چرخش از کلاس حضوری به کلاس آنلاین

در ساختار کلاس سنتی، معلمان در طول ساعت کلاس سخنرانی می کنند و دانش پذیران در خانه روی مجموعه مطالبی که به ایشان ارائه شده کار می کنند. با این حال، کلاسهای آنلاین به مربیان راهی ارائه می دهند که با ارائه مطالب سخنرانی کلاس از طریق اینترنت و استفاده از زمان کلاس برای کار مستقیم تر با فراگیران، این سناریو را تغییر دهند.

کلاسهای در حال چرخش فواید زیادی برای دانش پذیران دارد. یادگیرندگان هنگام تماشای فیلم در خانه کمتر ناامید می شوند. اگر یک نکته قابل توجه وجود داشته باشد، آنها این فرصت را دارند که در کلاس با استادان خود در مورد آن بحث کنند.

این به معلمان اجازه می دهد تا بازخورد فوری را به فراگیران ارائه دهند و زمان بیشتری را صرف پرداختن به مفاهیم مسئله نسبت به ارائه سخنرانی های اجمالی کنند. از آنجا که بیشتر مشکلات با شروع یادگیری تئوری ها به دانش پذیران به وجود می آید، کلاس آنلاین موجب استفاده بهینه تر از زمان یادگیرنده است.

اگر به دنبال روش های مختلفی برای عملی کردن کلاسهای درس تبدیل شده به آنلاین هستید، در اینجا هشت روش برای استفاده از زمان کلاس آورده شده است.

  1. مجموعه مشکلات

“یادگیری با انجام کار” عبارتی است که به ویژه در مورد دانش پذیران بزرگسال کاربرد دارد. پوشش یک مفهوم در تئوری به دانش پذیران کمک می کند تا تحمل خود را بالا ببرند، اما اکثر آنها درسی را درک نمی کنند تا زمانی که آن را عملی انجام دهند. برای بسیاری از موضوعات، مجموعه مسایل یک روش اصلی برای ارائه تجربه لازم به فراگیران پس از پوشش مطالب درسی است.

با این حال، همانطور که هرکسی که در انجام تکالیف ریاضی به یاد می آورد می تواند شهادت دهد، انجام مجموعه مشکلات اغلب به تنهایی دشوار است. بر این اساس، این یکی از اولین روش هایی است که معلمان با یک کلاس واژگون شروع به آزمایش می کنند. با پایان دادن به مجموعه مشکلات در کلاس، فراگیران می توانند در زمان حضور مربی صحبت کنند.

  1. بررسی همتا

اگر نمی توانید “با انجام کار یاد بگیرید” ، پس چگونه “با آموزش یاد بگیرید” ؟ بررسی های همسالان به دانش پذیران فرصتی می دهد تا کار یکدیگر را ارزیابی کنند و یک گفتگوی سالم درباره ایده ها و سبک ها تشکیل دهند. در حالی که مربیان باید در مورد بازخورد سازنده و پاسخگویی به انتقادات رهنمودهایی ارائه دهند، آنها می توانند روشی عالی برای فراگیران باشند تا از نحوه برخورد همکلاسی های خود با مطالب درسی بیشتر بیاموزند.

  1. آزمایش های عمیق آزمایشگاهی

به یک آزمایشگاه شیمی یا یک دوره ریاضی پیشرفته فکر کنید. بسیاری از این کلاسها در حال حاضر به تنظیم کلاسهای طولانی به سبک آزمایشگاهی متکی هستند تا اطمینان حاصل شود که دانش پذیران تجربه عملی لازم برای جذب موضوع را کسب می کنند. با این حال، بسیاری از این دوره ها بخش ابتدایی دوره خود را نیز با سخنرانی از دست می دهند.

به ویژه دانش پذیران بزرگسال برای حفظ اطلاعات به تجربه عملی اعتماد می کنند. دلیل این امر آن است که فراگیران بزرگسال موضوعی را ترجیح می دهند که به طور مستقیم در تجربیات روزمره آنها قابل استفاده باشد. هرچه زمان دوره بیشتری برای دانش کاربردی صرف شود، یادگیرندگان بزرگسال بیشتری بهره مند می شوند.

  1. سخنرانی ها

سخنرانی در جمع برای بسیاری از دانش پذیران یک وظیفه اضطراب آور است که اغلب به دلیل عدم تمرین اتفاق می افتد. با حضور بیشتر در کلاس، مربیان می توانند بخشی از کلاس را نه تنها به سخنرانی ها، بلکه از طریق آماده سازی به مربیان فراگیران اختصاص دهند. راهنمایی اضافه شده به این معناست که فراگیران می توانند با اطمینان بیشتری ارائه دهند و از مرجع بهتری برای چگونگی آمادگی برای ارائه خود در آینده برخوردار شوند.

۵ . بحث های کلاسی

مناظره یک ابزار آموزش کلاسیک برای دوره های پیشین بوده است. با تنظیم دو دیدگاه مخالف و اختصاص دادن فراگیران به هر طرف، دانش پذیران باید یاد بگیرند تا با مفاهیم اصلی هر دیدگاه کنار بیایند.

بحث های ساختاری همچنین می تواند برای برخی از دانش پذیران کمتر از ارائه باشد، زیرا آنها نیازی به دانش پذیران برای ارائه انفرادی ندارند. در واقع، بحث می تواند پروژه های یادگیری گروهی بسیار عالی باشد، تیم هایی که هر طرف بحث را تشکیل می دهند، یا حتی دو مخالف قبلاً با هم در مورد موضوع بحث کنند.

  1. بحث های کلاسی و رویدادهای جاری

جلسات بحث، روشی معمولی تر برای درگیر کردن فراگیران با موضوع است و می تواند از احساس منزوی بودن در هر شرکت کننده جلوگیری کند. در حالی که هر موضوعی را می توان از طریق بحث پوشش داد، اما وقایع فعلی مطالب بسیار خوبی را ایجاد می کنند. بحث در کلاس به دانش پذیران فرصتی می دهد تا از یکدیگر و مربی سوال کنند و می تواند به دانش پذیران کمک کند تا از طریق مشکلات یا ایده هایی که به طور کامل فرموله نشده اند صحبت کنند.

  1. عبور از سناریو

ما در مورد روشهای مختلف اجرای سناریوها از طریق یک دوره آنلاین بحث کرده ایم، و این ممکن است همان جایی باشد که می خواهید شروع کنید. اما چیزی مانند تمرین یک سناریوی رو در رو برای غرق شدن در درس وجود ندارد.

خدمات مشتری یا آموزش فروش را تصور کنید. پس از پرداختن به یک سناریو در یک سخنرانی، می توانید فراگیران را وادار کنید که در کلاس به آن وضعیت پاسخ دهند. یک فراگیر ممکن است از نظر مفهومی نحوه پاسخگویی به مشتری عصبانی را درک کند، اما در صورت مواجهه با یک همکلاسی خشمگین، سناریو واقعی تر خواهد شد.

  1. توسعه مهارت

بگذارید با یک مثال شروع کنیم. در مدت زمانی کوتاه که در مدرسه آشپزی می گذراندم، یک کلاس ۵ ساعته معمولاً شامل یک سخنرانی یک ساعته و پس از آن چهار ساعت در آشپزخانه بود. در حالی که مطالب ارائه شده در این سخنرانی ها مهم بود، می توانست به راحتی در منزل پوشش داده شود، به طوری که بتوان این یک ساعت بیشتر را برای فراگیران در همان آشپزخانه کاملاً مجهز صنعتی اختصاص داد و این امکان را فراهم کرد که به ما اجازه دهد دستورالعمل های پیچیده تری را امتحان کنیم. تصور اینکه اصول مشابه در یک دوره شیمی، کلاس نجاری، یا یک سمینار هنری استفاده شود کار سختی نیست.

یادگیری واژگون بهینه سازی زمان یادگیرندگان با معلمان را ممکن می کند.

کلاسهای در حال چرخش برای هر برنامه و درسی کاربردی نیست. با این حال، هنگامی که می توان آنها را اجرا کرد، نتایج اغلب برای دانش پذیران و مدرسان بسیار مثبت است. سخنرانی ها سازگارترین و قابل تکرارترین قسمت یک دوره آموزشی هستند. به همین دلیل، ضبط و توزیع آنها از طریق LMS منطقی است تا زمان کلاس حضوری صرف پاسخگویی به نیازها و علایق همیشه در حال تغییر دانش پذیران شود.

سایر مقالات مجله تخصصی آموزش الکترونیکی: