نحوه شروع کلاس درس LMS

اگر شما یک معلم هستید و روش هایی را برای ایجاد پویایی بیشتر در کلاس خود در نظر می گیرید، پس یکی از ساده ترین راه ها ایجاد کلاس شخصی آنلاین (مجازی) شخصی خودتان است.

برنامه های زیادی وجود دارد که راه حل های میزبانی به شما ارائه می دهند، اما در سطح سفارشی سازی مجاز به اجرای محدود خواهید شد.

ناگفته نماند که بیشتر این سیستم عامل ها “سرد” هستند و یا فاقد هرگونه تماس شخصی هستند.

چه طور باید شروع کرد

شاید شما از قبل با وردپرس آشنا باشید و بدانید که این یکی از نرم افزارهای انعطاف پذیر رایگان نرم افزارهای موجود امروز است.

موضوعات زیادی در دسترس است (هم به صورت رایگان و هم به صورت پولی) که به شما امکان می دهد تجربه یادگیری را بی نظیر کنید.

تمام آنچه شما نیاز دارید میزبانی است. هنگامی که در یک سامانه ی میزبان مانند این سیستم ثبت نام می کنید، وردپرس از قبل نصب شده و آماده استفاده خواهد بود.

پس از ایجاد صفحات لازم (“صفحه اصلی” ، “درباره”، “تماس” و غیره)، آماده خواهید بود که یک افزونه WordPress LMS را نصب کنید.

در اینجا یک نکته وجود دارد: برای هر کلاس یک دوره ایجاد کنید و سپس برای هر هفته از ترم یک درس ایجاد کنید. سپس می توانید از مباحث برای زیر مجموعه ها، به عنوان مثال، در هر جلسه استفاده کنید.

محتوا را پر کنید، آزمونها را اضافه کنید، و هر چیز دیگری که احساس می کنید مفید خواهد بود!

آیا نمی خواهید دانش پذیران از این مرحله پرش کنند؟ مشکلی نیست، می توانید دروس خود را به صورت قطره ای تزریق کنید تا در فواصل زمانی مشخص در دسترس قرار گیرند.

می توانید همه دانش پذیران را همزمان در دوره ثبت نام کنید تا مطالب در یک برنامه مشابه به آنها ارائه شود.

از ابتدا تا انتها، این فرایند احتمالاً یک هفته طول خواهد کشید، با این فرض که تمام محتوای ایجاد شده را در اختیار داشته باشید.

اگر مجبور باشید محتوا را ایجاد کنید، مدت زمان بیشتری طول می کشد. نکته این است که، پس از تکمیل آن، تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که آن را حفظ کنید و با دانش پذیران خود تعامل داشته باشید.

شما میتوانید در مدت بسیار کوتاهی یک سیستم مدیریت یادگیری کلاس قوی داشته باشید!

سایر مقالات مجله تخصصی آموزش الکترونیکی: