نکاتی در مورد استفاده از فیلم در دوره های آنلاین


اگر دوره آنلاین دارید، احتمال استفاده از فیلم ها به عنوان بخشی از محتوا بسیار زیاد است.

در بعضی موارد افراد در طول دوره های آنلاین خود به طور انحصاری از فیلم ها استفاده می کنند. این هیچ مشکلی ندارد چرا که فراگیران فیلم ها را دوست دارند.

با این حال باید بدانید فراگیران فیلم ها را در صورتی دوست دارند که به درستی ساخته شده باشند و در جای درست مورد استفاده قرار بگیرند.

روشی که ما اطلاعات را مصرف می کنیم در حال تغییر است. زمانی وجود داشت که تهیه یک فیلم ۳۰ دقیقه ای در مورد یک موضوع اشکالی نداشت.

بی سر و صدا پشت کامپیوترهای دسکتاپ خود می نشستیم و قهوه صبحگاهی خود را می نوشیدیم و یادداشت برداری می کردیم. ولی اکنون شرایط مثل قبل نیست.

ساخت برای یادگیرنده مدرن

امروزه مردم بیشتر “در سفر” هستند. آنها محتوای دوره را بین وقایع دیگری که در زندگی آنها اتفاق می افتد، می گذرانند.

به همین ترتیب، ایجاد محتوا به شکلی منطقی است که بتوان آن را به سرعت و در قالبی که افراد بتوانند به راحتی از آن استفاده کنند، ایجاد کرد.

به همین دلیل است که باید اطمینان حاصل کنید که از محتوای خرد استفاده می کنید و ویدیوهای شما به آن اندازه های استاندارد پایبند هستند.

تولید نیز از نظر صوتی و تصویری بسیار مهم است. میکروفون خوب می تواند تفاوت بین ارائه ی حرفه ای و آماتور باشد. نگران نباشید، می توانید یک میکروفون مناسب با قیمت خوب تهیه کنید. هر کاری می کنید فقط از میکروفون رایانه ی خود استفاده نکنید.

تعداد زیادی ابزار ضبط صفحه وجود دارد که صفحه شما را برای شما ضبط می کند. ما طرفدار کمتازیا هستیم. چرا که خوب کار می کند و کاربری آن بسیار راحت است.

اگر می خواهید فیلم زنده ضبط کنید، بهتر است کمی تحقیق کنید تا مطمئن شوید که یک دوربین کاملاً شفاف و با کیفیت مناسب انتخاب کرده اید.

یک دوربین مناسب، دو برابر مبلغی که برای آن هزینه کرده اید برای شما بازخورد دارد. همان توصیه صوتی درباره ویدیو نیز صدق می کند: از دوربین تعبیه شده در رایانه خود استفاده نکنید.

کار ارزشمند دیگر این است که نگاهی به اطراف خود بیندازید و از افرادی که فیلم آنلاین دارند، و فکر می کنید کارهای خوبی انجام داده اند یادداشت برداری کنید.

این اشتباه را نکن

و در آخر، مطمئن شوید که شما فناوری را انتخاب کرده اید که تجربه یادگیری ویدئویی را لذت بخش می کند.

مهم این است که چیزی را پیدا کنید که محتوای شما را به گونه ای ارائه دهد که تأثیر آن را به حداکثر برساند.

در نهایت آن چیزی که انتظار ندارید اتفاق بیفتد این است که وقت و هزینه خود را صرف خوب جلوه دادن ویدیوهای خود کنید اما به دلیل تجربه نامناسب کاربری، کسی آنها را تماشا نکند.

سایر مقالات مجله تخصصی آموزش الکترونیکی: