برآورد زمان توسعه کسب درآمد

وقتی نوبت به پیشرفت و توسعه کسب درآمد می رسد، یکی از اولین چیزهایی که مردم می خواهند بدانند این است که چه مدت طول می کشد.

این امر هم برای پروژه های مشاوره ای که شما در حال توسعه کار برای مشتری هستید و هم برای پروژه های داخلی صادق است.

آنچه ذینفعان کلیدی غالباً نادیده می گیرند این است که توسعه دوره آموزش با کیفیت به مقدار قابل توجهی زمان می برد. هرچه متغیرهای ناشناخته تری در ابتدای پروژه وجود داشته باشد، ارزیابی دقیق تر دشوارتر است.

هنوز هم، به عنوان طراحان آموزشی، وظیفه ما این است که بهترین ارزیابی را برای مدت زمان توسعه، به خصوص هنگامی که بودجه مشخصی در نظر گرفته شده، انجام دهیم.

نکته ای که من در طول سالهای فعالیتم در این زمینه آموخته ام این است که هر فرد تمایل دارد که ایده خود را در مورد مدت زمان ایجاد مهارت الکترونیکی داشته باشد.

به عنوان مثال، هنگامی که در حال کار بر روی پروژه هایی بودیم، ۹۹ ساعت زمان توسعه را برای یک ساعت محتوای یادگیری (محتوای اصلی) تخمین می زدیم.

برای مباحث پیشرفته تر، ساعت های بیشتری اضافه خواهیم کرد.
شما باید عناصر دیگری را نیز در نظر بگیرید، خصوصا اگر مربوط به مرحله ساخت پروژه هستند.

کمک های شغلی، اسناد فنی و سایر دارایی های مربوطه غالباً به عنوان بخشی از کسب درآمد محسوب می شوند. در این صورت، استفاده از زمان برای توسعه این منابع مهم است.

اگرچه تولید واقعی محتوا بیشتر وقت را می گیرد، اما مهم است که در هر برآوردی که دارید، برای بررسی ها و بازبینی ها زمان اختصاص دهید.

سایر مقالات مجله تخصصی آموزش الکترونیکی: