پنج راهکار آموزشی برای شرکت‌ها و سازمان‌های بین‌المللی

نقش متخصصان منابع انسانی به سرعت در حال تغییر است. بسیاری از عملکردها و وظایف منابع انسانی سنتی با دادن نقش مشاوره ای جدید متخصصان منابع انسانی که به آنها این امکان را می دهد تا به طور موثر در رشد و تحول سازمانی کمک کنند ، از میان رفته است. اگرچه ، آنها همیشه نقش اساسی در تحول سرمایه انسانی و آموزش کارکنان داشته اند ، اما اکنون به سازمان ها کمک می کنند تا با چالش های جدید محل کار سازگار شوند.

یکی از سخت ترین چالش هایی که امروزه سازمان ها با آن روبرو هستند ، یافتن راه های جدید برای آموزش نیروی کار مطابق با دانش روز است. تعداد کارگران از راه دور در ۵ سال گذشته ۴۴ درصد افزایش یافته است. این باعث افزایش تنوع و تعداد تیم های جهانی در بسیاری از صنایع شده است.

البته همچنان کارگران و کارمندان به آموزش هایی جهت بهبود شرایط کاری نیاز دارند.
تیم های منابع انسانی اکنون به دنبال راه هایی برای توسعه استراتژی های آموزشی هستند که متناسب با نیاز تیم های جهانی طراحی شده باشد. در این مقاله ، ما ۵ راهکار را بررسی می کنیم که کمک می کند تا در بین تیم های جهانی خود تعامل و بهره وری را تقویت کنید.

  1. اطمینان حاصل کنید که آموزش در هر دستگاهی قابل دسترسی است
    چندی پیش تیم متخصصین تحقیق و توسعه به امید افزایش تعامل کارکنان و اثربخشی کلی آموزش، سخت تلاش می کردند تا اطمینان حاصل کنند که تمام محتوای آموزش الکترونیکی آنها از طریق تلفن همراه پاسخگو است. با کمال تعجب ، آنها دریافتند که نتایج بسیار متفاوت است.

پس از نگاهی عمیق تر ، مشخص شد که ترجیح کارمندان وابستگی زیادی به فرد و نقش آنها دارد. به عنوان مثال ، بسیاری از متخصصان فروش ترجیح می دهند از تلفن های خود برای آموزش آنلاین استفاده کنند زیرا آنها قبلاً از تلفن های خود در محل کار استفاده می کردند. با این وجود ، کارکنانی که در محیط کار خود با تماس تلفنی روی دسک تاپ کار می کنند ، احتمالاً برای دسترسی به آموزش ترجیح میدهند از دسک تاپ خود استفاده کنند.

یكی از موثرترین استراتژیهای آموزش كه تیم های منابع انسانی می توانند از آن استفاده كنند ، اطمینان از دسترسی به همه مطالب آموزش آنلاین در همه دستگاه ها و پشتیبانی از همه مرورگرهای وب است. این استراتژی اطمینان می دهد که هر یک از اعضای تیم شما می توانند به محتوای موجود در هر دستگاهی که راحت ترین وسیله برای آنها باشد دسترسی پیدا کنند.

  1. برای افزایش شخصی سازی ها از هوش مصنوعی استفاده کنید
    روش دیگری که می توان با آن اثربخشی برنامه آموزشی را بهبود ببخشید ، اجرای آموزشهایی است که با هوش مصنوعی تقویت می شوند. یکی از سخت ترین چالش هایی که رهبران منابع انسانی با آن روبرو هستند ، یافتن راهی برای ایجاد تجارب یادگیری است که مورد توجه گروه ها و تیم های مختلف باشد. تیم شما ممکن است دارای مهارت های مختلف و سبک های مختلف یادگیری باشد.

آموزش پیشرفته هوش مصنوعی می تواند تجارب یادگیری را شخصی سازی کند و محتوای یادگیری متناسب با آنها را به اعضای نیروی کار شما ارائه دهد. علاوه بر این ، می تواند برای ترجمه محتوای آموزشی به چندین زبان استفاده شود و محتوای شما را برای کارمندان در سراسر جهان قابل دسترسی کند.

  1. آموزش را در هر زمان در دسترس قرار دهید
    تیم های جهانی اغلب در مناطق زمانی مختلف کار می کنند. این می تواند استفاده از روشهای سنتی مانند آموزش به رهبری یک مدرس را دشوار کند. با این حال ، اجرای یک استراتژی آموزشی که از یک بستر آموزش الکترونیکی برای ارائه محتوای آموزشی استفاده می کند ، می تواند آموزش را در هر زمان برای کارمندان شما قابل دسترسی کند و موانع منطقه زمانی را برای بهبود دسترسی و مشارکت کارکنان در آموزش آسان می کند.
  2. تنوع و گنجاندن را در ذهن داشته باشید
    تنوع و جهان شمول بودن باید هنگام ایجاد برنامه آموزشی برای یک نیروی کار جهانی اولویت اصلی باشد. در حالی که ایجاد محتوا ضروری است به خاطر داشته باشید که کلمات و عبارات همیشه در فرهنگ ها معنی یکسانی ندارند. علاوه بر این ، اسامی که در متن و مثال استفاده می کنید باید نمایانگر کارمندان از زمینه ها و فرهنگ های مختلف باشد.

تصاویری که انتخاب می کنید نیز مهم است. تصاویری که انتخاب می کنید باید نمایانگر کارمندان از فرهنگ ها و زمینه های مختلف باشد. این تضمین می کند که کارکنان می توانند به راحتی با آموزش ارتباط برقرار کنند.

شما همچنین باید به منظور ارتقا فرهنگ اعتماد و احترام ، محتوای آموزشی را که موضوعات متنوع و گنجانده شده را شامل می شود ، در نظر بگیرید.

۵- از ارزیابی ها استفاده کنید
هدف از آموزش بهبود عملکرد کارکنان و افزایش بهره وری است ، بنابراین اطمینان از اینکه کارمندان آموخته ها را درک کرده و حفظ می کنند مهم است. استفاده از ارزیابی ها به شما کمک می کند تا پیشرفت کارمندان را ردیابی کنید. این اطلاعات به شما کمک می کند تا تشخیص دهید آیا آنها با یک مفهوم خاص دست و پنجه نرم می کنند یا اینکه برای رسیدن به هدف مورد نظر شما نیاز به گذراندن دوره مجدد دارند.

ارزیابی همچنین به شما کمک می کند تا تأثیر آموزش را بسنجید. به عنوان مثال ، اگر متوجه شدید که تعداد زیادی از کارمندان با یک موضوع خاص دست و پنجه نرم می کنند ، می توانید به راحتی موضوع را حل کنید و دوره را بهبود ببخشید.

نتیجه گیری

این ۵ نکته آموزشی به تیم های منابع انسانی شما کمک می کند تا برنامه های آموزشی را به گونه ای توسعه دهند که کارمندان سراسر جهان را درگیر خود کند.

سایر مقالات مجله تخصصی آموزش الکترونیکی: