تهیه کنندگان کلاس های مجازی می توانند ارزش آموزش را به حداکثر برسانند

در سال ۱۹۹۸ ، تصور می شد که نقش تهیه کننده در کلاس مجازی “خوب جلوه دادن استعداد” باشد. استدلال این بود که مجری کلاس مجازی توانایی گرفتن نبض کلاس را با استفاده از زبان بدن و تماس چشمی از دست داده ، بنابراین فرد دیگری به عنوان تهیه کننده ی دوم اضافه شد که به مدیریت تعامل دانش پذیران و افزایش کیفیت دروس مجازی کمک می کرد.

تهیه کننده کیست؟

همیشه اطمینان حاصل می شود که جزئیات “پشت صحنه” مدیریت شده و مشکلات فنی به حداقل می رسد ، به تولیدکننده کلاس مجازی اعتماد می شود. خواهید شنید که از آنها به عنوان “میزبان” یا “پشتیبانی فنی” یاد می شود. این یک نقش حیاتی برای هر رویداد آنلاین است درواقع فقط کسی که مشکلاتی را تجربه می کند می تواند کل تجربه را از بین ببرد بنابراین داشتن یک تولید کننده برای مدیریت جنبه فنی بسیار مهم است و انتظار نمی رود که مجری بتواند همه این جزئیات را مدیریت کند.

این نقش همچنین بیشتر به یک شریک آموزشی تبدیل شده است: تولید کننده طرفدار یادگیرنده ، یک شریک برای این تغییر است و نه تنها در مورد فن آوری ، بلکه همچنین در مورد کیفیت آموزش مسئولیت دارد.

چگونه تولید کننده ارزش اضافه می کند؟

بحث در مورد استفاده از تولیدکنندگان غالباً به هزینه مربوط می شود ، بحث بر این است که سعی داریم با استفاده از یک راه حل کلاس مجازی در هزینه های خود صرفه جویی کنیم.

پرونده تولیدکننده مشخص است. بدون تولید کننده ، رویدادهای کلاس مجازی و عمدتا وبینارهای یک طرفه هستند. هنگامی که مجری در حال پرواز به صورت انفرادی است ، دستیابی به آموزش بسیار جذاب در یک محیط مجازی بسیار دشوارتر است. این تجربه غنی یادگیرنده باعث می شود تولیدکننده ارزش سرمایه گذاری را داشته باشد.

در طول سال ها ، روش های زیادی را برای تولید ارزش افزوده ثبت کرده ایم ، از جمله:

ارائه پشتیبانی فنی و جلوگیری از “بلایای” آموزشی. وقتی دانش پذیران با مشکلات فنی روبرو می شوند ، مشکلات برطرف می شوند و یادگیری متوقف می شود. تولیدکنندگان می توانند برای شناسایی سریع و حل سریع مسئله ، از فرایند بازیابی فاجعه ۴ مرحله ای استفاده کنند تا همه بتوانند به یادگیری برگردند.

کمک به تسهیل و مدیریت محتوا

وقتی رویکرد آموزش تیمی اتخاذ می شود ، تهیه کننده می تواند با افزودن به مکالمات ، ارائه نظرات و کمک به مدیریت تمرینات ، به طور فعالانه تعامل را افزایش دهد.

وکالت برای یادگیرنده

حمایت از یادگیرنده شامل یک سری اقدامات کوچک و هدفمند است که بر شخصی سازی متمرکز شده و تعامل عاطفی را افزایش می دهد. یک تولید کننده فعال می تواند اطمینان حاصل کند که فارغ از محتوای ارائه شده ، از دانش پذیران به خوبی مراقبت می شود.

پشتیبانی از گروههای چند فرهنگی

همانطور که عملکردهای آموزشی برای حمایت از مخاطبان جهانی بیشتر تکامل می یابد ، تولیدکنندگان چند زبانه می توانند به عنوان مفسر عمل کنند و آگاهی فرهنگی حیاتی را برای درس های زنده ارائه دهند.

همانطور که سازمانها ابتکارات کلاسهای مجازی خود را افزایش می دهند ، آنها اغلب شروع به کارکردن به عنوان یک فروشنده باتجربه می کنند. چندین سوال که هنگام ایجاد پرونده تجاری برای تولیدکنندگان خارجی پیش می آید عبارتند از:

آیا به پشتیبانی ۲۴ ساعته نیاز دارید؟ پشتیبانی از برنامه های مجازی جهانی غالباً چیزی است که با یک عملکرد آموزش متمرکز قابل پشتیبانی نیست.

آیا به پشتیبانی تولید غیر انگلیسی نیاز دارید؟ اگر مجبور باشید مثلاً از سه جلسه مجازی به زبان پرتغالی در هر ماه پشتیبانی کنید ، ارائه کمک داخلی ممکن است بسیار دشوار باشد.

چگونه از افزایش نیازهای آموزشی پشتیبانی خواهید کرد؟ برای سازمان ها معمول است که ابتکارات جهانی جدیدی را که برای مدت کوتاهی افزایش می یابد ، ارائه دهند ، سپس نیاز برطرف می شود.

درس های آموخته شده

تولیدکنندگان به سازمان اجازه می دهند کلاس های بیشتری برگزار کند … تهیه کننده از جزئیات فنی و همچنین لجستیکی مراقبت می کند ، به مجری اجازه می دهد تا بر روی محتوا و تجربه دانش پذیر تمرکز کند. با عنایت به این جزئیات فنی و لجستیکی ، تسهیل گران می توانند کلاسهای پشت سر هم را آموزش دهند و از زمان میانبر برای تأثیر بر کلاس ، اتصال نقاط محتوا و تجربه استفاده کنند در حالی که تهیه کننده بر اتصال افراد با این فناوری متمرکز است.

گاهی اوقات منطقی است که ظرفیت داخلی برای تولید افزایش یابد. بعضی مواقع منطقی است که آن را به طور کامل برون سپاری کنیم. اغلب ، ترکیبی از این دو است. برنامه آموزش مجازی خود را زودهنگام برنامه ریزی کنید تا بتوانید نیازهای خود را پیش بینی کنید و منابع مناسبی را به دست آورید.

فقط روی هزینه های یک تولید کننده تمرکز نکنید. مطمئن شوید که چگونه تولیدکننده ارزش افزوده را در نظر می گیرد ، سپس تصمیم خود را بگیرید.

تهیه کننده را بخشی از تجربه آموزش قرار دهید ، نه فقط پشتیبانی فنی پس زمینه. این باعث می شود سرمایه گذاری برای سازمان ارزشمندتر باشد و تجربه برای دانش پذیران معنادارتر باشد.

تهیه کننده باید قبل از جلسه ، در هرگونه تمرین و مرور محتوا درگیر شود. درک دقیق محیط می تواند به شکل گیری جهت برنامه ریزی بهتر کمک کند.

اگر می خواهید ابتکارات کلاس مجازی شما به اندازه آموزش حضوری ارزش داشته باشد ، از یک تولید کننده استفاده کنید. تولیدکنندگان با اجازه دادن به مجریان برای تمرکز بر محتوا و فراگیران برای تمرکز بر کل تجربه ، به ایجاد تجربه های جذاب آموزشی کمک می کنند.

سایر مقالات مجله تخصصی آموزش الکترونیکی: