چگونه محتوای سایت خود را تبلیغ کنیم

استراتژی های ارتقای محتوای زیادی وجود دارد که متخصصان خدمات برون سپاری سئو در مورد آنها می دانند و شما نیز باید در مورد آنها اطلاعاتی داشته باشید.

استراتژیهای تبلیغاتی برتر برای محتوا

بسیار مهم است که شما به این فکر کنید که کدام استراتژی ها برای نیازهای شما بهترین نتیجه را دارند.
هرچه اطلاعات بیشتری در مورد برخی از استراتژیهای پیشرفته تر برای تبلیغ محتوای خود کسب کنید ، بهتر است.
بسیار مهم است که شما با کارشناسان خدمات برون سپاری SEO در مورد اینکه از چه راهکارهای تبلیغاتی پیشرفته ای برای محتواهایی شما استفاده کنند صحبت می کنید. هرچه اطلاعات بیشتری در مورد این موضوع داشته باشید ، بیشتر قادر خواهید بود از پس آنها برآیید و از کارکرد آنها احساس اطمینان کنید. در اینجا ۵ استراتژی برتر برای بررسی وجود دارد، مانند:

  1. گرفتن نقل قول از اینفلوئنسرهای برتر
    اگر مطالبی دارید که قرار است به زودی ارسال کنید ، به فکر صحبت با تأثیرگذاران در صنعت باشید. این به شما کمک می کند ببینید دیگران چه می گویند.
    اطمینان حاصل کنید که با چند تأثیرگذار در شبکه های اجتماعی (اینفلوئنسر) تماس گرفته اید تا مطمئن شوید که پاسخی دریافت خواهید کرد و این به رشد مخاطبان شما کمک می کند. در این زمینه از هیچ کوششی فروگذار نکنید چرا که این افراد بسیار کمک کننده هستند.
  2. ایجاد اسنیپت برای به اشتراک گذاری شبکه های اجتماعی
    شما می خواهید حداقل ۲۰ قطعه در مورد محتوای آینده خود ایجاد کنید تا بتوانید آن را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید. شما نمی خواهید بیش از حد طولانی باشند ، اما باید شرایط خاصی داشته باشند مثلا بر اساس عنوان شما ، نقل قول های کوتاه یا عبارات مربوط به محتوای شما آماده شده باشند.

هرچه مطالب و محتوای تولیدی شما جذاب تر باشد ، خوانندگان بیشتر احتمال دارد که روی آنها کلیک کرده و آنها را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارند. هرچه هم تعداد بیشتری ایجاد کنید ، به اشتراک گذاری محتوای مختلف یا نقل قول ها بیشتر و آسان تر خواهد بود.

  1. همه منابع خبره را ذکر کنید
    اگر برای تهیه جزئیات و آمار خود با یک منبع خبره کار می کنید ، باید اطمینان حاصل کنید که آنها را ذکر می کنید. این نه تنها به شما کمک می کند تا پست را به اشتراک بگذارند ، بلکه باعث می شود مخاطب بیشتری را در معرض دید شما قرار دهید. این امر بسیار حیاتی است و بخش عمده ای از تبلیغ محتوای شما خواهد بود، بنابراین برچسب گذاری آنها را فراموش نکنید ، مخصوصاً اگر چند مورد دارید که با آنها کار کرده اید.

اگر بیش از یک مورد وجود دارد ، برای هر یک از آنها قطعه های جداگانه ایجاد کنید تا بیشتر در معرض دید قرار بگیرید. این امر به آنها احساس خاص بودن می دهد.

  1. به همه منابع ایمیل ارسال کنید
    اطمینان حاصل کنید که به آنها اطلاع داده اید نام شما چیست ، با چه شغلی کار می کنید و چه جایگاهی دارید. همچنین ، به آنها بگویید که اطلاعاتی را که ارسال می کنید از کجا پیدا کرده اید و آنها را به کار برده اید. حتی می توانید نظر آنها را جویا شوید و اگر مطالب را دوست دارند می تواند آنها را به اشتراک بگذارند.
  2. محتوای ویدیویی ایجاد کنید
    به جای ایجاد فقط یک وبلاگ معمولی یا محتوای مبتنی بر مقاله ، یک راه عالی دیگر برای افزایش میزان بازدید ، ایجاد یک ویدیو است. این امر باعث تعامل بیشتر بینندگان می شود و شما می توانید در مدت زمان کوتاهتر آنچه می خواهید بگویید را بیان کنید. اطمینان حاصل کنید که از ابزاری برای ایجاد رونوشت استفاده می کنید تا بعداً توسط دیگران خوانده شود و به اشتراک گذاشته شود. ویدئوها به احتمال زیاد بیش از انواع دیگر مطالب در سایت های مختلف رسانه های اجتماعی سهیم هستند، بنابراین سعی کنید آنها را برای بینندگان خود ایجاد کنید.

ایجاد محتوا بخشی از خدمات برون سپاری SEO است، اما شما همچنین باید تبلیغات را به ویژه در سطح پیشرفته تری در نظر بگیرید. شما باید مطمئن شوید که قطعه هایی با نقل قول ، آمار و سایر اطلاعات از محتوای خود برای رسانه های اجتماعی ایجاد می کنید. همچنین ، اگر از نقل قول های سایر منابع خبره در مقاله استفاده می کنید ، مطمئن شوید که آنها را برچسب گذاری می کنید تا مخاطبانتان بتوانند آن را ببینند و به اشتراک بگذارند.

سایر مقالات مجله تخصصی آموزش الکترونیکی: