برترین پلتفرم های یادگیری موبایلی در سال ۲۰۲۲

آیا به دنبال بهترین LMS برای یادگیری از طریق تلفن همراه هستید؟

زندگی کاری پرشتاب ما نیازمند روش یادگیری است که از همان سرعت پیروی کند. بنابراین، ارائه آموزش به موقع به کارمندان و دانش پذیران امری ضروری است، به خصوص زمانی که انجام کار از راه دور در حال افزایش است.

اهمیت یادگیری از طریق تلفن همراه در حال حاضر غیرقابل انکار است. نه تنها یادگیری را انعطاف پذیر و در دسترس می کند، بلکه آن را به موقع در دسترس می کند.

دوره های آموزش خرد با این رویکرد همراه هستند. بنابراین، می‌توانید محتوایی را ارائه دهید که می‌تواند به سرعت توسط تیم‌های شما قابل دسترسی باشد.

به عنوان مثال، شما می توانید به یادگیرندگان برای یادگیری یک مهارت در محل کار خود قدرت دهید. یا ممکن است بخواهید به آنها کمک کنید تا مهارت های خود را بهبود بخشند، مانند نحوه تعامل بهتر با مشتریان.

مهم‌تر از همه، چنین دوره‌های آموزش mLearning با اندازه کوچک، تعامل بیشتری را به همراه خواهند داشت، در حالی که نرخ تکمیل برنامه‌های شما را نیز افزایش می‌دهند.

فهرست برترین ابزارهای یادگیری موبایلی صنعت آموزش الکترونیک را بررسی کنید تا:

  • پلتفرم های یادگیری موبایلی را پیدا کنید که با بودجه شما مطابقت دارد
  • ویژگی های برتر LMS را برای یادگیری در حال حرکت کاوش کنید
  • سیستم‌های آموزشی موبایلی را ارزیابی کنید و نظرات کاربران را بررسی کنید
  • مقایسه راه حل های LMS برای یادگیری تلفن همراه
  • ال ام اس مناسب برای نیازهای کسب و کار خود را پیدا کنید و رابط کاربری آن را آزمایش کنید

در این لیست دست‌چین شده، کارشناسان ما بهترین سیستم‌های مدیریت یادگیری را برای یادگیری موبایلی انتخاب کرده‌اند. در صورت نیاز به یک LMS برای موارد استفاده دیگر، می توانید از فهرست راهنمای LMS دقیق ما دیدن کنید. یا، می‌توانید به سادگی نگاهی به فهرست‌های برتر صنعت آموزش الکترونیکی بیندازید!

کدام معیار به ما کمک کرد تا برترین سیستم های یادگیری موبایلی را برای سال ۲۰۲۲ شناسایی کنیم؟

کارشناسان LMS شناخته شده جهانی، از جمله سی. پاپاس، و تیم تحریریه ما، بررسی کاملی از واجد شرایط بودن هر فروشنده و محتوای منتشر شده مرتبط (مقالات، کتاب های الکترونیکی، وبینارها) انجام دادند. کمیته ما بهترین نرم افزار آموزش کارمندان LMS را بر اساس ۹ معیار زیر رتبه بندی کرد:

  1. پشتیبانی مشتری
  2. تجربه ی مشتری
  3. ویژگی های نرم افزار
  4. نوآوری نرم افزار
  5. نظرات مشتریان
  6. پتانسیل رشد اقتصادی
  7. حفظ مشتری شرکت
  8. جابجایی کارکنان
  9. مسئولیت اجتماعی شرکت

نکاتی پس از بررسی لیست پلتفرم های برتر آموزش موبایلی ما

بنابراین، اکنون که بهترین پلتفرم‌های یادگیری موبایلی سال ۲۰۲۲ را می‌شناسید، چه باید کرد؟

ابتدا باید اهداف خود را مشخص کنید. در واقع، انتخاب یک برنامه یادگیری موبایلی درجه یک برای انجام کار کلیدی است، اما باید کل تیم خود را وارد بازی کنید.

بنابراین، بهتر است با ذینفعان خود صحبت کنید و شکاف های آموزشی خود را تجزیه و تحلیل کنید تا زمینه های مهمی را که باید روی آنها تمرکز کنید، شناسایی کنید.

تیم شما می تواند به شما کمک کند تا بفهمید کدام ویژگی ضروری است. آنها همچنین می‌توانند شما را راهنمایی کنند تا راه‌های هیجان‌انگیزی را که می‌توانید یادگیری خرد را در آموزش تلفن همراه خود بگنجانید، کشف کنید.

به علاوه، آنها ممکن است متوجه چیزی شوند که شما ندیده اید. یا شاید، آنها می توانند به شما در شناسایی ابزاری با بهترین تجربه کاربری کمک کنند.

همیشه اول به یادگیرندگان خود فکر کنید. الزامات و دانش فنی آنها به کوتاه کردن مدعیان برتر شما کمک می کند. سپس می‌توانید آزمایش‌های رایگان انجام دهید یا نمایش‌های محصول را برنامه‌ریزی کنید تا ببینید رابط کاربری چگونه به نظر می‌رسد.

چه کسی می تواند از سیستم مدیریت یادگیری تلفن همراه بهره مند شود؟

فناوری تلفن همراه توسعه طبیعی هر کاری است که ما انجام می دهیم. بنابراین، می تواند راهی مناسب برای ارائه آموزش های تازه و سرگرم کننده باشد. فرصت فراتر از انتظارات فراگیران را از دست ندهید.

از موسسات آموزشی گرفته تا سازمان‌های جهانی و پیشگامان در چندین صنعت، همه می‌توانند از یادگیری تلفن همراه بهره ببرند. به عنوان مثال، ممکن است متوجه عدم علاقه فراگیران به برنامه های آموزشی خود شده باشید.

اینجاست که یادگیری از طریق موبایل وارد عمل می شود. پلتفرم هایی که فراگیران را قادر می سازد تا با سرعت خودشان (در هر دستگاهی) یاد بگیرند، مطمئناً تعامل را افزایش می دهند.

شما باید نقش یادگیری موبایلی را در استراتژی آموزشی خود بیابید و سپس آن را هدفمند کنید. می توانید اولویت های اصلی خود را در نظر بگیرید و مواد فعلی را بررسی کنید. فراموش نکنید که به طور منظم محتوای خود را ارزیابی و توسعه دهید.

به طور کلی، برنامه تلفن همراه شما باید به جای جایگزینی آموزش الکترونیکی و یادگیری در کلاس درس، مکمل روش های دیگر باشد. بنابراین، مطمئن شوید که متوجه شده اید که موبایل چگونه در چرخه یادگیری کارکنان در شرکت شما قرار می گیرد.

ایده آل برای دانش پذیران نسل جدید

بنابراین، سوال شماره یک که باید به آن پاسخ دهید این است: با یک برنامه یادگیری موبایلی می خواهید چه کاری انجام دهید؟ شما می توانید از آن برای ایجاد نظرسنجی یا آزمون یادگیرندگان در زمان واقعی، حتی در کلاس استفاده کنید.

همچنین، یک LMS تلفن همراه می‌تواند برای درس‌های مربوط به انطباق ایده‌آل باشد. علاوه بر این، دانش پذیران نسل جدید از شما برای گنجاندن آن در برنامه های آموزشی خود تشکر خواهند کرد. از این گذشته، آنها با دسترسی به فناوری و اطلاعات در نوک انگشتان خود بزرگ شده اند.

بنابراین، این بهترین راه برای بهبود تعامل و حفظ یادگیری در میان چنین تیم‌هایی است.

در نهایت، لطفاً به خودتان لطف کنید و ابزاری را انتخاب کنید که با بودجه و نیازهای تجاری شما هماهنگ باشد. یادگیری موبایلی برای موثر بودن نیازی به هزینه گزافی ندارد.

سایر مقالات مجله تخصصی آموزش الکترونیکی: