ابزاری برای ساخت فیلم های محتوای خرد

همان گونه که گفتیم یادگیری خرد در حال افزایش است.
خبر خوب این است که شما می توانید با ایجاد برخی تغییرات ساده در دوره های آنلاین خود، این روند را در دوره ی خود ایجاد کنید. استراتژیهای متنوعی وجود دارد (که بسیاری از آنها قبلاً توضیح داده شده است) که امروز می توانید آنها را اجرا کنید.

یکی از زمینه هایی که قطعاً در دوره خود باید به آن بپردازید، طولانی بودن فیلم ها است. بعلاوه، اگر تا کنون از فیلم استفاده نکرده اید، حتما باید آن را اضافه کنید. چرا که فراگیرانتان انتظارش را می کشند.

بهبود ویدیوها به منظور رعایت استانداردهای محتوای خرد

بهتر است بدانید که فیلم های آموزشی باید کوتاه باشند. در صورت امکان بین سه تا پنج دقیقه بیشتر نباشند. اگر برای انعقاد مطلب به زمان بیشتری نیاز دارید، می توانید فیلم را به چند بخش ۳ تا ۵ دقیقه ای تقسیم کنید.

اگر فیلمی را از قبل تهیه کرده اید و می توانید آن را به بخش های کوچکتر تقسیم کنید، قطعاً از آنجا شروع کنید. با این حال، اگر می خواهید محتوای خود را به روزرسانی کنید، یا حتی برخی از متن خود را به فیلم تبدیل کنید، ما ابزاری را به شما معرفی میکنیم که می توانید از آن استفاده کنید: مانند PowToon.

PowToon به شما امکان می دهد به سرعت ویدئوهای آموزنده (و کوتاه!) بر اساس موضوعات مختلف ایجاد کنید. آنها دارای یک کتابخانه عظیم از شخصیت ها و موقعیت ها برای استفاده از آن هستند. آنها حتی فیلم های از پیش ساخته شده ای دارند که فقط باید متن و رنگ هایشان را اصلاح کنید.

بنابراین، استفاده از PowToon راهی آسان برای تهیه ویدئوها بدون نیاز به یادگیری مجموعه ویژگی های کاملاً جدید فنی است! بروید آن را بررسی کنید تا ببینید آیا مناسب شما است یا خیر. جالب است بدانید در این برنام ایجاد یک حساب آزمایشی رایگان است.

سایر مقالات مجله تخصصی آموزش الکترونیکی: