مزیت های سرمایه گذاری در توسعه آموزش الکترونیکی سفارشی

به منظور ترویج فرهنگ یادگیری، آموزش ارائه شده به کارکنان باید مرتبط و همسو با اهداف سازمانی باشد. یک سرمایه گذاری در توسعه آموزش الکترونیکی سفارشی می تواند مزیت های فراوانی داشته باشد و این مقاله چگونگی آن را به شما می گوید.

سرمایه گذاری در توسعه آموزش الکترونیکی سفارشی می تواند دارای مزیت های بیشماری باشد.
هر روز یک تجربه یادگیری جدید به همراه می آورد و این شاید یکی از اصلی ترین دلایلی است که سازمان های موفق دوست دارند فرهنگ یادگیری مداوم را ترویج کنند. سرمایه گذاری در توسعه آموزش الکترونیکی سفارشی نه تنها جالبترین بلکه معقولترین استراتژی است که باید در استراتژی آموزشی سازمان شما گنجانده شود.

  1. صرفه جویی در هزینه آموزش

کار در محدوده بودجه آموزش، تجربه ای است که بیشتر مدیران آموزش می توانند با آن ارتباط برقرار کنند. برنامه ریزی برای آموزش در بودجه آموزشی که در حال کاهش است می تواند یک کابوس باشد. آیا آموزش الکترونیکی سفارشی در واقع می تواند در بودجه های آموزشی صرفه جویی کند؟ آیا همه ما نشنیده ایم که یک دوره سفارشی گران است؟

  1. ایجاد ارتباط

به یاد داشته باشید که فراگیران بزرگسال علاقه مند به ایجاد دانش و مهارتهایی هستند که در فعالیتهای روزمره آنها قابل استفاده باشد. یادگیری دیجیتال برای فراگیرانی که از برنامه های آموزشی در کلاس جا می مانند و فرصتی برای استفاده از آن ندارند به خوبی کار می کند. توسعه آموزش الکترونیکی سفارشی مبتنی بر ارائه راه حل های آموزشی است که کارمندان می توانند با آن ارتباط برقرار کنند.

وقتی برنامه آموزشی بر مهارت ها و چالش های موجود در محل کار متمرکز شود، فراگیران می توانند از یادگیری استفاده کنند، در نتیجه بهره وری را بهبود می بخشند. شبیه سازی ها و سناریوها چند نمونه از استراتژی های آموزشی است که در دوره های آموزش الکترونیکی مورد استفاده قرار می گیرد تا برنامه آموزش آنلاین را به فراگیران مرتبط سازد.

  1. ارائه راه حل های متناسب

برای تجهیز فراگیران به مهارت های لازم برای بهبود عملکرد ، به راه حل های یادگیری الکترونیکی سفارشی نیاز است. هنگامی که می خواهید کارمندان خود را در مورد فرآیندها یا برنامه هایی که منحصر به صنعت شما هستند ، آموزش دهید ، این امر نیاز به یک رویکرد متناسب با توسعه آموزش الکترونیکی سفارشی دارد. آموزش الکترونیکی سفارشی، یادگیرنده محور است زیرا فراگیران مشتاقانه منتظر گذراندن یک برنامه آموزش آنلاین هستند که متناسب با نیازهای حرفه ای آنها باشد.

ما یک راه حل یادگیری آنلاین سفارشی طراحی کردیم که برای آموزش آنلاین محصولات گرافیکی بود. مشتری ، یک شرکت تولید کننده مبلمان جهانی ، دارای محصولی طبقه بندی شده براساس مناطق آمریکایی ، APAC و EMEA بود. ساخت یک دوره گیمیفیکیشن با استفاده از Articulate Storyline به فراگیران کمک کرد محصولات را بشناسند و همچنین انگیزه آنها را برای شرکت در دوره فراهم کند. ما همچنین در توسعه آموزش محصولاتی که برای مناطق مختلف شخصی سازی شده بود و همچنین در مدت زمان کوتاهی موفق بودیم.

  1. اجازه اصلاح محتوا

مواقعی وجود دارد که باید در محتوای دوره آموزش الکترونیکی تغییراتی ایجاد کنید. به عنوان مثال ، اگر نرم افزار ERP مورد استفاده در سازمان شما دارای نسخه جدیدی با قابلیت های اضافی باشد ، در این صورت کارکنان باید در مورد نسخه جدید نرم افزار آموزش ببینند. اگر در استفاده از ابزار تألیف مربوط مهارت دارید ، می توانید دوره را تغییر دهید.

بگذارید بگوییم شما یک راه حل eLearning سفارشی برای استخدام های جدید دارید. همراه داشتن یک پیام ویدیویی شخصی از مدیرعامل برای استقبال از آنها خوب است. اگر فیلم را در اولین قسمت از دوره آموزش الکترونیکی سفارشی قرار نداده اید ، جای نگرانی نیست. وقتی آموزش به دسته بعدی استخدام های جدید می رسد ، همیشه می توانید آن را در نسخه بعدی بگنجانید. توسعه آموزش الکترونیکی سفارشی شرایطی را برای اصلاح برنامه های آموزش آنلاین شما فراهم می کند.

اگر در نظر دارید آموزش آنلاین سفارشی داشته باشید، پس باید در رویکرد خود خلاق باشید. استراتژیهای خلاقانه ای که در توسعه دوره های آموزش الکترونیکی سفارشی استفاده می شود ، می تواند یادگیری را موفقیت آمیز کند.

  1. تجارب جذاب یادگیری

درگیر کردن فراگیران در برنامه های آموزش آنلاین می تواند تجربیات معناداری را در اختیار شما قرار دهد. درگیر کردن فراگیران با گیمیفیکیشن یا فعالیتهای تعاملی ، دوره های آموزش الکترونیکی می توانند تجربه ای ارزشمند ارائه دهند که انگیزه را برای شرکت در دوره آموزش الکترونیکی فراهم می کند.

با افزایش تعداد سازمانهای جهانی ، نیاز به آموزش های متنوعی برای مخاطبان وجود دارد. هیچ کس بهتر از شما مخاطبان جهانی شما را نمی شناسد. آموزشهایی که به زبانهای بومی به فراگیران ارائه می شود تأثیر بیشتری دارند. بومی سازی یک دوره آموزش الکترونیکی به همان اندازه مهم است که اطمینان از حساسیت فرهنگی این دوره. ترجمه و بومی سازی دوره ها مورد نیاز است و این از طریق توسعه آموزش الکترونیکی سفارشی امکان پذیر است.

هنگامی که به دنبال یادگیری الکترونیکی هستید که برای پاسخگویی به نیازهای فراگیران و نیازهای یادگیری سازمانی شما باشد، توسعه آموزش الکترونیکی سفارشی بهترین گزینه پیش روی شماست.

سایر مقالات مجله تخصصی آموزش الکترونیکی: