تصمیم گیری در مورد به صرفه بودن آموزش الکترونیکی

امروزه وقتی صحبت از بیشتر ابتکارات آموزشی می شود، به خصوص در مورد مزایای بسیار زیاد استفاده از آن، آموزش را ترجیح می دهند، خصوصاً از نظر اقتصادی بودن مقرون به صرفه تر.

امروزه هیجان زیادی در مورد آموزش وجود دارد (مسلماً بیش از هر زمان دیگری)، بنابراین قابل درک است که آموزش باید اولین انتخاب باشد.

شرکت ها برای ایجاد و توزیع آموزش خود سریعاً یک مشاور خارجی استخدام می کنند، یا حتی نرم افزار یادگیری الکترونیکی را خریداری می کنند.

اما آیا همیشه یادگیری الکترونیکی لازم است؟ حقیقت این است که ممکن است اینگونه نباشد.
اما اگر موضوع پیچیده ای داشته باشید و تعداد مخاطبان بسیار زیاد باشد و حتی ممکن است از نظر جغرافیایی گسترش یابد، چه می کنید؟

خوب، این زمانی است که بودجه وارد گفتگو می شود. اگر بودجه وجود داشته باشد، در واقع بهترین گزینه می تواند رویکرد ترکیبی باشد.

بودجه اجازه می دهد، شما می توانید مخاطبان را با یادگیری آماده کنید و سپس سمینارهای کوتاه مدت یک روزه ارائه دهید که در نهایت می تواند هزینه سفر را کاهش دهد.

امروزه ما می توانیم از طریق روش های یادگیری و یادگیری سیار، کاملاً موفق عمل کنیم، اما دلیل بر این نیست که رویکرد سنتی تری را برای این رویداد آموزشی در نظر بگیریم.

در واقع ممکن است در طولانی مدت از نظر اقتصادی مقرون به صرفه تر باشد، به خصوص اگر مهارتهای الکترونیکی کار ضعیفی انجام دهد و نیاز به آموزش مجدد مداوم باشد.

سایر مقالات مجله تخصصی آموزش الکترونیکی: