مزایای دوره های آنلاین کوتاه مدت

محتوای خرد امکانات جدیدی را برای تعامل فراگیران فراهم می کند.
ما در مورد روشهایی بحث کرده ایم که یادگیری خرد می تواند به مربیان کمک کند تا تفکر خود را درباره تحویل محتوای آنلاین تغییر دهند. یادگیری خرد یک مفهوم گسترده است، اما یکی از محبوب ترین اشکال یادگیری خرد شامل ایده محتوای خرد است، دوره های کوتاه که دانش پذیران می توانند به طور مستقل از یک دوره بزرگتر بگذرانند.

محتوای خرد را می توان به طرق مختلف به بازار عرضه کرد. این می تواند یک مکمل برای یک دوره بزرگتر، یک دوره آموزشی باشد تا به دانش پذیران جدید کمک کند تا با این سیستم آشنا شوند یا یک نمونه بازاریابی رایگان در نوع خود باشد.
با این حال شما انتخاب می کنید که از محتوای خرد در دوره خود استفاده کنید، کاوش در آن به عنوان یک ابزار آموزشی دارای مزایای زیادی است. در اینجا تعدادی از برترین مزایای دوره های خرد ارائه شده به مربیان، آورده شده است که امیدواریم بتواند برای متقاعد کردن شما برای امتحان آنها کافی باشد.

  1. آنها به پیشرفت های جدید، رویدادهای فعلی و روندهای تغییر پذیر پاسخ می دهند.

همه چیز به طور مداوم در حال تغییر است، از صنایع، فناوری، به بهترین روش ها در طراحی آموزش. در مورد چیزی که می توانید اطمینان داشته باشید این است که اگر از آنچه در جریان است پیروی نکنید، می توانید به راحتی از این پیشرفت ها عقب مانده و در تلاش برای فروش دوره هایی که دارید شکست خورده و از دور خارج شوید.

محتوای میکرو با ایجاد وسیله ای موثر برای ارائه محتوای جدید در هر نوبت، این شکاف را از بین می برد. سرانجام، این تغییرات را نه به عنوان تهدیدی که مجبور به بازگشت و بازنگری در مطالب قدیمی هستند، بلکه به عنوان فرصتی برای پیش افتادن و اثبات ارائه مناسب ترین مطالب مشاهده خواهید کرد.

  1. مخاطب های خاص را جذب کنید.

مخاطبان به هر شکل و اندازه ای هستند و برخی از آنها بسیار غیرمعمول هستند. هر چقدر مخاطب فردی سخت تر باشد، احتمال کمبود مخاطب بیشتر می شود. با این حال، ایجاد دوره هایی برای مخاطبان خاص راهی اثبات شده برای موفقیت در بسیاری از صنایع است. از آنجا که بسیار خاص هستند، رقبای کمتری وجود دارد، به این معنی که شما فرصتی برای ارائه محتوای منحصر به فرد دارید که دانش پذیران شما قادر به یافتن آن در هیچ جای دیگر نیستند.

محتوای خرد همچنین به شما امکان می دهد مخاطبان مختلفی را مخاطب قرار دهید. ایجاد یک دوره اصلی و سپس ارائه چندین دوره میکرو طراحی شده برای نشان دادن نحوه استفاده از اصول دوره اصلی برای طاقچه های خاص، نسبتاً آسان است.

  1. آنها سریعا توسعه و ارائه می شوند.

چرخش دوره های خرد یکی دیگر از مزایای بزرگ است. نوشتن، ساخت و تغییر یک دوره بزرگ ممکن است ماه ها طول بکشد، در حالی که یک دوره کوچک می تواند در عرض یک هفته تغییر کند. می توانید از دانش پذیران در مورد آنچه که از نظر دوره جدید بیشتر به آنها کمک می کند نظرسنجی کنید و این مواد را در عرض چند روز آماده کنید.
صرف کمترین زمان برای ارائه مطالب لازم برای به موفقیت رساندن دانش پذیران ضروری است.

۴- بازخورد سریع ارائه می دهند و آزمایش و نوآوری را آسان می کنند.

یکی از مهمترین مزایای استفاده از زمان سریع در استفاده از محتوای خرد این است که این امر همچنین باعث می شود تا معلمان بتوانند از دوره های خود بیاموزند و چیزهای جدید را امتحان کنند. آیا نگران هستید که یک روش تدریس خاص جواب ندهد؟ پیش بروید و یک دوره کوچک ایجاد کنید که برای بازی با آن طراحی شده است. از فراگیران خود بپرسید که نظرشان چیست و آیا دوست دارند موارد مشابه دیگری را داشته باشند؟ توجه داشته باشید که دوره ای که قبلاً ایجاد کرده اید، نظرات خوبی بدست آورده است؟

۵- – سازگاری آنها با اهداف جدید آسان است.

سرانجام، محتوای خرد انعطاف پذیر است. آیا می خواهید یک کانال YouTube پر از محتوای خرد ایجاد کنید؟ این یک استراتژی بازاریابی موثر برای بسیاری از مشاغل است. یا می توانید دوره های خرد را به عنوان ضرر برای دوره خود ایجاد کنید. محتوای جزئی که مشتریان جدیدی را جذب می کند که ممکن است در نهایت در یک دوره ثبت نام کنند، اگر فرصتی برای تجربه محتوای شما در مقیاس کوچک فراهم شود. به هر تعداد روش برای سازگاری وجود دارد که اگر معلوم شود یکی از آنها چندان محبوب نیست، خطر نسبتاً کمی دارد.

دوره های خرد راه را برای تجربه های یادگیری نزدیک به عرف هموار می کند.
بیشتر دوره های آنلاین برای جلب توجه در بازارهای گسترده طراحی شده اند و آن چیزی نیست که ما “عادی” بدانیم. بدون معلم خصوصی یا برنامه درسی تخصصی، بیشتر ما باید دوره ای را پیدا کنیم که با علایق ما مطابقت داشته باشد و سپس از آنجا استفاده کنیم. با این حال، از آنجا که دوره های خرد بسیار کوچک و سازگار هستند، مربیان می توانند از طریق محتوای طراحی شده برای خدمت به آن ، دوره های شخصی سازی شده را به دانش پذیران ارائه دهند.

مطمئناً، برای موفقیت در این استراتژی دوره، مربیان باید سخت کار کنند تا از فراگیران خود در مورد این که واقعاً چه نوع دوره ای را می خواهند بیاموزند، آگاه شوند. این امر مستلزم این است که مربیان با جامعه خود همکاری نزدیک داشته باشند، به شدت وبلاگ نویسی کرده و به سرعت به بازخورد فراگیران پاسخ دهند تا آنها انگشت خود را بر روی آنچه که فراگیرانشان نیاز دارند نگه دارند. کار بسیار زیادی است، اما خبر خوب این است که مربیانی که می توانند این تعهد را بپذیرند، به احتمال زیاد پاداش بیشتری از نظر تعامل بیشتر با فراگیران و همچنین نرخ بالاتری از تکمیل دوره را خواهند دید.

سایر مقالات مجله تخصصی آموزش الکترونیکی: