آموزش ترکیبی با لرن دش

یادگیری ترکیبی یادگیری “بهتر” است. بسیار خوب، اما ما فکر می کنیم که این یک شایستگی است.

گاهی اوقات تنها چیزی که برای یادگیری عمیق یک موضوع جدید لازم است، قرار گرفتن در معرض محتوای مشابه در کانالهای مختلف و در زمانهای مختلف است.

به همین دلیل است که بسیاری از برنامه های دانشگاهی نوعی یادگیری ترکیبی را اجرا می کنند. دانش پذیران دارای زمان مطالعه فردی، فرصت های یادگیری مجازی و دوره های خودآزمایی هستند که همگی بر اساس همان محتوا هستند.

غوطه وری کامل است. اگر از لرن دش برای ارائه دوره های آنلاین استفاده می کنید، یک ابزار یادگیری قدرتمند در دست دارید اما همیشه باید به دنبال راه هایی برای افزایش تجربه یادگیری برای دانش پذیران خود باشید.

در مورد بهترین راههای انجام این کار قانون سختی وجود ندارد زیرا این امر اغلب به فرهنگ یادگیری فعلی و موضوع دوره (های) شما بستگی دارد.

با این حال، در صورت امکان ممکن است بخواهید به روش هایی برای تکمیل دوره های آنلاین خود با یک رویداد زنده یا یک کلاس مجازی کلاسه دار یاد بگیرید.

رویدادهای زنده یک اتفاق کاملا متفاوت هستند و موضوعی است که مقاله خود را تضمین می کند. کلاسهای مجازی یک راه حل خوب بین یادگیری کاملاً آنلاین و رویدادهای حضوری را ارائه می دهند.

سیستم عامل های بسیاری وجود دارد که می توانید برای این نوع تعامل ترکیبی یادگیری استفاده کنید.

علاوه بر این، می توانید LearnDash را به این سیستم عامل ها متصل کنید (به عنوان مثال GoToMeeting). یا ممکن است بخواهید از یک پلت فرم مانند WizIQ استفاده کرده و با این ادغام رایگان به آن متصل شوید.

شما همچنین می توانید از ابزارهای رایگان مانند Skype یا Google استفاده کنید (اگرچه از تجربه ما، ابزارهای حرفه ای مانند موارد ذکر شده در بالا معمولاً یک تجربه حرفه ای بهتر را ارائه می دهند).

نکته این است که برنامه یادگیری شما ممکن است از یادگیری ترکیبی بهره مند شود. ارائه روشهای متنوع به دانش پذیران برای تعامل با محتوا، با شما و با یکدیگر می تواند کمک زیادی به بهبود مسیر جهت رسیدن به اهداف شما کند.

سایر مقالات مجله تخصصی آموزش الکترونیکی: