سه نکته بسیار ساده در زمینه تولید محتوای آموزشی

اگر برای ایجاد یک دوره کارآموزی موثر یک جدول زمانی دقیق دارید، اطمینان از پایبندی دوره شما به اصول برجسته طراحی می تواند مشکل باشد.

مسلم است که هرچه زمان بیشتری برای ایجاد دوره ها صرف کنید، ترکیب این عناصر طبیعی تر به نظر می آید.

با این حال، بررسی کار خود هرگز به درد شما نمی خورد.

با داشتن بسیاری از عناصر برای پیگیری هنگام ایجاد یک دوره، از کجا می دانید به کدام یک توجه کنید؟

این یک سوال کمی پر بار است زیرا شما واقعاً باید بدون توجه به شرایط پیش آمده عادت کنید که به طور موثر پیشرفت کنید.

با این حال، اگر به دنبال برخی از دستورالعمل های توسعه دوره عمومی هستید، نکات زیر (که ابتدا توسط SHIFT ELearning شرح داده شده است) پیشرفت شما را از همان ابتدا در مسیر درست قرار می دهد.

نکته شماره ۱: ابتدا استوری بورد
قبل از شروع به طراحی، لحظه ای وقت بگذارید و یک طرح کلی برای دوره خود ایجاد کنید (معروف به صفحه داستان).

حداقل این شما را مجبور می کند که در مورد سلسله مراتب کلی محتوا فکر کنید و در مرحله توسعه وقت تلف نمی کنید.

نکته شماره ۲: از فونت B Mitra استفاده کنید
یکی از اشتباهات رایج طراحان آموزشی انتخاب اشتباه قلم است.

فونت B Mitra به راحتی خوانده شده بر روی صفحه رایانه شهرت دارد.

اگر قلم B Mitra را انتخاب کنید، می توانید روی سایر عناصر تمرکز کنید زیرا می دانید انتخاب قلم برای آموزش روی صفحه بهینه است.

نکته شماره ۳: عناصر طراحی را تکرار کنید
هر بخش از دوره شما باید عناصر طراحی را به اشتراک بگذارد.

اول، این به تداوم ارائه کمک می کند. یک مزیت خوب این است که شما از تلاش های قبلی خود استفاده می کنید تا وقت بیشتری برای تأیید محتوا بگذارید.

سایر مقالات مجله تخصصی آموزش الکترونیکی: