مقدمه ای بر یادگیری شخصی

انتظارات از یادگیری از زمان معرفی آن بسیار طولانی و زیاد بوده است. در گذشته غیرمعمول نبود که یک ماژول آموزش الکترونیکی به سادگی متن عمومی در قالب نوعی PowerPoint ارائه شود .اگر خوش شانس بودید، Clipart نیز موجود بود.

در حال حاضر آن روزها گذشته اند و مردم خواستار دریافت های بیشتری از برنامه های یادگیری هستند.

یک دوره آنلاین که خوب گردآوری شده باشد انگیزه دهنده و آگاه کننده است. ساختار محتوا به روشهای منطقی می تواند به حفظ یادگیری نیز کمک کند.

افزودن عناصر گیمیفیکیشن روشی آسان و اثبات شده برای ایجاد انگیزه در یادگیرنده است و یک استراتژی واقعاً موثر برای یافتن راه هایی برای شخصی سازی یادگیری است.

اینفوگرافیک فوق (که توسط Extreme Networks بر اساس نظرسنجی آنها ایجاد شده است) مقدمه ای برای یادگیری شخصی است.

همانطور که احتمالاً انتظار داشتید این شکل از یادگیری محبوبیت بیشتری پیدا می کند. یک راه آسان برای تنظیم محتوای شما ساختن آن نقش خاص است.

به زبان افرادی که در این دوره شرکت می کنند صحبت کنید. از مثالها و سناریوهای مربوطه استفاده کنید. البته این تلاش ها کاملا سطحی است.

محتوای دوره شخصی می تواند بسیار عمیق تر از این باشد. به این فکر کنید، ما با استفاده از برنامه های مورد علاقه خود تجربه های فوق العاده شخصی را بدست آورده ایم.

تبلیغات هدفمند در فیس بوک یک نمونه از آن است. ما می توانیم انتظار داشته باشیم که با استفاده از این نوع فن آوری و هدف گیری بتوانیم در موقعیت های آموزشی نیز راه پیدا کنیم.

آزمون “هوشمند” که توصیه هایی را در مورد مسیرهای یادگیری براساس امتیازات ارائه می دهد، محبوبیت بیشتری پیدا میکند.

همانطور که انتظار بیشتری از کسب درآمد داریم، دیدن نوآوری های حاصل از آن نیز هیجان انگیز است. همچنین افزایش یادگیری در تلفن همراه به معنای افزایش محتوای شخصی است.

سایر مقالات مجله تخصصی آموزش الکترونیکی: