یادگیری شخصی برای کارمندان

Elearning از روزهای ابتدایی خود مسیری طولانی را طی کرده است. به طور خاص، طولی نکشید که طراحان آموزشی متوجه شدند که نشستن در یک دوره یادگیری می تواند خسته کننده باشد.

در بیشتر موارد مردم دوست دارند با دیگران تعامل داشته باشند. آنها می خواهند بخشی از یک جامعه باشند و احساس می کنند آنچه را که یاد می گیرند به معنای عملی مهم است.

به همین دلیل است که توسعه دهندگان، دوره های زیادی را برای ایجاد یک تجربه یادگیری شخصی تر طی کرده اند.

بهترین راه برای انجام این کار استفاده از یک رویکرد یادگیری ترکیبی است.

این به معنای استفاده از الكترونیك در تركیب با سایر روشهای آموزش است. به عنوان جزئیات فوق الذکر، مشهورترین روشهای مورد استفاده برای کمک به شخصی سازی یادگیری شامل مربیگری، ابتکارات یادگیری تلفن همراه، ابتکار یادگیری اجتماعی، آموزش الکترونیکی و یادگیری ویدئویی است.

ترکیبی از این استراتژی ها به ایجاد یک تجربه یادگیری جامع برای فراگیران کمک می کند.

البته این بدان معنا نیست که شما باید از همه این روش ها استفاده کنید. شما باید مواردی را انتخاب کنید که منطق بیشتری برای استفاده در سازمان شما باشد.

احتمالاً جایی دارد بنابراین می توانید روی استفاده از آن حساب کنید. اگر بخواهیم مورد دیگری را برای استفاده انتخاب کنیم، یادگیری اجتماعی را دنبال خواهیم کرد.

پس از راه اندازی، می توانید یک محیط یادگیری اجتماعی قوی داشته باشید که به یک دوره نگهداری نیاز ندارد.

برای تکمیل مطالب درسی از عناصر گیمیفیکیشن، تالارهای گفتمان، پروفایل های کاربر، گروه بندی کاربران و جریان فعالیت استفاده کنید. فراگیران بلافاصله متوجه می شوند که تنها نیستند.

سایر مقالات مجله تخصصی آموزش الکترونیکی: