ترفند نینجا برای یادگیری بهتر در کلاس

اگر معلم یا استاد هستید، داشتن ایده ای از سیستم مدیریت یادگیری در کلاس ایده خوبی است.

موسسه شما ممکن است در حال حاضر یک سیستم داشته باشد. اما با توجه به تجربه ی ما، این راه حل های سازمانی می توانند سخت و کسل کننده باشند.

بنابراین به طور قطع استفاده از آن را ادامه دهید (ما نمی خواهیم شما را به دردسر بیندازیم)، اما شما همچنین می توانید LMS منحصر به فرد یا مینی LMS خود را برای تکمیل موضوع دوره خود در نظر بگیرید.

اگرچه به نظر می رسد این یک کار دلهره آور است، اما به شما اجازه می دهیم راهی آسان برای انجام این کار به عنوان وسیله ای برای چرخاندن توپ در اختیار شما قرار بگیر:

گیمیفیکیشن، گرافیک فانتزی، توزیع امتیاز و جدول امتیازات را فراموش کنید.

به سادگی با یک آزمون ابتدایی “در خانه” شروع کنید که دانش پذیران می توانند بین زمان کلاس بگذرانند.

فقط برگزاری یک آزمون ارزش زیادی ندارد. شما باید کاری را انجام دهید که برای شما نتیجه داشته باشد.

به عنوان مثال، یک استفاده خوب از وقت کلاس، استفاده از آن برای شبیه سازی و تمرینات است (غالباً از ویژگی های کلاس واژگون شده.)

قبل از این تمرین دانش پذیران در آزمون شرکت می کنند و شما می توانید اعلانی تنظیم کنید که به شما بگوید وقتی دانش پذیر نتواند به درصد مشخصی برسد (به عنوان مثال هرکسی که ۶۰٪ یا کمتر کند).

با استفاده از این اطلاعات، هم اکنون می توانید افرادی را که نمره کمتری دارند، در کنار دانش پذیرانی قرار دهید که در طول شبیه سازی پرورش یک محیط یادگیری حمایتی، به نمرات آزمون بالایی دست یافته اند.

ببینید این کار چقدر آسان است؟ فقط با استفاده از یک آزمون در سیستم مدیریت یادگیری شخصی خود، تجربیات یادگیری بهتری را برای دانش پذیران خود ایجاد می کنید.

شما به تشویق های فانتزی احتیاج نداشتید اگرچه موثر هستند و اگر از خود می پرسید که چگونه می توانید این نوع آزمونهای خودکار را ایجاد کنید، LearnDash شما را تحت پوشش قرار داده است.

در یک کلمه می توانید این پیکربندی ساده را آخر هفته تنظیم کنید و هفته دیگر تجربه کلاس را بهبود ببخشید.

سایر مقالات مجله تخصصی آموزش الکترونیکی: