با کسب اطلاعات بیشتر بیاموزید

امروزه افراد زیادی علاقه مند به کسب درآمد هستند، اما می خواهند کمی بیشتر در مورد صنعت و آنچه از منظر حقوق و دستمزد انتظار دارند بیاموزند.

اول، بسیاری از این اطلاعات از قبل در دسترس است و می توان آنها را با جستجوی گوگل یافت.

با این حال، این ممکن است منجر به این تصور غلط شود که شما مجبورید در دانشگاه طراحی آموزشی بخوانید تا وارد این رشته شوید. هیچ چیز فراتر از حقیقت نیست.

بیشتر افرادی که ما می شناسیم و درگیر صنعت آموزش الکترونیکی هستند هرگز به طور رسمی در دانشگاه درس آن را نخوانده اند.

مطمئناً، اکنون آنها دوره هایی را در این زمینه از طریق انجمن ها می گذرانند، اما بسیاری از آنها در رشته های دیگر شرکت کردند و بعد به طراحی مشغول شده اند.

بهترین مکان برای یادگیری در مورد مهارت های الکترونیکی، از ابتدا تا انتها، محل کار است. می توانید اصول اولیه را بصورت رایگان از دوره های آنلاین بیاموزید،اما با انجام این کار بیشترین چیز را خواهید آموخت.

اگر این مسیری است که می خواهید طی کنید، بهترین راه برای قرار گرفتن در معرض ابزارها و پروژه های مهارت آموزی امروز مشاوره است.

شرکت های زیادی در آنجا وجود دارند که در قراردادهای فرود تخصص دارند و سپس این پروژه ها را با پرسنل خود کارمند می کنند.

با استفاده از اصول طراحی آموزش، مدتی را صرف سرعت بخشیدن کنید، اما پیشنهاد می کنم بیشتر وقت و انرژی خود را صرف پیدا کردن شرکتی کنید که استخدام می کند. بهترین سایتی که می توانید برای موقعیت های باز استفاده کنید سایت Indeed.com است.

بدون جزئیات زیاد، می توانید بسیاری از فیلترها را در واقع اعمال کنید، و در همه سایت های شغلی جستجو می کند تا همه نتایج مطابقت را به شما بدهد (برای دسترسی به این فیلترها حتماً از جستجوی پیشرفته استفاده کنید).

اگر نمی توانید شغل خود را به یک شرکت مشاوره تغییر دهید، ببینید چه چیزی در داخل سازمان شما در دسترس است. حتی اگر نمی توانید به طور رسمی دپارتمان ها را عوض کنید، همیشه نیاز به کمک افراد در به روز نگه داشتن اسناد و مدارس آموزشی است.

سرانجام، شما همیشه گزینه انجام پروژه های pro bono را دارید. مراقب باشید هرچند بسیاری از این پروژه های به ظاهر کوچک می توانند به تعهدات زمانی زیادی تبدیل شوند. ممکن است در نهایت قبل از شروع کار کم بیاورید!

اگر برای اولین قرار گرفتن در معرض ایجاد و استقرار مهارت های حرفه ای، مسیر pro bono را طی می کنید، احتمالاً بهتر است به عنوان دستیار شروع کنید تا بتوانید اصول را بیاموزید و همچنین بیش از حد خسته نشوید.

مطالعه الكترونيكي و طراحي آموزشي در مدرسه قطعاً هيچ صدمه اي نخواهد زد، اما هيچ چيز در معرض مواجهه واقعي قرار ندارد.

هر جا ممکن است سعی کنید در ایجاد و راه اندازی یک پروژه مهارت آموزی شرکت کنید. شما از اشتباهاتی که در این زمینه انجام می دهید خیلی بیشتر از فصل های کتاب خواهید آموخت.

سایر مقالات مجله تخصصی آموزش الکترونیکی: