ضرورت آموزش مهارت لازم برای پیشرفت در دنیای آنلاین

طی چند ماه گذشته، شرکت ها سخت تلاش کرده اند تا تجارت خود را در دنیای آنلاین ادامه دهند. بسیاری از مشاغل قادر به استفاده از استراتژی های جدید برای موفقیت در کار از راه دور بودند ، اما برخی دیگر نتوانستند از پس آن بربیایند. هزاران شغل، به دلیل تأثیر شیوع کرونا تعطیل شده اند. این تخریب گسترده کسب و کارها به یک مسئله واضح در مورد نیروی کار فعلی ما اشاره دارد: مردم و سازمان ها مهارت لازم برای پیشرفت در یک دنیای آنلاین را ندارند. به عنوان یک تجارت ، ضروری است تلاش کنید تا نیروی کار خود را با نوآوری مداوم به روز نگه دارید.

یک استراتژی توسعه استعداد در حال ظهور ، طراحی مجدد استعداد است. در حقیقت ، تغییر مجدد کاری ابتکاری است که به منظور تقویت مهارت ها و دانش کارمندان برای به روز نگه داشتن آنها در حال حاضر و آماده سازی آنها برای آینده انجام می شود. در حالت ایده آل ، به روزآوری به کارمندان اجازه می دهد تا در نقش فعلی خود بهتر عمل کنند و آنها را برای چگونگی تغییر نقششان در آینده آماده می کند.

این به معنای ارزیابی مجدد همه موارد در برنامه های آموزشی شما، از نحوه ارائه آنها تا مطالب آموزش داده شده است. برای بسیاری از شرکت ها ، این بدان معناست که برنامه های آموزشی هم تغییر پذیر هستند و هم قابل تبدیل. در اینجا سه روش اساسی وجود دارد که این نوع مجدداً می تواند نتایج را بهبود بخشد:

  1. ایجاد برنامه های آموزشی جدید که تغییرپذیر باشند می تواند باعث صرفه جویی در وقت و هزینه شود. در صورت امکان ، میتوان آموزشهایی را طراحی کرد که به راحتی به روز شده و به کار گرفته شوند تا زمان و هزینه ها را پایین نگه دارد. برای به روز آوری کارمندان ، یک روش یادگیری خرد را در نظر بگیرید که در آن هر واحد همزمان فقط یک کار یا هدف را پوشش می دهد و بر روی موارد جدید یا متفاوت تمرکز نمی کند.
  2. ارائه راه حل های آموزشی بصورت آنلاین امکان انعطاف پذیری بیشتر در یادگیری و اسکان بهتر برای همه کارمندان را فراهم می کند. راه حل آموزشی تهیه کنید که کارمندان شما در هر زمان و هر مکانی به راحتی به آن دسترسی داشته باشند.
  3. استفاده از بازخوردها به شما کمک می کند تا در مورد آنچه که برای کارمندان بهتر است و آنچه که خوب کار نمی کند، نتیجه بگیرید. تجارب آموزش دیجیتال گزینه های بی نظیری را برای ردیابی رشد و نتایج برای دانش پذیران فراهم می کند. علاوه بر این ، با توجه به امکاناتی که امروزه سیستم های یادگیری دیجیتال دارند ، شرکت ها می توانند در همه جا به کارمندان امکان یادگیری را بدهند.
    بنابراین ، شرکت شما چگونه می تواند استراتژی های جدید آموزش را به کار گیرد که بتواند هم نتایج را بهبود بخشد و هم هزینه ها را کاهش دهد؟ این کار با یک دید روشن نسبت به نحوه آموزش جدید شما شروع می شود. این به معنای تحول در نگاه کارکنان نسبت به آموزش و همچنین اهداف واضح و قابل پیگیری است.

در گذشته ، آموزش جدا از سایر عملیات تجاری دیده می شد. کارمندان معمولاً جلسات آموزشی را در بخشهای خاصی از روز برنامه ریزی می کردند و وقتی آموزش به پایان می رسید ، آنها به کار خود باز می گشتند. اما امروزه ، آموزش باید بسیار روانتر باشد و کارکنان برای یادگیری در طول روز کاری به گزینه های موثر نیاز دارند. همه اینها با همدلی با فراگیران امروزی برای طراحی برنامه های آموزشی آغاز می شود که به کارمندان اجازه می دهد یاد بگیرند چه زمانی و چگونه می خواهند و “آموزش” را به عنوان مکمل پیشرفت حرفه ای خود بدانند.

وقتی صحبت از ایجاد اهداف برای برنامه های آموزشی می شود ، به خاطر داشته باشید که راه حل های تحقیق و توسعه بسیار گسترده است و کارمندان به رویکرد یادگیری “همیشه فعال” نیاز دارند. بسیاری از شرکت ها نیاز دارند به کارمندان خود در مورد سیستم ها و پروتکل های آنلاین جدید آموزش دهند ، در حالی که دیگران می خواهند بیشتر روی مهارت های دیجیتالی تمرکز کنند. سعی کنید به این فکر کنید که از زمان ورود شما به یک محیط کار مجازی ، تیم شما چگونه تغییر کرده است. آیا موارد امنیتی جدیدی وجود دارد که باید آنها را رفع کنید؟ آیا شرکت شما روش های جدیدی را برای ردیابی پروژه ها و ساعتها اجرا می کند؟ اگر مطمئن نیستید باید از کجا شروع کنید ، یک تجزیه و تحلیل نیاز به آموزش را در نظر بگیرید.

در کل این موارد ، در نظر گرفتن تأثیراتی که تحول آنلاین بر کسب و کار شما ایجاد کرده و منابع موجود برای کمک به حل مشکلات و آموزش نیروی کار شما بسیار مهم است. پیاده سازی رویکردهای آموزشی جدید ، مانند همه پروژه های جدید ، یک روند است. ممکن است زمان لازم باشد تا کارمندان و مدیران به روش جدیدی برای یادگیری یا آموزش بپردازند ، اما با ادامه آن، در کسب و کار و مهارت مورد نیاز شما نتیجه می دهد.

سایر مقالات مجله تخصصی آموزش الکترونیکی: