروری را نگه دارید. می توانید گیمیفیکیشن را نیز اضافه کنید اما در مورد میزان استفاده از آن متناسب با انتظارات مخاطبان هوشمند باشید.

در پایان، محتوایی که در هر دوره ایجاد می کنید به کیفیت تولید برمی گردد و این به ویژه در مورد محتوای خرد صدق می کند. شما باید اطلاعات مهم را در فواصل کوتاه به فراگیران خود منتقل کنید.

اگر کیفیت تولید ضعیف باشد، آنها حتی اذیت خواهند شد. به فیلم ها، تصاویر، گرافیک ها و به طور کلی تجربه یادگیری کیفیت بدهید.

همانند اکثر موارد در زندگی، مهم است که ما آخرین و بهترین روندها را همیشه استفاده نکنیم. در حالی که محتوای خرد در اینجا برای ماندگاری (و رشد) در آینده بسیار مناسب است، خوب است که در مورد زمان و نحوه استفاده از آن هدف داشته باشیم.

سایر مقالات مجله تخصصی آموزش الکترونیکی: