دوره های خود را با استفاده از محتوای خرد متمایز کنید

استفاده از محتوای خرد در آموزش در حال افزایش است اما هنوز بسیاری در دوره آنلاین آن را اجرا نکرده اند. با شروع کار خود، به راحتی پیشنهاد خود را متمایز کنید.

اگر یک دوره آنلاین را می فروشید، احتمالاً متوجه شده اید که رقابت در آنجا شدید است.

عملاً موانعی برای ورود به این صنعت وجود ندارد. هرکسی می تواند یک وب سایت راه اندازی کند، محتوای دوره را ایجاد کند و بهای آن را در نظر بگیرد. مطمئناً، همه قرار نیست دوره خود را بفروشند. این نیاز به یک رویکرد اختصاصی بازاریابی دارد و از طریق تجربه می توانیم بگوییم که این اغلب دست کم گرفته می شود.

اما در مورد کسانی در بازاریابی تبحر دارند یا حداقل به نوعی در این زمینه دید دارند، چه می کنید؟ چگونه پیشنهاد خود را از پیشنهاد آنها متمایز می کنید؟

مهمترین چیز ارائه شده همیشه محتوا است. یعنی آنچه مردم می خرند. دوره شما به آنها اجازه می دهد انتخاب کنند چه کاری انجام دهند (یعنی چه مزایایی دریافت می کنند). شما باید پیشنهاد فروش منحصر به فرد خود را رقم بزنید تا به انتخاب شدن پیشنهاد شما توسط آنها کمک کند.
با این وجود یک روش اضافی برای تمایز دوره شما وجود دارد و آن استفاده از اصول محتوای خرد است.

اگر در مورد محتوای خرد چیزی نشنیده اید، ابتدا باید به این مقالات در این زمینه نگاهی بیندازید تا با این مفهوم آشنا شوید.
این مسیری است که ما به سمت دوره های آنلاین می رویم.

محتوای خرد در نهایت به جریان اصلی تبدیل می شود، اما این امر زمان بر است. این مسئله تفاوتی با گیمیفیکیشن ندارد. برنامه های یادگیری که در اوایل گیمیفیکیشن قرار گرفتند برجسته و سودمند بودند.

همین کار را می توانید با روند محتوای خرد انجام دهید. زود وارد آن شوید و از مزایای آن بهره مند شوید، دقیقاً مانند برنامه هایی که در اوایل روند بازی سازی بهره مند شدند. مزایای بالقوه زیادی در انجام این کار وجود دارد، اما به طور عمده:

  • دوره های شما معاصر تر دیده می شود.
  • دوره های شما راحت تر دیده می شود.
  • دانش پذیران بهتر می توانند مطالب دوره را به خاطر بسپارند.
  • ساختار دوره ها ارزش بیشتری را برای سرمایه گذاری نشان می دهد.
  • مزیت رقابتی شما برای همیشه دوام نخواهد داشت، اما این را واقعا می توان برای هر چیزی به زبان آورد.
  • در نهایت جمعیت زیاد می شود و شما باید دوباره نوآوری کنید. اگر زود به محتوای خرد دسترسی پیدا کنید، زودتر هم پیشرفت کرده و از مزایای آن بهره ند می شوید.

سایر مقالات مجله تخصصی آموزش الکترونیکی: