مزایای تجاری یادگیری خرد برای سازمان‌ها

روشهای مرسوم آموزش برای به روزرسانی مداوم مهارت کافی نیست. یادگیری خرد با استفاده از راه حل های یادگیری سریع و ترکیب سبک های مختلف یادگیری ، یادگیری را افزایش می دهد.

یادگیری خرد چگونه می تواند به نفع سازمان شما باشد

یادگیری خرد اگر با روش های آموزش رسمی همسو شده و در سیستم عامل های آنلاین پیاده سازی شود امکان پشتیبانی از توسعه حرفه ای را دارد. وقتی زمان یادگیری کوتاه است و نیاز کاملاً مشهود است ، این جاست که یادگیری خرد جادو می کند!

مزایای یادگیری خرد برای تجارت شما

در اینجا برخی از مزایای یادگیری خرد را بررسی میکنیم که به سازمان ها کمک می کند تا مزایای کسب و کار را بدست آورند:

  1. یادگیرنده محوری

اطلاعات کوچک به اندازه ی یک لقمه به دانش پذیران این امکان را می دهد که آنچه را می خواهند یاد بگیرند با سرعت بیشتری به دست آورند. یادگیری خرد به شما کمک می کند تا مجموعه ای از سبک های متنوع یادگیری را مورد استفاده قرار دهید.

  1. ایده آل برای یادگیری تلفن همراه

یادگیری خرد برای یادگیری مبتنی بر موبایل بهترین است ، زیرا دانش پذیران بنا به راحتی می توانند در پکیج های یادگیری کوتاه شرکت کنند. حتی اگر آنها در یک جلسه باشند یا درگیر تعامل باشند ، می توانند به محتوای آموزش در دستگاه تلفن همراه خود دسترسی پیدا کنند و سطح دانش خود را افزایش دهند.

  1. رویکرد هزینه بردارانه

اگر بودجه آموزش محدودی داشته باشید ، یادگیری خرد عالی است. شما می توانید جلسات یادگیری الکترونیکی اثبات شده را با کیفیت سازماندهی کنید و ارائه مقالات یا آموزشهای آنلاین را با مقدار کمتری تهیه کنید.
این نوع آموزش در مقایسه با هزینه یک برنامه آموزش کامل ، دقیق تر و متراکم تر است بنابراین به زمان طراحی کمتری نیاز دارد.

  1. آسان برای به روز رسانی

به روزرسانی ناگت های اطلاعاتی آسان است ، بنابراین به طور کلی صرف زمان را کاهش می دهد یا به روزرسانی آنها زمان زیادی نمی برد ، بنابراین یک مزیت برای سازمان ها به وجود می آورد.

  1. به سرعت شکافهای مهارت را پر می کند

یادگیری خرد در یک زمان، بر یک کار، یا مفهوم متمرکز است. این دانش پذیران را قادر می سازد تا شکاف عملکردی خود را با سرعت بیشتری پر کنند. فراگیران برای شرکت در یک دوره طولانی آنلاین ملزم به نشستن تمام روز نیستند ، اما برای بهبود دانش می توانند به سادگی به پکیج ویژه دسترسی پیدا کنند. به عنوان مثال: اگر شما نیاز به دانستن چگونگی تعمیر بخشی از ماشین آلات دارید ، پس می توانید به سادگی به آن پکیج خاص دسترسی پیدا کنید تا دانش خود را تقویت کرده و فرایند انجام شده را دوباره اجرا کنید.

  1. انگیزه یادگیرنده را افزایش می دهد

وقتی فراگیران بتوانند یک پکیج آموزشی کوتاه پیدا کنند و مهارتهای مورد نیاز خود را کسب کنند ، این امر به ارتقا سطح انگیزش آنها کمک می کند و آنها را وادار می کند تا به دنبال فرصتهای یادگیری بیشتر باشند.

  1. برنامه گسترده تر
    یادگیری خرد برای هر دو آموزش رسمی و غیررسمی مورد نیاز است. این فرصت را برای فراگیران فراهم می آورد تا از میکرو یادگیری به عنوان ابزاری برای پشتیبانی از عملکرد استفاده کرده و تعداد زیادی از اطلاعات را به عنوان مجموعه ای از منابع به کار گیرند.
  2. پشتیبانی به موقع
    فراگیران بر حسب راحتی لحظات یادگیری خرد را از بین می برند. این امر به پشتیبانی عملکرد به موقع کمک می کند تا شرکت کنندگان بتوانند در زمان نیاز یادگیری را در زمان واقعی اعمال کنند. سازمانها از مزایای یک صحنه کاملاً آموزش دیده بهره مند می شوند که به آنها در دستیابی به رشد و تعالی کمک می کند.

یادگیری خرد جایگزینی برای یادگیری روزمره نیست که شامل یادگیری در کلاس ، یادگیری مشارکتی یا هر روش دیگری برای جذب دانش پذیران مدرن باشد. در عوض ، این کار بیشتر برای کارمندان مفید است که به حل سریع مشکلاتشان نیاز دارند. انعطاف پذیری آن باعث می شود که یادگیری در هر زمان و هر کجا برای فراگیران فراهم بوده و ترجیح اول آنها باشد ، بنابراین باعث می شود یک محیط یادگیری کامل برای همه ایجاد شود.

مخاطبانی که از یادگیری خرد قدردانی می کنند

همه روزه همه ما درگیر یادگیری خرد هستیم. چه از طریق عناوین خبری در حال گریز باشید ، چه در سایت های رسانه های اجتماعی در دستگاه تلفن همراه خود گشت و گذار کنید ، قبل از رفتن به موضوع بعدی ، اطلاعات جدید را سریع هضم می کنید. افرادی که با تلفن های هوشمند و تبلت ها بزرگ شده اند ، تمایل به هضم محتوای تکه تکه دارند. مخاطبان مختلفی را می توان شناسایی کرد که تمایل زیادی به یادگیری خرد دارند:

ریزآموزان طبیعی

فردی که در عصر تلفن های هوشمند متولد و بزرگ شده است، مایل است به اطلاعات کوتاه و مهم دسترسی پیدا کند. اگر سازمان ها محتوای خرد ارائه دهند مخاطبان بیشتری را به خود جلب می کنند. این منجر به افزایش کارآیی و میزان حفظ دانش پذیران نسبت به رویکرد یادگیری سنتی می شود.

فراگیران در سراسر شرکتهای مبتدی و کوچک

بسیاری از سازمانها میکروآموزی را ترجیح می دهند زیرا به آنها کارآیی زمانی و همچنین صرفه جویی مالی می بخشد. شرکت های نوپا یا سازمان های کوچکتر می توانند محتوای یادگیری مربوطه را ایجاد کرده و آن را در اختیار فراگیران خود قرار دهند.

این امکان را برای یادگیرندگان جوان فراهم می کند تا بر نحوه ، زمان و آموخته های خود کنترل بیشتری داشته باشند و آنها را قادر می سازد تا مسئولیت توانایی یادگیری خود را به عهده بگیرند و به آنها کمک می کند سطح اعتماد به نفس خود را افزایش دهند.

سایر مقالات مجله تخصصی آموزش الکترونیکی: