آیا تا به حال به دلیل يک بسته بندی جذاب، محصولی را از فروشگاه خریداری کرده اید و بعد از استفاده از آن متوجه شده اید که چندان عالی نیست؟
یا شاید دیگر علاقه خود را از دست داده اید؟
فکر می کنیم همه ما در یک دوره این تجربه را از سر گذرانده ایم.
این چه ارتباطی با کسب درآمد دارد؟
امروزه، تأكید زیادی (شاید تأكید بیش از حد) روی سبك یك دوره الكترونیكی شده است.
طراحان آموزشی فکر می کنند فقط به این دلیل که چیزی خوب به نظر می رسد، پس باید خوب هم باشد.
یک دوره آنلاین با تصاویر خوب همیشه مورد استقبال قرار می گیرد، اما نباید به همین جا ختم شود.
مهمترین مولفه ای که باید به آن فکر کنید، تعامل کاربر است. تعامل کاربر یک اصطلاح فراگیر است.
این به محتوای دوره، ساختار دوره، مولفه های تعاملی و تصاویر مربوط می شود.
به عبارت دیگر، شما باید نگران جذاب بودن دوره های خود باشید. یک دوره جذاب موثرتر از یک شاهکار بصری است.
به عنوان مثال، بیایید یک برنامه بازی را در نظر بگیریم. در یک برهه از زمان بازی مزرعه فارم ویل بسیار محبوب بود.
برای آن دسته از شما که نمی دانید باید بگوییم، تمام هدف این بازی پرورش محصولات مجازی بود.
در حالی که این خسته کننده به نظر می رسد، اما بسیاری از آنها که بازی های کامپیوتری را اعتیاد آور می دانند، کاملاً با این برنامه درگیر بودند.
حتی گرافیک ها در این برنامه به نظر می رسید که مربوط به سال ۱۹۹۲ است!
اما این مهم نبود زیرا تجربه بازی همان چیزی بود که مردم به آن اهمیت می دادند.
برای دوره بعدی آنلاین خود از بازی فارمویل درس بگیرید. تصاویری دلپذیر داشته باشید اما تأکید خود را بر درگیر کردن مطالب بگذارید.
در آن صورت دوره های شما بسیار موثرتر خواهد بود.
تبلیغات: موسسه حقوقی زعفری