آیا می خواهید مستقل کار کنید؟

اگر شما یک طراح آموزشی هستید قطعا دوست دارید که بدانید چگونه می توانید جداگانه برای خود کار کنید و مشتریانی را که پول می دهند پیدا کنید.

طبیعتاً راه های در دسترس شما تا حد زیادی به زمینه های تخصصی، مهارت آموزی و تجربه کلی شما بستگی دارد، اما هنوز گزینه هایی وجود دارد که برای همه جهانی است.

قبل از تصمیم به استفاده از آن، باید واقعاً ارزیابی کنید که چرا اولاً می خواهید خودتان به تنهایی ادامه دهید.

اگر به این دلیل است که شما فقط خواهان تغییر هستید، حتی می توانید به جای آن به دنبال کارفرمای دیگری باشید. به خصوص اگر شما فردی هستید که از مزایایی مانند مرخصی استحقاقی و غیره لذت می برید.

منابعی برای یافتن مشتری

۱- شرکت اختصاصی صنعت – ممکن است در ابتدا جذابیت کمتری داشته باشد، اما با دادن رزومه به دست این شرکت ها، زمان جستجو را به نصف کاهش می دهید. آنها ارتباطات مشتری دارند و براساس نیاز شما را با مشتری مطابقت می دهند.

LinkedIn Groups -2 – این گروه بسیار آسان است، اما بسیاری از افراد این کار را انجام نمی دهند. همانطور که باید رزومه چاپی خوبی داشته باشید، نمایه LinkedIn شما نیز باید به روز باشد. پس از اتمام این کار، به گروه های مرتبط با LinkedIn مرتبط با طراحی و یادگیری آموزشی بپیوندید. از تعداد استخدام کنندگان شغل در این گروه ها شگفت زده خواهید شد.

۳- کارفرمای فعلی شما – بزرگترین مزیت این امر این است که شما بلافاصله یک مشتری خواهید داشت که می توانید با اعتبار سنجی تخصص خود، در مورد آنها با سایر مشتریان بالقوه صحبت کنید.

۴- Indeed.com – مورد دیگری که درست روبروی شما است اما اغلب از آن استفاده نمی شود زیرا بازاریابی آنها به اندازه Monsters and CareerBuilders در جهان قوی نیست. Indeed.com کم و بیش یک موتور جستجوی کار است که به راحتی با استفاده از هر فیلتر مورد نظر شما به جستجوی شغل می پردازد. فیلتر براساس نوع شغل، مدت زمان پروژه، مکان، نرخ ساعتی و غیره. نتایج از سراسر اینترنت جمع آوری شده و به صورت سازمان یافته و زیبا در ۰٫۰۵ ثانیه به شما ارائه می شود

۵- FlexJobs.com – سایت کاملاً جالبی که فقط مشاغل قانونی را لیست می کند که می توانید از طریق آن راحت در منزل خود یا به صورت دورکاری (به معنای برخی از روزهای حضور در دفتر و برخی دیگر از خانه) انجام دهید. در این سایت هیچ کلاهبرداری نخواهید یافت زیرا شرکت ها اغلب سازمان های بزرگی هستند که همه آنها تأیید شده اند. شما باید در هنگام جستجوی یک پروژه با اصطلاحاتی که استفاده می کنید خلاقیت ایجاد کنید.

سایر مقالات مجله تخصصی آموزش الکترونیکی: