مهارت های کسب درآمد از حرفه خود

طراحی آموزشی یک صنعت پررونق است، اما جای ناراحتی دارد که چگونه بسیاری از متخصصان طراحی آموزشی از امکانات شبکه های اجتماعی در مشاغل شخصی خود استفاده نمی کنند.

حقیقت این است که صنعت کسب درآمد از معتبرترین رسانه های شبکه های اجتماعی برخوردار است.

این فراتر از یک شبکه اجتماعی است، و در واقع خود بازاریابی است.

ایده بازاریابی مهارت های شخصی شما می تواند تا حدودی ترسناک باشد که البته قابل درک است.

گفته می شود، این اغلب مواردی است که شما را به دامنه بالاترین سطح پرداخت می کشاند. بازاریابی تخصصی شما فقط با چند تصمیم استراتژیک آسان است.

اول، هر زمان که یک دوره آموزشی یا گرافیک طراحی آموزشی ایجاد می کنید، آن را برای نمونه کارهای شخصی خود ذخیره کنید. حتی اگر برای شرکتی کار می کنید و آموزش داخلی است، باید این دارایی ها را پس انداز کنید.

بسیار مهم است که برای حذف هرگونه اطلاعات حساس اقدامات لازم را انجام دهید. هر اطلاعاتی شامل نام مشتری، داده اختصاصی و تصویر را حذف کنید.

همچنین، شما می خواهید آرم های مارک تجاری را حذف کنید. این ممکن است دوره را ناقص نشان دهد، اما شما می توانید آرم ها و اطلاعات جعلی (حتی متن ساده پرکننده) خود را اضافه کنید زیرا بیشتر مربوط به طرح است تا محتوای نمونه کارها.

علاوه بر این، از داشتن یک رزومه به روز با تمام پروژه های آموزشی که به پایان رسانده اید، اطمینان حاصل کنید.

ما توصیه می کنیم که پس از هر پیشرفت بزرگ، یک گزینه به رزومه خود اضافه کنید. می توانید بعداً در صورت نیاز به رزومه، آن را قالب بندی کنید، فقط مطمئن شوید که اطلاعاتتان را ثبت کرده اید.

در حالی که این کار را انجام می دهید، برای پروفایل LinkedIn خود نیز همین کار را انجام دهید.

صحبت از این موارد است، اگر نمایه LinkedIn به عنوان یک طراح آموزشی ندارید، در واقع به حرفه خود آسیب می رسانید. در صنعت ما تعداد زیادی فرصت در LinkedIn وجود دارد، پیشنهادات شغلی یا فرصت ارتباط با متخصصان همفکر.

برای اینکه از حرفه خود بیشترین بهره را ببرید، باید تلاش کنید تا خود را در یک دیدگاه مثبت قرار دهید. باور کنید یا نه، اکثر مردم این کار را نمی کنند. وقت بگذارید و البته از حرفه ی خود سود لازم را ببرید.

سایر مقالات مجله تخصصی آموزش الکترونیکی: