خرید ادوب کانکت

قبل از ارائه توضیحات لازم درباره نحوه خرید ادوب کانکت لازم است توضیحاتی درباره اینکه ادوب کانکت چیست و چه کاربردی دارد ارائه کنیم.

ادوب کانکت نام یک نرم افزار وبینار است که توسط Adobe طراحی و پیاده سازی شده است. با استفاده از این نرم افزار می توان وبینار و وب کنفرانس برگزار کرد. نرم افزار ادوبی کانکت نرم افزار محبوب خارج از ایران است. این نرم افزار یکی از اولین نرم افزارهایی بود که برای وبینارها در جهان توسعه یافت و به همین دلیل بسیار محبوب است. بسیاری از افراد فکر می کنند که تنها نرم افزار موجود برای وبینارها نرم افزار ادوب کانکت است.

برای میزبانی وبینار با استفاده از نرم افزار ادوب کانکت باید برای خرید ادوبی کانکت اقدام کنید. سپس روی سرورهای مجموعه خود نصب کنید. البته به دلیل تحریم ها امکان خرید مستقیم این نرم افزار از شرکت ادوبی برای ایرانی ها وجود ندارد.

خرید ادوب کانکت

راه حل اول استفاده از نسخه کرک شده ادوب کانکت

نصب نسخه کرک شده ادوب کانکت بر روی سرور نیازمند دانش تخصصی است. برای اینکه بتوانید نسخه کرک شده این نرم افزار را به درستی نصب کنید باید با دانش شبکه و اینترنت آشنا باشید.

علاوه بر این، به یک سرور (اختصاصی یا مجازی) نیاز دارید تا بتوانید نرم افزار ادوب کانکت را روی آن نصب کنید. علاوه بر دانش فنی، هزینه های سرور معمولاً بالاست که ممکن است برای همه مراکز آموزشی مقدور نباشد.

به همین دلیل است که موسسات آموزشی بیشتر به دنبال استفاده از سرویس اجاره ادوبی کانکت به جای خرید ادوب کانکت هستند. در این صورت به شرکتی که این نرم افزار را در اختیار دارد، هزینه پرداخت می کنید و این شرکت چند کلاس ادوبی کانکت را به صورت اجاره در اختیار شما قرار می دهد.

اما اگر تمایل به خرید ادوب کانکت دارید و می خواهید برای خرید سرور ادوب کانکت اقدام کنید، ما با کمترین هزینه این کار را برای شما انجام می دهیم.

خرید ادوبی کانکت

مزایای خرید ادوب کانکت از کلاس روم:

ترجمه اختصاصی نرم افزار به زبان فارسی

ارائه ssl رایگان (در صورت فعال نبودن اس اس ال روی ادوب کانکت شما نسخه مرورگر غیرفعال خواهد بود. خرید گواهی اس اس ال سالانه حداقل ۲٫۵ تا ۳ میلیون تومان برای شما هزینه دارد که ما به صورت رایگان گواهی معتبر را برای شما فعال خواهیم کرد.)

یک سال پشتیبانی رایگان

سایر مقالات مجله تخصصی آموزش الکترونیکی: