ضرورت فراهم کردن زیر ساخت‌ لازم برای برگزاری کلاس‌های آنلاین

امام جمعه اصفهان گفت:شرکت‌های ارائه دهنده اینترنت، با فراهم کردن زیرساخت‌های لازم برای برگزاری کلاس‌های آموزشی آنلاین، کیفیتی را ارائه دهند تا دانش آموزان، طلاب، دانشجویان و اساتید حوزه و دانشگاه در برگزاری کلاس‌های خود مشکلی نداشته باشند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان در دیدار مدیر مخابرات منطقه اصفهان گفت: شرکت‌های ارائه دهنده اینترنت، با فراهم کردن زیرساخت‌های لازم برای برگزاری کلاس‌های آموزشی آنلاین، کیفیتی را ارائه دهند تا دانش آموزان، طلاب، دانشجویان و اساتید حوزه و دانشگاه در برگزاری کلاس‌های خود مشکلی نداشته باشند.

او با تأکید بر ضرورت پاسخگویی به شبهات و مشاوره دینی کارکنان هر مجموعه افزود: وجود یک روحانی زبده و آگاه به مسائل شرعی برای پاسخگویی برای سؤالات هر مجموعه‌ای لازم و ضروری است.

مشایخی مدیر مخابرات منطقه اصفهان هم در این دیدار گفت: استفاده از افراد متخصص، بهبود وضعیت کارکرد کارکنان، افزایش رضایت مردم از کیفیت خدمات اینترنت، افزایش سایت‌های موبایل، تحت پوشش قرار دادن مجموعه‌های مختلف زیر نظر مشاور فرهنگی از جمله اقداماتی است که در ماه‌های اخیر انجام شده است.

در ادامه حجت الاسلام کیانی مسئول و مشاور فرهنگی شرکت مخابرات استان اصفهان هم در این دیدار با بیان اینکه ظرفیت بزرگی برای کار فرهنگی وجود دارد، گفت: برنامه‌های مختلفی برای کارکنان و بازنشستگان مخابرات انجام شده است.

سایر مقالات مجله تخصصی آموزش الکترونیکی: