گام‌های کلیدی برای ادغام یادگیری خرد در استراتژی آموزش

لین میلورد ، در كتاب پرفروش خود با عنوان “شناخت روانشناسی شغلی و سازمانی” ، به طور تجربی توضیح می دهد كه هر اطلاعاتی اگر به صورت ناگت (تکه، قطعه یا لقمه) ارائه شود، می تواند به طور موثر درک شود. این امر در صورتی درست است که فرد رفتار یادگیری یک کارمند و همبستگی مثبت آن را با استراتژی ها و محتوای یادگیری تحلیل کند. موفقیت در هر آموزش شرکتی، با دانش بالا و میزان ماندگاری اندازه گیری می شود. بنابراین ، این سوالات مطرح می شود:

۱– چگونه یک سازمان می تواند با کاهش توجه و برنامه های شلوغ، به نیروی کار امروزی آموزش دهد؟ مهمتر از همه، چگونه می توانیم یک آموزش کوتاه ایجاد کنیم، اما با تأثیر بیشتر؟ یک استراتژی موثر تقسیم محتوای زیاد به قطعات کوچکتر از اطلاعات است که کارکنان را قادر می سازد تا هر طور که می خواهند یاد بگیرند. این جوهر یادگیری خرد است.

۲- یادگیری خرد چیست و چگونه می توان آن را در آموزش شرکت پیاده کرد؟

یادگیری خرد با تجزیه محتوای آموزش به محتوای متمرکز و خاص کار می کند ، که کسب دانش و حفظ بهتر آن را تضمین می کند. کارفرمایان می توانند یادگیری خرد را در استراتژی آموزش و یادگیری شرکت ها پیاده کنند ، و از آنجا که با یادگیری تلفن همراه سازگار است ، کارکنان را قادر می سازد تا هنگام حرکت به مطالب دوره آموزشی دسترسی پیدا کنند. در ادامه بخوانید تا دریابید که چگونه می توانید این راه حل درخشان آموزش الکترونیکی را پیاده سازی کنید.

اهداف آموزشی خود را توسعه دهید

شناسایی اهداف سازمان به ترسیم یک برنامه رشد کمک می کند. سپس این اهداف و اهداف آموزشی را تراز می کند. بعد از آن می توان یک برنامه آموزشی قوی ایجاد کرد. شناسایی مهارتها و شکافهای مهارتی موجود کارکنان بیشتر به برنامه ریزی ماژولهای آموزشی کمک می کند تا شکافها را برطرف کند. هنگامی که توسعه اهداف آموزشی به درستی انجام شود ، یادگیری خرد به انتقال دانش مهارت های لازم از طریق محتوای جذاب و شخصی کمک می کند.

ایجاد دوره های آموزش مبتنی بر یادگیری

یادگیری خرد با مفهوم شخصی سازی کار می کند. ایده خوبی است که از سبک یادگیری کارمند خود آگاهی داشته باشید. این به شما کمک می کند تا دروس خرد یادگیری متناسب با نحوه کسب دانش و حفظ آن و ابزارهایی که می توانند روند یادگیری را تقویت کنند، ایجاد کنید. این به فراگیران کمک می کند تا از مطالب آموزشی به طور موثر و فوری در مشاغل مربوطه خود استفاده کنند.

گزینه های طراحی خود را ارزیابی کنید

میکرو یادگیری وقتی دارای رسانه غنی تعاملی برای استفاده فراگیران باشد، بهترین رشد را می کند. شبیه سازی AR / VR ، استفاده از انیمیشن، ارائه های سرگرم کننده، فایل های صوتی/ تصویری و غیره، می تواند ماژول های آموزش کوتاه را جذاب تر کند. به عنوان مثال ، کارمندان می توانند قبل از آزمایش در یک سناریوی کار در زندگی واقعی ، آموزش مبتنی بر مهارت را در یک محیط مجازی تمرین کنند.

آن را به راحتی در دسترس قرار دهید

با در دسترس قرار دادن آموزش در دستگاه های تلفن همراه، فراگیران این امکان را دارند که مراحل آموزش را از هر مکان و هر زمان طی کنند. LMS های قوی می توانند محتوای مربوطه را در همه دستگاه ها به صورت آنلاین و آفلاین در اختیار فراگیران قرار دهند. همچنین این اطلاعات را در صورت لزوم ، بلافاصله در دسترس قرار می دهد تا یادگیری در حین کار را امکان پذیر کند.

ارزیابی نتایج یادگیری

لازم است که نتیجه یادگیری کارکنان خود را ارزیابی کنید، در صورت عدم دستیابی به اهداف یادگیری، بازخورد ارسال کنید، آموزش را مجدداً تکرار کنید و در نهایت میکرو یادگیری خود را دوباره ارزیابی کنید تا اطمینان حاصل شود که به اهداف آموزشی می رسید.

نتیجه

یادگیری خرد در حال برداشتن گام های کوچک برای پیروزی بزرگ است! این کمک می کند تا محتوایی ارائه شود که بیشتر بر اساس نقش شغلی، مهارت ها، بخش، پروفایل کار و روش های ارائه، یادگیرنده محور باشد و سفارشی سازی شود. اگر یادگیری شخصی باشد ، اطمینان از توجه کارمندان به تخصص مورد نیاز برای انجام کار را تضمین می کند. نیروی کار شرکتی آموزش خرد را ترجیح می دهد زیرا تعاملی، سرگرم کننده و روشی موثر برای یادگیری است.

سایر مقالات مجله تخصصی آموزش الکترونیکی: