پنج نکته برای برگزاری دوره آنلاین حرفه ای

همه مهارت ها به یک اندازه ایجاد نمی شوند. در واقع، برنامه های زیادی وجود دارد که فاقد تکنیک های اساسی طراحی آموزشی هستند.

در نتیجه، دوره ها فاقد اثربخشی هستند.

برای ایجاد دوره های واقعاً موثر، چیزهای زیادی برای یادگیری در مورد بهترین روشهای طراحی آموزشی، تئوری یادگیری و سایر زمینه ها مانند گیمیفیکیشن وجود دارد.

شخصی می تواند خود را در این زمینه غرق کند و همچنان هم بر همه چیزهایی که باید بداند تسلط پیدا نمی کند!

با این حال، همه افرادی که مهارت های الکترونیکی ایجاد می کنند، به طور رسمی طراحان آموزش دیده نیستند.

برای برخی از افراد، پیشرفت در تحصیل در یک شرایط خاص تنها یک مسئولیت شغلی اضافی است.

در حقیقت، این احتمالاً بیشتر اتفاق می افتد، زیرا بسیاری از شرکت ها معتقدند که آموزش الکترونیکی را می توان به وسیله واحد منابع انسانی انجام داد.

برای آن دسته از شما که در این شرایط قرار دارید، نکات زیر یک نقطه شروع مفید برای پروژه های کسب درآمدتان خواهد بود.

نکاتی برای به حداکثر رساندن موفقیت در کسب درآمد خود

۱- مخاطب را بشناسید: این مهم است تا بتوانید متناسب با آن مطالب را انتخاب کنید. همچنین به شما در ایجاد اهداف مناسب کمک می کند.

۲- به وقت مردم احترام بگذارید: به سختی کسی وقت دارد که یک دوره دو ساعته بگذارند. در صورت امکان محتوا را به صورت تکه تکه ارائه کنید.

۳- رعایت اصول استاندارد طراحی: یک فونت خوانا انتخاب کنید، به فاصله گذاری توجه کنید، رنگ های مناسب را برای نمودارها و تصاویر انتخاب کنید.

۴- ابتدا روی محتوا تمرکز کنید: مقدار زیادی رنگ و لعاب وجود دارد که می تواند به راحتی به دوره های آموزشی اضافه شود، اما به سرعت باعث حواس پرتی می شود. بهتر است محتوا را به صورت مشخص ارائه کنید.

۵- یک صفحه داستان ایجاد کنید: این چارچوبی است که کل فرایند توسعه دوره را راهنمایی می کند. این به شما کمک می کند تا ابتدا روی محتوا تمرکز کنید.

سایر مقالات مجله تخصصی آموزش الکترونیکی: