شایع ترین چالش های توسعه مهارت های کسب درآمد

ایجاد یک دوره می تواند یک ماجراجویی باشد. بیشتر اوقات شما در حال انجام تحقیقات، تأیید محتوا، ایجاد شبیه ساز، ترکیب گیمیفیکیشن و مراقبت از بسیاری از کارهای دیگر هستید.

اگر به فکر شروع تجارت با فروش این دوره هستید، کارهای علامت گذاری و شبکه سازی کسب و کار شما نیز باید انجام شود.

در حین ایجاد دوره خود با چالش های مختلفی روبرو خواهید شد، اما حقیقت این است که شما تنها نیستید. در حقیقت، به احتمال زیاد تعداد زیادی از افراد دیگر در خارج از کشور با مشکلات مشابهی روبرو هستند.

Articulate، ارائه دهنده نرم افزار توسعه سریع آموزش الکترونیکی، اخیراً برخی از نتایج نظرسنجی را که با طراحان آموزشی انجام داده است، منتشر کرد.

در آنها چالشهای مشترک توسعه کسب و کار و همچنین آنچه شما می توانید در مورد آنها انجام دهید مشترک هستند.

در حالی که با Articulate کار میکنید، مطمئن شوید که کل مدل جدید کسب و کار آنها را بررسی کنید. علاوه بر ساختار جدید قیمت گذاری، آنها ابزارهای بسیار جالبی را برای کمک به شما در ایجاد یک مهارت تأثیرگذار در اختیار قرار داده اند.

ما می توانیم با موضوع مشارکت با SME ها (کارشناسان موضوع) ارتباط برقرار کنیم. به یاد می آوریم که برای مشتری بسیار بزرگی مشاوره کردیم که در آن لازم بود با SME ها ملاقات کنیم و از محتوای ایجاد شده قبل از حرکت به جلو استفاده کنیم.

همگام سازی برنامه های ما تقریباً غیرممکن بود. این احتمال وجود دارد که بتوانید با یکی از چالش های مشخص شده در نمودار نیز ارتباط برقرار کنید.

به یاد داشته باشید، هر زمان که با یک چالش روبرو شدید، احتمال اینکه کسی قبل از شما چنین تجربه ای داشته باشد وجود دارد.

به برخی از انجمن های مرتبط با کسب درآمد بپیوندید و با دیگران تماس بگیرید. شاید شگفت زده شوید وقتی که ببینید مردم چقدر حاضر به راهنمایی شما هستند.

سایر مقالات مجله تخصصی آموزش الکترونیکی: