چهار باور غلط در مورد نسل جدید که به دوره آنلاین شما آسیب می رساند

اگر می خواهید دوره آنلاین خود را بازاریابی کنید، باید مخاطبان خود را بشناسید.
به نظر می رسد تعصبات نسلی یک مسئله همیشگی است، گروه های مسن تر به طور جدی از نحوه انتظارات جوانان انتقاد می کنند و گروه های جوان نسل های قدیمی را به دلیل عدم ارتباط نفی می کنند.

این شکایات به اندازه تمام زمانهای گذشته هستند و بعید به نظر می رسد که از بین بروند، اما توجه بیش از حد به آنها می تواند دام خطرناکی خصوصاً برای مربیان آنلاین باشد.

اگر دوره ای را برای یک گروه سنی خاص طراحی می کنید، باید در مورد آنها چیزهایی بدانید. اگر اطلاعاتتان ناکافی باشد، ممکن است در نهایت برخی از مخاطبان اصلی خود را از خود دور کرده یا فرصت های مهم بازاریابی را از دست دهید.

بنابراین بدون زحمت بیشتر، بیایید چهار افسانه مهم در مورد نسل جدید را از بین ببریم تا بتوانید دوره آنلاین بهتری داشته باشید.

  1. نسل جدید = «بچه های این روزها»

بیایید با برخی از آمارهای اساسی آغاز کنیم: آیا می دانید شما عضو چه نسلی هستید؟ به نظر نمی رسد بسیاری از افرادی که از نسل جدید انتقاد می کنند متوجه می شوند که آنها خود اعضای آن گروه هستند. تا آنجا که من می توانم بگویم، شکایت آنها از نوجوانان مدرن است، که در واقع به طور کامل بخشی از یک نسل متفاوت هستند.

در حالی که اختلافات نسلی همیشه کمی مبهم است، اکثر محققان نسل جدید را به عنوان متولدین دهه ۷۰ و دهه ۸۰ طبقه بندی می کنند. به عبارت دیگر: نسل جدید اکنون در سن پس از دانشگاه هستند، اما هنوز نتوانسته اند به بحران میان زندگی خود برسند. آنها بیشتر در اوایل تا اواسط شغل خود هستند و به طور کلی شروع به تسویه حساب، ازدواج و تربیت بچه ها می کنند. مسلماً چند سال دیرتر از همتایان خود از نسل های قبلی، اما هنوز هم این اتفاق می افتد.

همه اینها بدان معنی است که بسیاری از بزرگترین باورهای غلط شما در مورد آنها ممکن است ناشی از این باشد که حتی نمی دانیم آنها از چه کسی شروع می کنند. کمی بیشتر به نوجوانان و دانشجویان و کمی بیشتر به کسانی که در اواخر بیست و اوایل سی سالگی هستند تمرکز کنید، بدین ترتیب شما شروع به دیدن یک تصویر بسیار دقیق تر خواهید کرد.

  1. نسل جدید به تأیید دائمی نیاز دارند.

محیط آموزشی که بزرگ شدن را تجربه می کند، در شکل گیری نحوه برخورد شما با فرصت های یادگیری در آینده نقش فوق العاده ای دارد. از آنجا که سیستم آموزشی ایران طی چند دهه گذشته به طور مداوم به سمت آزمونهای استانداردتر و زمان فوق برنامه ساختاریافته بعد از مدرسه حرکت کرده است، کودکانی که به طور طبیعی در آن سیستم بزرگ شده اند نسبت به نسلهای قبلی که بیشتر انتظار می رفت به ساختار و راهنمایی بیشتری عادت دارند تا کارها را حل کنند و به تنهایی از پس خود برمی آیند.

با این حال، غیرمنصفانه خواهد بود که این ترجیحات را به عنوان نیاز به تأیید بدون فکر توصیف کنید. برعکس، آنچه نسل امروز خواهان آن هستند بازخورد است.

این را با عدم امنیت اشتباه نگیرید. مکانیسم های بازخورد ساده، یک روش مفید و مهم برای کمک به دانش پذیران است که بدانند، آنها به درستی مطالب را درک می کنند، می توانند با انتقال اطلاعات کلیدی از ذخیره سازی کوتاه مدت به بلند مدت حافظه را تقویت کنند و از جذب اشتباه ایده ها یا مفهوم به دانش پذیران جلوگیری کنند. یک آزمون مرور کوتاه فقط با تعداد انگشت شماری از سوالات ساده، می تواند کمک زیادی به بهبود نتایج دانش پذیر کند و میل نسل جدید به بازخورد سریع را برآورده کند.

  1. نسل جدید معلمان معمولی هستند.
    نسل جدید به طور معمول به عنوان “بومیان فن آوری” توصیف می شوند، نامی که قطعاً به عنوان یک تعمیم گسترده قابل استفاده است، اما اغلب تحت بررسی قرار می گیرد. اگرچه درست است که نسل جدید به طور متوسط در محیط های فناوری بیش از نسل های قدیمی هستند، اما این بدان معنا نیست که آنها در همه کارکردها ماهر هستند.

فناوری به هر تعداد برنامه و رابط کاربری ارائه می شود و بیشتر ما برخی از سیستم هایی داریم.

علاوه بر این، برنامه ها و رابط ها به طور مداوم به روز می شوند و از سبک خارج می شوند. همچنین تفاوت زیادی در استفاده از تلفن همراه در مقابل دسکتاپ وجود دارد، نسل جدید مسن تر در لپ تاپ ها راحت تر و نسل جدید جوان در تلفن های هوشمند راحت ترند.

معنای این امر برای آموزش آنلاین این است که شما باید فرض کنید فراگیران شما می دانند که چگونه از برنامه شما استفاده کنند. از یک مقدمه آموزشی که به فراگیران شما کمک می کند تا نحوه ارسال تکلیف یا دسترسی به اطلاعات مهم را چگونه انجام دهند، غافل نشوید.

۴ – نسل جدید شغل های خود را با آموزش خوب تغییر می دهند تا سرمایه خوبی باشد.

یک باور غلط نهایی در مورد نسل جدید که به ویژه برای مربیان آنلاین بسیار مهم است این است که، با توجه به اینکه این نسل چقدر سریع شغل خود را تغییر می دهد، آموزش آنها فقط آنها را برای کار در یک شرکت دیگر آماده می کند. نسل جدید از آموزش های خود به عنوان قدرت چانه زنی استفاده می کنند تا در یک شرکت متفاوت به کار بهتر برسند.

درست است که نسل جدید شغل های زیادی را عوض می کنند، ویژگی ای که احتمالاً به طور کلی در بین نیروهای جوان کار غیر معمول نیست. اما نسل جدید برای آموزش نیز ارزش زیادی قائل هستند، این بدان معناست که سازمان هایی که آن را ارائه نمی دهند بخشی از یک پیشگویی خودکفا هستند.

نسل جدید به احتمال زیاد با شرکتی که آموزش می دهد کار می کنند، که این کار را برای پیشرفت شغلی خود ضروری می دانند. اما وقتی شرکتی آموزش نمی دهد، نشانه این است که آینده آنها در این شرکت محدود است. بنابراین اگرچه آموزش کارمندان یک توافقنامه الزام آور نیست، اما این یک پیشنهاد خیرخواهانه است که بیشتر نسل جدید مشتاق پذیرش آن هستند.

بسیاری از مشاغل برای تهیه دوره های کارآمد آموزش کارمندان به مربیان آنلاین مراجعه می کنند. اما در اینجا یک درس دیگر برای آموختن مربیانی که به صورت انفرادی فعالیت می کنند وجود دارد: نسل جدید مشتاق دوره هایی هستند که در زندگی حرفه ای برای آنها مفید خواهد بود. اگر کارفرمایان آن اصل را ارائه ندهند، احتمالاً آنها هنوز هم به تنهایی به دنبال آن می گردند.

نسل جدید در یک دوره آنلاین می خواهند چه چیزی ببینند؟

مانند هر نسلی، نسل جدید گروه متنوعی با نیازها و علایق زیادی هستند. با این وجود می توان چندین نکته مهم در مورد آنها گفت.

اول، آنها می خواهند یاد بگیرند. دوم، آنها به ویژه می خواهند در مورد موضوعاتی که باعث پیشرفت شغلی آنها می شود یاد بگیرند، از جمله مهارت های نرم مانند چگونگی رهبر بهتری بودن، تکنیک های مدیریت و کار خوب با همکاران. آنها همچنین بسیار کارآفرین هستند و علاقه مند به دوره هایی هستند که مهارت های تجاری آنها را ایجاد می کند. نسل جدید بسیاری از تابوهای مربوط به بهداشت روان را نیز شکسته اند و مشتاق هستند که به مطالبی برسند که به آنها راهکارهای سالم در این زمینه مانند رفتار درمانی شناختی یا نحوه کار با اضطراب را بیاموزد.
سرانجام، بسیاری از نسل جدید زندگی پرمشغله ای دارند. آنها دوره هایی می خواهند که انعطاف پذیر باشد و با آنها کار کند و در عین حال به آنها در رسیدن به اهدافشان کمک کند.

سایر مقالات مجله تخصصی آموزش الکترونیکی: