اهمیت ارسال اعلان به کاربران، در طول دوره آموزش مجازی

یکی از بزرگترین چالش هایی که مدرسان آنلاین با آن روبرو هستند ، کمک به فراگیران خود برای تکمیل دوره های آموزشی است. بسیاری از فراگیران آنلاین برای دوره ای ثبت نام می کنند که هرگز آن را به پایان نمی رسانند ، و این می تواند برای مدرس که امیدوار بود یک پیرو جدید وفادار بدست آورد بسیار ناامید کننده باشد.

خوشبختانه ، به عنوان یک مدرس ، روش هایی برای شما وجود دارد که می تواند به شما کمک کند مثل افزودن اعلان های LearnDash . افزونه Notifications رایگان است و می تواند همانند نصب خود LearnDash بارگیری و نصب شود. از آنجا می توانید برای ارسال ایمیل بر اساس محرک های خاص ، مانند اتمام یک درس توسط دانش پذیر یا ثبت نام در یک دوره ، از آن استفاده کنید.

اگر در مورد نحوه کارکرد این افزونه سوالی دارید ، می توانید اسناد اعلان ها را بخوانید. در ضمن ، در اینجا چند مثال برای عوامل اعلان آورده شده است که می توانید برای کمک به پشتیبانی از یک یادگیرنده انتخاب کنید.

  1. برای ثبت نام کنندگان جدید با کلیه اطلاعاتی که برای شروع دوره خود نیاز دارند ، ایمیل خوش آمد گویی ارسال کنید.

این اتفاق بیشتر از آنچه فکر کنید می افتد: یک دانش پذیر در یک دوره ثبت نام می کند ، اما اکثر آنها هرگز در اولین درس حاضر نمی شوند. چرا؟

گاهی اوقات ، یادگیرنده فقط نمی داند از کجا شروع کند. شاید آنها ثبت نام کردند اما اکنون نمی دانند چه باید بکنند. یک ایمیل خوش آمدید می تواند به آنها کمک کند تا در دوره شما قرار بگیرند و آنها را ترغیب به شروع کلاس در گروه شما کند.

۲-امتحان آینده را به دانش پذیران یادآوری کنید.

ممکن است که یک یادگیرنده امتحان را از دست بدهد زیرا زمان آن را فراموش کرده است. با تنظیم یک یادآوری برای آزمون به محض در دسترس بودن ، می توانید برای دانش پذیرتان پیام ارسال کنید.

اعلان ها همچنین می توانند با تأخیر ارسال شوند ، بنابراین می توانید در صورت لزوم چندین یادآوری را تنظیم کنید.

  1. در صورت عدم موفقیت در امتحان ، مطالب مربوط به بررسی دانش پذیران را ارسال کنید.

عدم موفقیت فراگیر در امتحان یکی از مهمترین زمانها برای ورود شما و ارائه کمک است. در حالی که فراگیران گاهی اوقات یک دوره را نمی گذرانند زیرا علاقه خود را از دست می دهند یا مشغول کار می شوند ، همچنین به احتمال زیاد پس از یک دلسردی بزرگ ، مانند عدم موفقیت در امتحان ، تحصیل را رها می کنند.

شما می توانید برای هر یک از امتحانات خود یک بسته بررسی بسازید و آنها را تنظیم کنید تا هر زمان فراگیر دلسرد شد باعث تحریک او شود. شما همچنین می توانید گزینه های دیگری را برای پشتیبانی در نظر بگیرید ، بنابراین اگر نیاز به کمک بیشتری داشته باشند ، می دانند کجا مراجعه کنند.

۴- برای فراگیر یک مسابقه کوچک ارسال کنید تا آنها را دوباره با دوره خود درگیر کند.

همانطور که گفتیم ، بعضی اوقات یادگیرندگان ورود به سیستم و شرکت درکلاس را متوقف می کنند زیرا علاقه خود را از دست می دهند یا مشغول کار می شوند. هنگامی که این اتفاق می افتد ، بهتر است ابتدا دلیل ثبت نام آنها را یادآوری کنید.

یک مسابقه کوتاه می تواند دوباره علاقه آنها را برانگیزد و وقتی می بینند که چه چیزهایی را قبلاً یاد گرفته اند به آنها اعتماد به نفس می دهد.

۵- گزینه های پشتیبانی خود را به یادگیرنده یادآوری کنید.

اگر کاربری به مدت یک هفته وارد سیستم نشود ، می توانید یک ایمیل برای او ارسال کنید. اما گاهی اوقات مشکل عمیق تر می شود و در این صورت ، ممکن است لازم باشد پشتیبانی مستقیم تری ارائه دهید.

اطمینان حاصل کنید که فراگیر شما می داند چه منابعی در دسترس است. آیا تالار گفت وگویی وجود دارد که آنها بتوانند برای کمک به همتایان خود در آن شرکت کنند؟ آیا ساعات اداری مجازی را ارائه می دهید و آیا آنها می توانند قرار ملاقات تعیین کنند؟ آیا ماژول های مرور یا آزمونهای آزمایشی وجود دارد که بتوانند انجام دهند؟ قرار دادن این موارد در ایمیل می تواند به فراگیران شما کمک کند تا بداند کجا باید بروند.

  1. به یک یادگیرنده یک جلسه ویدیویی ۱۵ دقیقه ای پیشنهاد دهید تا درباره مقاله خود بحث کند.
    اگر یک فراگیر مدت زمان زیادی را برای کار کردن در یک مقاله اختصاص دهد ، ممکن است بخواهد زمانی را اختصاص دهد تا پس از اتمام آن با شما ، در مورد آن بحث کند. چه بهتر است که خود شما این امکان را برای آنها فراهم کنید. این بسیار ارزشمند است و یک فراگیر از بابت آن بسیار از شما قدردانی خواهد نمود. وعده یک جلسه کوتاه بررسی شخصی با شما،حتی می تواند به شما کمک کند تا هزینه دوره خود را به میزان قابل توجهی افزایش دهید ، هزینه ی ثبت نام دوره خود را افزایش دهید.
    تکمیل دوره برای رشد یک کسب و کار موفق در یادگیری الکترونیکی ضروری است.
    وقتی فراگیران دوره ای را به پایان نمی رسانند ، از چند جهت برای کسب و کار ضرر دارد. ابتدا ممکن است فراگیر ناراضی باشد و درخواست بازپرداخت کند. دوم ، بعید است یادگیرنده ای که دوره ای را به پایان نرساند برای دوره جدید ثبت نام کند. و سرانجام ، بعید است که آن فراگیر دوره خود را به دیگران توصیه کند.

اما ، وقتی به دانش پذیران کمک می کنید کار خود را به پایان برسانند ، عکس این قضیه صادق است: آنها به دلیل توجهی که به آنها داشته اید ، بیشتر راضی می شوند ، احتمالاً در دوره دیگری ثبت نام می کنند و احتمالاً بیشتر شما را به دوستان و آشنایان خود معرفی میکنند.

پشتیبانی از یادگیرنده به زمان ، تفکر و حوصله نیاز دارد. اما اتوماسیون می تواند به رفع برخی از این بارها کمک کند ، در حالی که راهی طولانی را برای بهبود تجربه یادگیرنده طی می کند.

سایر مقالات مجله تخصصی آموزش الکترونیکی: