پنج ابزار رایگان برای طراحان آموزشی

طراحان آموزشی می دانند که ابزاری که استفاده می کنند به آنها اجازه می دهد تا با چگونگی پیشرفت آموزش خود خلاقیت به خرج دهند.

با این حال، برای کسی که تازه کار خود را در این زمینه آغاز کرده است، این ابزار همیشه قابل دسترسی نیست.

بسیاری از توسعه دهندگان آموزش الکترونیکی، برنامه های مشابهی را در “جعبه ابزار” خود دارند.Articulate Storyline ، Adobe Captivate ، Lectora Inspire ، Adobe Photoshop ، Snagit، عضویت در عکس سهام، الگوهای برتر و غیره را پیدا خواهید کرد.

هرچه بیشتر در این زمینه کار کنید، با گذشت زمان باتجربه تر خواهید شد.
بنابراین در آغاز کار خود چه کاری انجام می دهید؟

طراحی آموزشی مجازی

منطقی نیست که همه این برنامه ها را از قبل خریداری کنید. آنچه پیدا خواهید کرد این است که با کار بر روی پروژه های بیشتر، شروع به ساختن ابزارهای موجود خود کنید.

تا آن زمان، داشتن چند ابزار رایگان در اختیار شما منطقی است.

اگر به دنبال برخی از برنامه های رایگان برای کمک به شما در زمینه پیشرفت در تحصیل هستید، شاید نگاهی به موارد زیر بیاندازید.

ابزارهای رایگان برای توسعه کسب درآمد:

Snagit Alternative – یکی از موارد بسیار کاربردی در واقع بسیاری از افراد هنوز هم به جای برنامه های پولی معروف از این برنامه استفاده می کنند.

گزینه GoToMeeting – گزینه های زیادی برای جلسات آنلاین وجود دارد، اما این مورد برای تسهیل جلسات حرفه ای با مشتری بسیار مناسب است. همچنین می توانید به راحتی صفحه نمایش خود را به اشتراک بگذارید.

۳ گزینه جایگزین فتوشاپ – اگرچه مطمئناً شما در برخی مواقع بهAdobe Photoshop احتیاج خواهید داشت، اما این سه گزینه ممکن است نیازهای شما را در این میان برآورده کند.

SurveyMonkey Alternative – هر برنامه الکترونیکی قانونی لازم برای گرفتن معیارها است. این گزینه رایگان و منبع باز می تواند بسیار مفید باشد.

BaseCamp Alternative – برقراری ارتباط با وضعیت پروژه با مشتری، بخش مهمی از یک پروژه موفقیت آمیز یادگیری است.

سایر مقالات مجله تخصصی آموزش الکترونیکی: