یادگیری خرد چیست و چه مزایایی دارد

میکرو یادگیری به عنوان یکی از مدرن ترین و معروف ترین استراتژی های یادگیری الکترونیکی برای دانش پذیران شرکتی در نظر گرفته شده است. همه چیز را در مورد اجرای آن، چگونگی مفید بودن آن برای سازمان و همچنین مشکلات احتمالی که باید از آنها اجتناب کنید می توانید در این مقاله بیابید.

پیاده سازی خرد یادگیری برای آموزش شرکت ها

هر کسب و کار مدرن در دنیای پر سرعت امروز بیشتر از هر چیز به سرعت متمرکز است. به عنوان مثال ، مهم است که کارمندان با چه سرعتی می توانند مهارت ها، ایده ها یا استراتژی ها را درک کرده و آنها را به کار گیرند یا اینکه چگونه می توانند شکاف های مهارتی را به سرعت برطرف کنند. مشاغل نمی توانند از کارمندان صرف نظر کنند تا در جلسات طولانی آموزشی حضور یابند و کار نکنند. به همین دلیل است که یادگیری خرد برای فراگیران شرکتی به یکی از اصلی ترین استراتژی های آموزش کارمندان برای حرفه های تحقیق و توسعه تبدیل شده است.

منحنی یادگیری قطعاً باید کوتاه شود اما برای تقویت نتایج یادگیری نیز باید جذاب باشد. این برای متخصصان L&D چالش برانگیز است ، زیرا آنها باید بیت های آموزشی ایجاد کنند که بتوانند در برنامه های فشرده قرار بگیرند و در هر زمان و هر مکان در دسترس باشند. در عین حال ، از آنجا که نیروی کار متنوع است و نیازهای یادگیری ممکن است متفاوت باشد ، آموزش باید به همه پاسخ دهد بدون اینکه به ROI آسیب برساند.

بنابراین ، راه حل اصلی برای همه موارد بالا چیست؟ البته یادگیری خرد!

در یک محیط شرکتی که به سرعت در حال تغییر است ، یادگیری خرد برای آموزش شرکتی می تواند در وقت صرفه جویی کند و زندگی کارشناسان L&D را آسان کند و همچنین تجربه های شگفت انگیز یادگیری را به کارمندان ارائه دهد.

از آنجا که یادگیری خرد محتوای کاملاً متمرکز محتوای آموزشی را ارائه می دهد ، با مشارکت بالا ، یادگیری سریعتر را تضمین می کند. یادگیری با فیلم ها ، سخنرانی ها ، آزمونها و بیت های بازی سازی به یک فرایند سرگرم کننده تبدیل می شود. با این حال ، ضروری است که بدانید دقیقاً یادگیری خرد چیست ، چگونه آن را به درستی پیاده سازی کنید و موارد دیگر. در این منبع شگفت انگیز ، استراتژی های میکرو یادگیری برای دانش پذیران شرکتی ، به دنیای یادگیری خرد می پردازید ، و به طور خاص تر ، موضوعات زیر را عمیقاً جستجو خواهید کرد:

  1. مزایا و کاربردهای یادگیری خرد برای مدیران L&D
    در صورتی که به دنبال یک استراتژی جذاب آموزش الکترونیکی هستید که توجه دانش پذیران شما را جلب کرده و بهترین نتیجه را از آموزش شما بگیرد ، باید آموزش خرد را انتخاب کنید. در این فصل ، مدیران L&D می آموزند که چگونه از تمام مزایای یادگیری خرد بهره بگیرند و برنامه های گسترده ای را که می تواند ارائه دهد کشف کنند.
  2. چه چیزی باعث می شود محتوای میکرو یادگیری مبتنی بر سناریو لبه بریده شود؟
    اکنون می دانیم که یادگیری خرد چه پیشنهادی دارد. ما همچنین از مزایای یادگیری در دنیای L&D می دانیم. با تلفیق این دو تکنیک می توانیم یادگیری خرد مبتنی بر سناریو را برای دانش پذیران شرکتی ایجاد کنیم که از همه اقشار و مکانها به کارمندان خدمت کند!
  3. چگونه می توان یادگیری خرد را در برنامه های بهبود عملکرد کارکنان خود گنجاند
    با استفاده از یادگیری خرد در رویکرد L&D برای آموزش و توسعه ، فراگیران را درگیر خود کرده و باعث حفظ دانش آنها شوید. دریابید که این امر چگونه و به راحتی بر عملکرد کارکنان تأثیر می گذارد.
  4. استراتژی خرد برای رهبران L&D برای ایجاد نوآوری استراتژیک
    چگونه تیم های L&D باید برنامه های آموزش کارکنان را برای باز کردن توانایی و استعداد در کارمندان خود توسعه دهند؟ جدیدترین و مشهورترین رویکرد یادگیری خرد است. در این فصل ، شما بهترین استراتژی های یادگیری خرد را یاد می گیرید.
  5. اهرم رضایت مشتری
    کارمندان خوشبخت با مشتریانی شاد برابرند. با افزایش مهارت های خدمات مشتری کارمندان خود از طریق برنامه های آموزشی مدرن ، می توانید رضایت مشتری را بهبود بخشید.
  6. بزرگترین اشتباه در یادگیری میکرو، مدیران L&D و چگونگی اجتناب از آنها
    پس از ایجاد همه مزایایی که یادگیری خرد برای دانش پذیران شرکتی ارائه می دهد ، بررسی رایج ترین اشتباهاتی که مدیران L&D هنگام استفاده از این روش مرتکب می شوند ضروری است. در این بخش به طور کامل مشکلات را توضیح داده و می گوییم که چگونه می توانید در کمترین زمان از آنها جلوگیری کنید!
  7. سنجش تأثیر یادگیری خرد: ۵ معیار عملکرد کارکنان که هرگز دروغ نمی گویند
    هنگامی که یادگیری خرد را اجرا کردید و از رایج ترین اشتباهات اجتناب کردید ، لازم است اطمینان حاصل کنید که از موثر بودن آنها برخوردار هستند و حداکثر سود را برای کارمندان و سازمان شما به دنبال دارند. کشف کنید که چگونه می توانید بدون ایراد ، برنامه آموزش کارمندان خود را به درستی ارزیابی کنید.

۸- پس از اجرای رویکرد خرد یادگیری ، بازگشت سرمایه آموزش به چه صورت است
یادگیری خرد برای دانش پذیران شرکتی مجموعه ای از مزایا را به تجربه یادگیری کارکنان شما ارائه می دهد. با این حال ، یکی از مهمترین جنبه های یادگیری خرد این است که ساختار آن بسیار موثر است که می تواند هزینه های آموزش را کاهش دهد و بازگشت سرمایه سازمان شما را بهبود بخشد.

  1. برون سپاری توسعه محتوای خرد یادگیری
    برون سپاری میکرو یادگیری شما می تواند بهترین نتیجه را برای سازمان شما به همراه داشته باشد
    به طور خلاصه ، یادگیری خرد می تواند کارمندان شما را درگیر کند ، زمان آموزش ، هزینه و موارد دیگر را کاهش دهد. همه اینها بدون آسیب رساندن به ارتباط ، ارزش و اثربخشی آموزش شرکت ها انجام می شود. درک اینکه چه زمان و کجا بیشتر مناسب است ضروری است.

سایر مقالات مجله تخصصی آموزش الکترونیکی: