مهمترین مورد در آموزش الکترونیکی

مولفه های بسیاری وجود دارد که باید هنگام ایجاد آموزش به آنها توجه کنید.

مشتری ها معمولاً با قابلیت های پر زرق و برق مانند انتقال، مناطق قابل کلیک، انشعاب دوره و غیره بیشتر هیجان زده می شوند.

اگرچه داشتن این موارد می تواند به یادگیری و ارائه ی محتوا کمک کند، اما یک جنبه مهم وجود دارد که بر روی هر دوره آموزشی که ایجاد شده است تأثیر می گذارد. متأسفانه، اهمیت این جنبه اغلب نادیده گرفته می شود.

مهم نیست که از چه برنامه ای برای ایجاد مهارت خود استفاده می کنید، یکی از عناصر موثر در کل آنها قلم (فونت) انتخابی شماست.

انتخاب قلم می تواند مسیر شما را متحول کند. غالباً در نهایت طراحان آموزشی از قلمهایی استفاده می کنند که بیش از حد سبک شده اند.

هنگام انتخاب قلم، باید با اطمینان بدانید که چگونه در چندین دستگاه، سیستم عامل و مرورگر نمایش داده می شود.

برخی از قلم ها در یک مرورگر خوب به نظر می رسند، در حالی که دیگر مرورگرها ممکن است به هیچ وجه از آن پشتیبانی نکنند.

فراتر از قلم، باید به نحوه استفاده از قلم از نظر پررنگ بودن، مورب و خط کشیدن نیز توجه کنید.

خواندن ایتالیک ها دشوارترین است، بنابراین باید واقعاً کم استفاده شود. متن پررنگ و خط کشیده شده وقتی بیش از حد استفاده شود تأثیر خود را از دست می دهد. در واقع، می تواند به سرعت باعث حواس پرتی شود.

برای اطمینان از اینکه شما به طور مداوم از قلم مناسب استفاده می کنید، ایجاد یک راهنمای سبک قبل از ایجاد هر یک از مطالب دوره بسیار مهم است. این راهنما باید استفاده از فونت قابل قبول و بهترین روش ها را تعریف کند.

پس از پایان کار افزودن متن، آن را در چندین مرورگر آزمایش کنید. یک راه حل عالی برای این کار BrowserStack است. با استفاده از BrowserStack، می توانید ببینید که دوره شما در هر موقعیت ممکن چگونه ظاهر می شود تا تجربه لذت بخشی را برای دانش پذیران خود تضمین کنید.

تبلیغات: موسسه حقوقی زعفری

سایر مقالات مجله تخصصی آموزش الکترونیکی: