آموزش آنلاین ورزشکاران و رزمی کاران

نمی دانید چگونه یک تجربه یادگیری اجتماعی ممکن است برای یک دوره آنلاین کمتر سنتی به کار بیاید؟ ما بررسی کردیم که چگونه مربیان کلاسهای بدنی دوره های آنلاین خود را می گذرانند. آنچه ما یافتیم یک مدل دوره ای است که می تواند یک مطالعه موردی کامل را در مورد تأثیرات مثبت یادگیری اجتماعی انجام دهد.

چگونه می توان از طریق دوره های آنلاین به فراگیران خود کمک کرد تا آموزش بدنی خود را پیش ببرند.
کرونا بسیاری از مشاغل و فعالیت ها را در موقعیت دشواری قرار داده است. رشته های بدنی مانند ورزش های رزمی یا سایر اشکال آموزش ورزشی با دستورالعمل های فاصله اجتماعی سازگار نیستند. به همین ترتیب ، مربیان مجبور شده اند برای سلامتی افراد و کارکنان درهای محل کار خود را ببندند.

بسیاری از استودیوهای کوچک که هفته ها با از دست دادن درآمد مواجه هستند به دنبال راه هایی برای انتقال سریع کلاس ها به دوره های آنلاین هستند ، اما انجام این کار برای ورزش های رزمی یا یوگا یک پیشنهاد چالش برانگیز است. آموزش حضوری با بازخورد در زمان واقعی یکی از مولفه های اساسی آموزش است. چگونه مربیان می توانند بدون آن این موارد را به فراگیران خود تحویل دهند؟
به فیلم های تمرینی طولانی مدت فکر کنید و متوجه خواهید شد که نه تنها غیرقابل انجام نیست بلکه محبوب است.

برای اجرای یک برنامه آموزش آنلاین نیازی نیست که به یک تأثیرگذار در شبکه های اجتماعی تبدیل شوید یا افراد زیادی را یک شبه جمع کنید. در اینجا نحوه شروع کار آمده است.

  1. مرتباً ارسال کنید.

اگر تا کنون به حضور آنلاین خود خیلی فکر نکرده اید ، زمان آن فرا رسیده است که این کار را انجام دهید. برای آموزش اینستاگرام و تلگرام یک امر ضروری است ، اگرچه اگر وقت بیشتری داشته باشید ارزش این را دارد که به توییتر و واتساپ و آپارات مراجعه کنید در واقع به هر کجا که فکر می کنید به راحتی به شما و فراگیرانتان کمک میکند.

بعد ، برای ارسال پست های روزانه آماده شوید. ساده ترین راه این است که یک فیلم یا عکس کوتاه از کارهای معمول خود را به اشتراک بگذارید. ارسال های خود را در مورد تعیین هدف و پاسخگویی انجام دهید. به دانش پذیران خود یادآوری کنید که آنها باید آموزش خود را ادامه دهند.

  1. مکانی را برای فیلمبرداری و عکاسی تنظیم کنید.

در خانه خود مکانی با نور مناسب و فضای کافی برای فیلمبرداری از فیلم های خود پیدا کنید. در شرایط ایده آل ، می توانید از استودیو یا ورزشگاه خود استفاده کنید. اما در حال حاضر ، فراگیران شما از خانه آموزش می بینند ، بنابراین اگر در حد امکان در شرایطی شبیه به شرایط آنها فیلمبرداری را انجام دهید بهتر خواهد بود.

  1. از اشیایی که در خانه یافت می شود استفاده کنید.

در زمان ورزش در خانه ، از استفاده از تجهیزات خاص خودداری کنید. اگر یک ورزش خاص راه اندازی می کنید به فراگیران خود نشان دهید که می توانند از وسایل موجود در خانه بهره ببرند، مثل یک میز پیشخوان یا پشتی صندلی. سعی کنید از اشیای خانگی گزینه های دیگری پیدا کنید.

۴- تمرین های آموزشی برای طیف وسیعی از نیازها ایجاد کنید.

هیچ چیز به این اندازه که نمی دانید در ادامه باید چه کنید انگیزه را از بین نمی برد. برای بسیاری از فراگیران ، بزرگترین چالش برای شروع آموزش ، نداشتن روال مشخص است. از این گذشته ، این همان چیزی است که آنها در وهله اول به شما آموخته اند.

همانطور که گفته شد ، فراگیران همچنین به یک برنامه روزمره نیاز دارند. بعضی از آنها ممکن است از قبل یک تمرین داشته باشند که در خانه بین کلاس انجام می شود و به دنبال یک تمرین ۱۵ دقیقه ای هستند که می توانند برای حفظ مهارت خود در حالی که ورزشگاه تعطیل است ، انجام دهند.

دیگران ممکن است چیزی را بخواهند که بیشتر روی جنبه خاصی از برنامه تمرینی متمرکز باشد. اگر یک ورزشگاه را اداره می کنید و آموزش تکواندو می دهید ، ممکن است برای نشان دادن جزئیات حرکت بازو و قرار دادن پا ، ویدیوها را برای هر فرم به اشتراک بگذارید.
اگر مقدماتی را در آنجا پیدا کنید ، می توانید خلاقیت بیشتری داشته باشید. شاید فیلم هایی درباره نحوه آموزش با بچه ها یا نحوه آموزش با شریک زندگی به اشتراک بگذارید. به آن اشیا خانگی برگردید و روش های جدیدی برای استفاده از آنها پیدا کنید. یا چیز خاصی را کشف کنید که معمولاً در کلاس وقت آن را ندارید. هرچه خلاقیت بیشتری داشته باشید ، ارزش بیشتری برای ارائه به فراگیران خود دارید.

۵- از طریق مربیگری شخصی ارزش اضافه کنید.

اگرچه ایده آل نیست ، اما کارهای زیادی می توانید با ورزشکاران خود در طول یک جلسه آموزش شخصی انجام دهید. برای استفاده بهتر از وقت خود ، به ورزشکاران یاد دهید که قبل از شروع کار ، برنامه گرم کنندگی را انجام دهند. سپس از آنها بخواهید در جلوی صفحه تمرین کنند ، جایی که می توانید به آنها فرم های مشخصی بدهید.
مربیگری شخصی ، حتی با تماس ویدئویی امکان پذیر است ممکن است زمان مربیگری به صورت شخصی فایده بیشتری نسبت به زمان کار در ورزشگاه و به صورت حضوری برای فراگیران داشته باشید و این برای بسیاری از آنها ارزشمند است.

۶ . جلسات آموزش گروهی را ارائه دهید.

بسیاری از فراگیران رشته های ورزش های رزمی ، یوگا و … احساس می کنند که بیشترین مزیت توانایی آموزش با دیگران است. بسیاری از افراد نه تنها احساس می کنند این مسئله باعث می شود آنها بیشتر بازده داشته باشند ، بلکه یک عنصر اجتماعی نیز به آموزش آنها می افزاید. در طی شیوع Covid-19 ، بسیاری از فراگیران شما ممکن است این فعالیت را از دست ندهند و به دنبال راهی برای تماس با شرکای آموزشی خود باشند.

چرا یک جلسه آموزش زنده ارائه ندهید. می توانید آن را مانند یک وبینار اجرا کنید و از فراگیران خود بخواهید که این کار را تشویق کنند تا از جای خود برخیزند و تمرینات خود را انجام دهند.

  1. چالش های گروهی را برای فراگیران خود تعیین کنید.

در آخر ، فعالیت ها را رقابتی کنید. مثلا اختصاص جایزه برای فراگیرانی که بیشترین جلسات آموزشی را می گذرانند. به فراگیران خود کمک کنید تا نمودارهای هدف را طراحی کنند و برای کسانی که به آنها ضربه می زنند نشان های خود را ارائه دهند. از فراگیران خود بخواهید تصاویر یا فیلم ها را در شبکه های اجتماعی ارسال کنند و به آنها هشتگی برای استفاده بدهند تا همه بتوانند پیشرفت آنها را دنبال کنند. متناسب ماندن را به یک تلاش گروهی تبدیل کنید.

محتوای دوره اصلی خود را به عنوان اشتراک ماهانه ارائه دهید و فراگیران خود را برای به اشتراک گذاشتن تشویق کنید.
با توجه به اینکه بسیاری از ما در حال حاضر در خانه هستیم ، مردم مشتاق راه های فعال ماندن و همچنین برقراری ارتباط با دیگران هستند. داشتن آموزش آنلاین با افرادی که آنها را می شناسند و به آنها اعتماد دارند ، ارزش بیشتری دارد تا یادگیری از یک غریبه. و اگر آنها راهی برای به اشتراک گذاشتن این تجربه از راه دور با دوستان خود داشته باشند ، این می تواند یک مزیت اضافی باشد.

به دنبال روش هایی باشید تا جامعه آنلاین فراگیران خود را در حول برنامه آموزش آنلاین خود متحد کنید و معرفی دوستان و خانواده خود را نیز برای آنها آسان کنید. اگر کلاس هایی را در رشته های مختلف (تکواندو ، کاراته ، جودو و آیکیدو برای ورزش های رزمی) برگزار می کنید و تعداد زیادی از آن دوره ها را با عضویت آنلاین باز می کنید ، فراگیران می توانند این دوره ها را امتحان کنند برخی از تکنیک های جدید را هنگامی که در خانه هستند ، ارائه دهید.

سایر مقالات مجله تخصصی آموزش الکترونیکی: